Päätin myös tehdä elämäntapamuutoksia, mut toiseen suuntaan.
Olen 40v ja lähes aina elänyt terveellisesti. Liikkunut paljon ja pitänyt kehostani ja mielestäni huolta. Tuossa ennen pääsiäistä kun istuskelin yksin saunassa mietin, että miltä ne ns huonot elämäntavat nyt sit tuntuu ja päätinkin heittäytyä varsin "hurjaksi" ja tehdä pääsiäisen ajan kaiken toisin päin mihin olen tottunut.
Nyt viimeisenä pyhänä olo ihan ok, vaikka olen vaan röhnöttäny sohvalla ja syönyt pikaruokaa ja herkkuja. Pieni ällötys takaraivossa ja levottomuus liikunnanpuutteesta. Tempasimpa kunnon känninkin perjantaina. Oli kaverit ihmeissään :)
Tää oli hyvä kokeilu. Palaan varmaan terveelliseen takaisin, mut aion tulevaisuudessa sallia itselleni myös laiskottelua ja herkkuja enemmän. Ei se elämä niin vakavaa ole :)
Kommentit (9)
Kävitkö myös jakamassa villisti tavaraasi?
Vierailija kirjoitti:
Niin hurjaksi en kyl uskaltautunut :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin hurjaksi en kyl uskaltautunut :D
Ap
Kokeile ihmeessä, se vasta voipi olla vapauttavaa ja samalla teet jonkun onnettoman onnelliseksi.
Harrastitko anuksesta pilluun ja anuksesta suuhun seksiä julkirakastajasi kanssa? Laskiko liemet näteille kasvoillesi?
Vierailija kirjoitti:
Harrastitko anuksesta pilluun ja anuksesta suuhun seksiä julkirakastajasi kanssa? Laskiko liemet näteille kasvoillesi?
Mikä sua vaivaa?
Mä niin toivon, että elän vanhaksi ja eläkkeellä on sen verran rahaa, että voin polttaa välillä tupakkaa, juoda viinaa joka ilta vähän tai kerta viikkoon vähän enemmän ja kenties vaikka kokeilla sitä kannabista jos se vaikka on silloin laillista.
Alko tehä mieli sipsiä ja dippikastiketta