Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä sellaista "romulaatikkoa", mihin on kertynyt sekalaista tavaraa ja mikä on pitänyt siivota jo aikapäiviä sitten?

28.03.2016 |

Meillä keittiön yksi (no kaksi) vetolaatikkoa on yksi murheenkryyni.
Ne on ihan jotenkin itsekseen vaan imeneet sisäänsä tavaraa, mille ei ole muka mitään muuta paikkaa. Siellä on puhelimien laturit (kamalassa sotkussa), kuumemittari, kyniä, sinitarrat, teipit, pinnejä, pelikortit, kakkukynttilöitä, taskulamppu, reijitin, nitoja, ilmapalloja, lankarullia, kurkkupastilleja, nenäliinoja, kissan harja,kuminauhoja, vanhoja puhelimia, kynsileikkurit ja Donkey Kong- peli.
Tykkään pitää kodin tosi siistinä ja kunnossa, mutta nuo laatikot on jotain kamalaa..Ja kyllä, kerran vuodessa ne tyhjennän ja aina ne palautuvat tuohon kuntoon.
Onko teillä vastaavia laatikoita ja mitä niissä piilee?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on sellainen keittiössä. Loput on lastenhuoneissa.

Vierailija
2/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nimeltään miljoonalaatikko. :) Mulla on semmoisessa on hirveä määrä nauloja, ruuveja, verhonipsuja ja kaikkea pikkusälää mitä asumisessa tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, työpöydän laatikot. Mm. rikkinäisiä iPodeja pari kappaletta, jotain askarteluhelmiä ties mistä, mysteerijohtoja, keskeneräisiä käsitöitä, vanhoja kantiskortteja ja kuitteja sun muuta roinaa riittää. Pitäis vain jaksaa käydä ne laatikot läpi!

Vierailija
4/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, 48m2 kokoinen kaksio.

Vierailija
5/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo oli aikoinaan, kunnes syntyi uusi laatikoita ja taas uusia..se sittten onkin romuvarasto täynnä laatikoita=(

Vierailija
6/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai laatikko?! Mulla on kokonainen kaappi!

Vierailija
7/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa löytyy tuollaisia "joskus pitäisi raivata" kolosia tästä paikasta. Meillä on liikaa tilaa, tavaraa ei tarvitse heittää pois, kun kuitenkin mahtuu jonnekin.

Vierailija
8/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 😃

Eroon olis päästävä.

Miten lie onnistuisi ♡

Vierailija
9/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai laatikko?! Mulla on kokonainen kaappi!

😃😉😄 :););)...

Vierailija
10/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on johonkin pisteeseen asti ihan kätevää, että on tuollainen sälälaatikko. Tietää ainakin mistä etsiä niitä pikkutavaroita. Pieni kaaos laatiossa ei haittaa, vie vähemmän tilaa kuin tarkasti järjestellyt ja lajitellut kipot kaikelle.

Meillä laatikossa on leikkuulaudat, saksia, syömäpuikot, narua, muovipusseja taiteltuna, tussi ja kuulakärkikyniä muutama.

Vierailija
11/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy! Yksi keittiöstä ja toinen kylppäristä, eikä ne kaikki muutkaan kaapit/laatikot ihan järjestyksessä ole :)

Vierailija
12/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin vain laatikko, mutta mulla on romukaappi, joka onkin aika käsittämätömässä kunnossa tällä hetkellä, koska olen jokseenkin luovuttanut sen suhteen.

Vierailija
13/14 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useampikin laatikko. Toinen aikuinen tässä huushollissa on keräilijä, joka säilöö ns. varmuuden vuoksi! Minä heivaan sitten romua roskiin.

Vierailija
14/14 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On romulaatikko keittiössä ja romukaappi kodinhoitohuoneessa sekä romuhuone tai siis työhuone.Muuten talo on siistissä kunnossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi