Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hod rod-missi Jenna on aseksuaali, eikä löydä siksi poikaystävää

Vierailija
28.03.2016 |

Miksi kaikkia miehiä kiinnostaa pelkkä seksi? Eikö näin simpsakan näköinen tyttö kelpaisi muutenkin miehille?

http://terveydenasialla.com/20-vuotias-jenna-seksi-on-minulle-vieras/

Kommentit (184)

Vierailija
1/184 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan normisuhteessa harrastetaan seksiä (jos oletetaan että kumpikaan ei ole aseksuaaleja), joten en minäkään olisi aseksuaalisen miehen kanssa. Söpö tyttö, toivottavasti löytää itselleen sopivan kumppanin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/184 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä aseksuaali miehiäkin on. Toivottavasti löytää jonkun mukavan sellaisen. :)

Vierailija
4/184 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei rakastu, jos eivät saa munaa. Kuitenkin moni aseksuaaliksi itsensä tunteva nainen voisi haluta seksiä, jos mies rakastaisi vaikkei avaa haarojaan ennen kuin siis haluaa.

Vierailija
5/184 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi rakastua ilmankin seksiä, mutta seksi on kuitenkin emotionaalinen tarve miehelle. Pidemmän päälle ei tule onnistumaan kuin aseksuaalimiehen kanssa. Se että mies ei saa koskaan seksiä tuntuu miehestä samalta kuin naiselta se, ettei saa koskaan mitään muuta kuin seksiä.

Vierailija
6/184 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan Jennalle aseksuaalin miehen metsästykseen, sitä nimittäin tarvitaan. Itse olen jo yli 30-vuotias aseksuaali nainen enkä ole aseksuaalia miestä löytänyt vieläkään.

Vierailija
7/184 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LööperinVastustaja kirjoitti:

Aseksuaali? Tämä on taas tätä nykyajan pelleilyä.

Seksuaalivietti on ihmisen luonnollinen ominaisuus. Luonnollisten ominaisuuksien puuttuminen heikentää ihmisen evoluutiota.

Ehkä se "olen aseksuaali" tulee justa vain sunlaisten miesten kanssa esille, jotenkin ei tee mieli pariutua.

Vierailija
8/184 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle olisi mikään ongelma elää seksittömässä suhteessa. En ole mikään aseksuaali, mutta ei minua yhdyntä niin hirvittävän valtavasti kiinnosta, että se olisi joku ehto seurustelulle. Suututtaa aina kun lukee jotain paskaa siitä miten seksi on pakollista parisuhteessa. Ei minulle ainakaan, se riittäisi kun saisi välittää ja jakaa elämää itselleen rakkaan ihmisen kanssa, halailla, pussailla ja olla vaan, tuntea itsensä tärkeäksi ja rakastetuksi. Omat tarpeet voisin hyvin hoitaa omin kätösin mikäli se ei olisi ihan kamalaa sen toisen osapuolen mielestä.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
9/184 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko22 kirjoitti:

Ei minulle olisi mikään ongelma elää seksittömässä suhteessa. En ole mikään aseksuaali, mutta ei minua yhdyntä niin hirvittävän valtavasti kiinnosta, että se olisi joku ehto seurustelulle. Suututtaa aina kun lukee jotain paskaa siitä miten seksi on pakollista parisuhteessa. Ei minulle ainakaan, se riittäisi kun saisi välittää ja jakaa elämää itselleen rakkaan ihmisen kanssa, halailla, pussailla ja olla vaan, tuntea itsensä tärkeäksi ja rakastetuksi. Omat tarpeet voisin hyvin hoitaa omin kätösin mikäli se ei olisi ihan kamalaa sen toisen osapuolen mielestä.

Terveisin Naispelko22

Sä oletkin matalatestoinen epämies jonka seksuaalisuus on käytännössä kuohittu. Tavallaan sairas siis sinäkin vaikka et varsinaisesti aseksuaali.

Vierailija
10/184 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispelko22 kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Sä oletkin matalatestoinen epämies jonka seksuaalisuus on käytännössä kuohittu. Tavallaan sairas siis sinäkin vaikka et varsinaisesti aseksuaali.

Ehkä niin, mutta eipä se varsinaisesti ole keneltäkään mitään pois. 

Terveisin Naispelko22

Vierailija
11/184 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LööperinVastustaja kirjoitti:

Aseksuaali? Tämä on taas tätä nykyajan pelleilyä.

Seksuaalivietti on ihmisen luonnollinen ominaisuus. Luonnollisten ominaisuuksien puuttuminen heikentää ihmisen evoluutiota.

Evoluutiossa on tarkoitus kehittyä joko parempaan tai huonompaan suuntaan. Seksuaalivietin puuttuminen tai sen olemassaolo on siis oleellinen ja tärkeä osa evoluutiota.

Vierailija
12/184 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko22 kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Ehkä niin, mutta eipä se varsinaisesti ole keneltäkään mitään pois. 

Terveisin Naispelko22

Ei ole pois. Lähinnä vaan muille hyötyä. Jos joskus oma nössöys alkaa kyllästyttään, niin käy lääkärillä tarkastuttaan ne testo-arvot. Ja tämä ihan vinkkinä, eikä vittuiluna. Yleinen ongelma josta ei jostain syystä saisi puhua.

Vierailija
13/184 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko22 kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Et voi sanoa noin ennen kun olet seurustellut ja todennut sen faktan, että se hajottaa pään aivan täysin, jos ei saa naiselta seksiä ollenkaan. Yksin eläessä voi kuvitella, että kyllä runkku riittää, kun on riittänyt tähänkin asti. Ei se enää sitten riitä, kun on rakas nainen sylissä.

Vierailija
14/184 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi ehkä jotain traumaperäistäkin olla näissä  "aseksuaalisuus" tapausten taustalla?

Vierailija
15/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie masturboittin koko suhteen ajan ku vaimo ei antanu

Vierailija
16/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna niin pantava huoh

Vierailija
17/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennee hyvä tyttö hukille nyt

Vierailija
18/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otw jenns yhteyttä mssaan

Vierailija
19/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evoluutiossa on tarkoitus kehittyä joko parempaan tai huonompaan suuntaan..

Että ihan tarkoitus?

Vierailija
20/184 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä viitsisi luopua seksistä edes noin nätin naisen vuoksi. Hänelle kun tuskin käy sekään, että mies harrastaa seksiä muiden naisten kanssa.