miten pudottaa painoa
Nyt neuvoja, miten saisi itseään niskasta kiinni ja pudotettua painoa! Ainakin 15 kiloa pitäis lähteä. En syö herkkuja juuri lainkaan, ja syön paljon kasviksia ja vihanneksia. Kaksi lämmintä ateriaa päivässä ja aamu- sekä iltapala. Juon paljon vettä. Liikunta on vähissä, mutta jostain luin että jos ateriat ovat kunnossa niin liikunnalla ei ole merkitystä. Miten te muut olette saaneet painon putoamaan? Onko jostain laihdutusjuomasta apua? Ja sitten ihan neuvoja vaan, eikä tuhlata aikaa plösöksi kauhisteluun.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Superdieetti Simple. Siinä on kaikki tarvittava. Ja se on juuri liikkumattomille. Helppo noudattaa ja saa itse päättää mitä syö niissä rajoissa mitä ohjeina saa.
Annoskoot selkeyttää ja ateriarytmit tuo lisää helpotusta.
En ole ap, mutta tiedätkö, voiko ruoka-aineita tuossa dieetissä vaihtaa? Vaikkapa lihaa toisenlaiseen, hedelmää toiseen hedelmään jne., vai täytyykö orjallisesti olla juuri dieetissä mainitut ruokatarvikkeet jääkaapissa?
Ei voi vaihtaa. On syötävä juuri niinkuin ohjeessa sanotaan. Nää dieetithän on tarkoitettu juuri sellaisille, joilla omien aivojen käyttö on utopiaa.
Joo, jutta tulee ja lyö jos syöt muuta. Eikun hetkinen.
Fitfarm sanoo että dieetti toimii vain tarkoilla ohjeilla eivätkä voi luvata toimivuutta jos muuttaa sitä. Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö voisi toimia pienillä muutoksilla. Se on hyvä ruokavaliopohja, jonka avulla oppii ruokarytmin, annoskokoja ja kokkaamaan ilman kermoja ja juustoja ja suolaa.
Aloitin itse tarkalla go fat golla ja aloin soveltaa 4kk jälkeen. Laihduin yhteensä 52,7kg. Sovellan edelleen samaa ruokavaliota ja paino pysynyt samassa vuoden.
Kiitti ja onnea, mahtava muutos! Hei kerro vielä, määritelläänkö annokset sen mukaan, kuinka paljon haluaa pudottaa painoa, kuinka nopeasti jne., vai kaikille sama, tyyliin 0,5 kg/viikko tms.?
Ei päässyt katsomaan tarkemmin tuota Fitfarmin sivuilta, olisi ollut kiva tietää, millaisia ruoka-aineita pääasiassa, painonpudotustahti ym.
Kiitos! Go fat go on ilmanen ja löytyy googlettamalla. En muista puuttuiko siitä rasvat, jos ohjeessa ei ole niin noin 10g oliiviöljyä lisää päivään. Kaikki fitfarmin ruokavaliot taitaa olla tuon go fat gon tyylisiä. Ainakin ennen on ollut eri ryhmät riippuen siitä paljonko on tarve pudottaa.
Minä pudotin siinä 4kuukaudessa 18 kiloa. Toki nesteitä oli kokoisellani paljon, ekalla viikolla lähti muistaakseni 5kg.
Ei varmasti kaikille sovi mutta itselläni tiukka gramman tarkka ruokavalio auttoi. Ennen söin aamupalaleipää ja joskus seuraavan kerran illalla pussin juustonaksuja ja levyn suklaata. Lähtötilanne oli siis karmiva.
Kiitos 21 ja 22! Jonkun toisen määrittämä ruokavalio sopisi mullekin, olen armoton herkkuhiiri :(.
Superdieetti Simplea kokeilleet, kuinka paljon teillä paino putosi viikossa? Lähtöpainosi?
*Kiinnostaa*
Olen ollut aina surkea laihduttaja ja lopettanut dieetit lyhyeen. Paljon ei onneksi ylimääräistä ole ollutkaan. Go fat go dieetti on ainoa jolla olen onnistunut. Painoa lähti 5kg n. 5 viikossa ja siitä ei tullut yhtään takaisin nesteenä. En noudattanut dieettiä koko ajan tarkasti, en urheillut, ottanut lisäravinteita enkä juonut noin paljon vettä. Silti painoa lähti tosi hyvin, samalla sellumuhkuratkin vähän tasoittuivat. Nyt dieetistä on jo useampi vuosi ja kilot tulleet takaisin. En muistanut mitä gfg dieetissä piti syödä, joten aloitin muutama päivä sitten pätkäpaastoilun. Katotaan miten sen kanssa menee ja jos ei ala toimia niin hyppään Jutan dieettiinkun siihen on näköjään ohjeetkin netissä.
No mä listaan nyt ne mitä kokeilen juuri nyt.
Molkosan vitality -jauhe, valmarin, apteekista guarem-rakeet. Aamupalan syöminen (ennen en syönyt), alkoholi. Vähentäminen, annoskokojen pienentäminen. Energiatiheää ruokaa mutta vähän. Ei mitään turhaa makeaa tms.
Katsoin tuota GFG-dieettiä, miten kukaan voi syödä tuollaiset määrät rahkaa ja raejuustoa? Eikö tuo ruokavalio ole liian yksipuolinen ollakseen mielekäs?
Mä katoin kanssa tota Go Fat Go dieettiä, ja siinä oli just raejuustoo ja rahkaa, joita en voi sietää, ja mehukeitotkin on vähän siinä ja siinä. Taidan nyt yrittää vain aloittaa kuntopyöräilyllä ja kävelyllä, ja katson vähän tarkemmin noita annoskokoja. Kiitokset kaikille neuvojille. Ap
Minä myös voin suositella go fat gota tai superdieettiä, jos ei tykkää kaloreiden laskemisesta. Siinä kaikki on laskettu valmiiksi niin ei tarvitse muuta kuin syödä ohjeiden mukaan. Ruoat kyllä tarvitsee punnita, mutta pikku hiljaa oppii hahmottamaan oikeat määrät ilman vaakaakin. Tuossa oppii tosi hyvin hahmottamaan, mikä on hyvä annoskoko, joka ainakin itselleni on ollut ongelma. Superdieetissä on 3 eri versiota sen mukaan, paljonko painoa on pudotettavana, ja sen mukana tulee treeniohjeet. Maidoton ja lihaton versio on myös. Mut jos ei halua maksaa niin go fat go on myös hyvä, ohjeet löytyy googlaamalla.