Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa, kun ketään ei voi haukkua oikein olan takaa...

Vierailija
28.03.2016 |

Nimittäin, kun on omia lapsia ja ei tiedä heidän tulevaisuudestaan vielä.

Eli jos menen haukkumaan paskaksi kasvattajaksi, niin mistä sitä tietää mitä omille lapsille sattuu. Sitten haukutaan minua?

Tämän vuoksi yleensä ihmiset, joilla on lapsia, ovat miellyttävämpiä. Hyvähän sen vanhanpiian on huudella mitä vain. Kauhun tasapaino pitää ihmiset säällisessä tilassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa omituinen aloitus.

Vierailija
2/8 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi ola, mene hänen taakse ja hauku kuin koira.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarkennus, jos ei tullut oikein selväksi. 

On vaikea moittia toisen tekemisiä, jos ei ole varma omasta lopputuloksestaan. 

Lapsettomat voivat haukkua toisten lapsia niin paljon kuin sielu sietää... eiväthän he vastaa mistään. Mutta se 8-vuotiaan äiti, joka solvaa toisen 8-vuotiaan äitiä, voi kohdata itse tilanteen, että lapsi vaikka tekee itsemurhan. 

Vierailija
4/8 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olan takaa on kyllä ihan tavanomainen suomalainen sanonta "kunnolla tekemisestä". 

Jos ei vielä ollut tuttu tämä kielellinen sutkautus, niin voi sivistää itseänsä lukemalla vaikka kirjallisuutta. 

Vierailija
5/8 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olan takaa on kyllä ihan tavanomainen suomalainen sanonta "kunnolla tekemisestä". 

Jos ei vielä ollut tuttu tämä kielellinen sutkautus, niin voi sivistää itseänsä lukemalla vaikka kirjallisuutta. 

Toispuol jokkee vedettiin olan takaa muutakin kuin pulkkaa. Yrjö lensi, jaska haisi ja unelma olikin sirpaleena. Yrjö saatiin kiinni kun tuuli tyyntyi. Sirpaleena pesi jaskan ja jakoi kaikille hyvää mieltä.

Vierailija
6/8 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, yleensäkään ei kannata haukkua oikein olan takaa ketään… ellei joku nyt jotain oikeaa rikosta ole tehnyt. 

Vierailija
7/8 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shh, ihan hiljaa. Olen just olan takana ja aion säikyttää sille huonot housuun. Hih, hih, hih.

Vierailija
8/8 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimittäin, kun on omia lapsia ja ei tiedä heidän tulevaisuudestaan vielä.

Eli jos menen haukkumaan paskaksi kasvattajaksi, niin mistä sitä tietää mitä omille lapsille sattuu. Sitten haukutaan minua?

Tämän vuoksi yleensä ihmiset, joilla on lapsia, ovat miellyttävämpiä. Hyvähän sen vanhanpiian on huudella mitä vain. Kauhun tasapaino pitää ihmiset säällisessä tilassa.

Miksi haukut ja halveksut lapsettomia ihmisiä? Ensin sanot että on väärin arvostella ketään mutta samaan hengenvetoon haukut ihmisiä, joilla ei ole lapsia, aika tekopyhää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän