Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatko viettää pääsiäistä?

Vierailija
28.03.2016 |

Itse en. En vain saa aikaiseksi juhlatunnelmaa. Pääsiäinen ei tunnu samalla tavalla juhlalta kuin joulu. Tämä johtuu kotoa opitusta tavasta, meillä pääsiäinen oli se että kävin virpomassa. Ainoa pääsiäisruoka oli mämmi ja sitten ne karkit mitä virpomisella sain. Kun kasvoin ulos virpomisiästä, niin pääsiäistä ei oikein ollut. Se oli muuttunut muutamaksi vapaapäiväksi jolloin syötiin mämmiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pääsiäinen merkitsee neljää vapaapäivää, jonka aikana ehtii tehdä paljon asioita ikkunanpesusta mäenlaskuun. Mukava keväinen hengähdystauko arjesta. En siis pidä juhlana sen kummemmin. Mämmiä kyllä ostin!

Vierailija
2/5 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aina on mämmit matolla ja munat pitkin seiniä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kirkossa pääsiäistilaisuuksissa. Nautin keväästä.

Vierailija
4/5 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä. En ole uskonnollinen eikä ole lapsia joten pääsiäiskoristeet, pääsiäismunat ja mämmit jää kauppaan. Tuntuisi hassulta niitä itseäni, 25-vuotiasta naista, varten ostaa. Vietän vain rennon pitkän viikonlopun. Ei stressiä, ei hienoja ruokia, vain pitkiä kävelyitä ja rentoutumista.

Jos joskus mulla on lapsia niin varmaan sitten vietetään taas ja järjestän pääsiäismunien etsinnät sun muut ihan innoissani.

Vierailija
5/5 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna olen viettänyt monella mielestäni ihanalla tavalla. Laitoin pääsiäisväriä pöytäliinan, ostin pääsiäiskukkia. Maljakossa on lisäksi lapsen tekemiä viepimaoksia viikon takaa.

Ruokana on ollut mm. lammasta, mämmin, rahkapuieakkaa pääsiäismunia, pääsiäisleipää.

Olen käynyt kahdessa pääsiäistilaisuydessa: vai crucis perjantaina ja pääsiäistönmessu lauantaina.

Koko perhe on ollut yhdessä, myös isoimman kumppani.

Ulkoiltu on useamman kerran ja ihmetelty luonnon kevättä.

Niin, tein ennen pääsiäistä pääsiäiskortteja, joita lähetin ystäville ja sukulaisille.

Tästä kaikesta on muovautunut mielestäni ihan kelpo pääsiäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme