Taas mua haukuttiin ja sivuutettiin eilisillä illallisilla
Haukuttiin lihavaksi.
Minulle ei juuri puhuttu eikä tarjoiltu viiniä.
Haukuttiin mun elämäntapoja
Nyt en aio enää mennä sukuillallisille tau muihinkaan juhliin nöyryytettäväksi. Olen suvun musta lammas.
Kommentit (11)
No etpä todellakaan jää mistään paitsi, jos et enää tuollaisiin illallisiin osallistu. Siis mitä hittoa, miksi joku sukulainen on noin ilkeä ja paha toiselle? Sanot vaikka suoraan, että et halua viettää aikaa heidän kanssaan elleivät opi käyttäytymään. Mukavampaa illallistaa sitten vaikka ystävien kanssa tai vaikka yksin.
Käännä kommentit voimaksi ;)
Ala liikkua, syö terveellisesti -ohita höttöruoat,
nuku riittävästi, nauti elämästä, iloitse...
Onko muut sukulaiset hoikkia, terveitä ym.
Tsemppiä ja iloa kevääseen 💕
Onnistut kyllä ;)
Vierailija kirjoitti:
Onko muut sukulaiset hoikkia, terveitä ym.Tsemppiä ja iloa kevääseen 💕
Onnistut kyllä ;)
Ei vaan ole aikaa eikä rahaa harrastaa. Olen ollut dieetillä kohta vuoden ja paino ei tipu ollenkaan. Pakko ostaa halvinta ruokaa. Masentaa. Tässä elämässä ei ole mitään iloa, pelkkää harmia ja vastoinkäymisiä.
Ero sukulaisiin on se että he kylpevät rahassa, mun euro on heidän 100 euroa. Jos tarviin lääkäriä joudun menemään tk:een jossa ei saa apua, sukulaiset painuvat yksityiselle ja saavat mitä haluavat.
Ap
Laihtuminen on korvien välissä ei €
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muut sukulaiset hoikkia, terveitä ym.Tsemppiä ja iloa kevääseen 💕
Onnistut kyllä ;)Ei vaan ole aikaa eikä rahgaa harrastaa. Olen ollut dieetillä kohta vuoden ja paino ei tipu ollenkaan. Pakko ostaa halvinta ruokaa. Masentaa. Tässä elämässä ei ole mitään iloa, pelkkää harmia ja vastoinkäymisiä.
Ero sukulaisiin on se että he kylpevät rahassa, mun euro on heidän 100 euroa. Jos tarviin lääkäriä joudun menemään tk:een jossa ei saa apua, sukulaiset painuvat yksityiselle ja saavat mitä haluavat.
Ap
Mikä on sun mielestä halpaa? Pavut maksaa alle euron ja wokkivihannekset about 1,50, ainakin Pirkan. Tosi kallista joo. Tumma riisi jotain pari euroa.
Käytä netissä vietetty aika siihe liikkumiseen. Ajanhallinnasta vaan kyse.
Miten tämä lihavaksi haukkuminen tapahtui?
Asettuivatko kaikki piiriin ja huutelivat "lääääski"?
Vai voisiko asia olla omien korviesi välissä? Usein läskit tulkitsevat vain sellainen "otatko lisää, tämä on hyvää" -jutun loukkaavaksi.
Mutta älä sitten mene, jos et tule ihmisten kanssa toimeen...
Minä tuossa tilanteessa ottaisin muita enemmän ruokaa ja juomista ja nauraisin äänekkäästi heidän alentuneille kommenteilleen.
Onko sulla ongelmia alkoholin käytön kanssa? Jos ne ei sen takia viittineet antaa? Tai jos sä olet kertonut laihduttavasi, niin ne ei halunnut pilata sitä tarjoilemalla viiniä. Terveellinen ruoka on muuten myös halpaa, paitsi jos ostaa luomua tai riistaa. Mutta kasvisruokavaliolla ilman luomutuotteita syö jo tarpeeksi terveellisesti ja pitäisi laihtuakin.
Jaa. Melkeen kiinnostaa.