Nettopalkkasi/kk?
Kuinka paljon jää verojen jälkeen käteen. Ap aloittaa. 2100€/kk.
Kommentit (95)
6200,00 €/kk
Yrittäjä, osan tuosta otan osinkona verotuksen takia.
netto 3200e - autoetu 600e = 2600e
ei riitä mihinkään
Netto 2400 €/kk, tohtorikoulutettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2100. Aika kovapalkkaisia ihmisiä täällä näyttää olevan..
totta, paljon "kovapalkkaisia" näkyy olevan :D itse saan käteen 480€/kk:ssa. Ei työttömänä pääse liikaa ylpistymään saati kylpemään rahassa
Työttömillä on suomessa sillee, että kaupassakin joutuu miettimään, voiko polkupyörään ostaa uuden pirikellon, niin kuin minä jouduin yhtenä päivänä tekemään. En edes käytä alkoholia tai tupakoi. Valinnan vapautta ei ole. Suurin osa työttömistä tekeekin itsemurhan Suomessa, kun tälläisiä joutuu miettimään. Se murtaa pään vuosien kuluessa. Epäterveellisen ruoan työtön saa ostettua, makaronia ja halvinta jauhelihaa. Jos sattuu elämään vanhaksi ja saa jonkun taudin, niin kansaneläkeläinen joutuu arpomaan ostaako makaronit ja jauhelihat, vaiko lääkkeet. Täytyy ostaa makaronit ja jauhelihat, joten lääkkeet jää väliin.
Jos tarvii ostaa vaikka kengät, niin on mentävä sossuun. Siellä sanotaan, että saa maksaa 25 € korkeintaan. Kuitti on vietävä niistä kirpputorilta ostetuista kengistä, jotta saa sen 25€. Se maksetaan sitten viikon kahden kuluttua.
Samanaikaisesti useimmilla koko ikänsä töissä olleilla on 400 000€:n omistusasunto maksettuna, eläke nettona 1500€/kk ja pankkitilillä 200 000€.
Näin eritavalla ihmisille käy riippuen pääsikö töihin vai ei.
Vierailija kirjoitti:
2200-2500e/kk/netto, bussikuski
olihan provo, olihan? jos meinaan kuskeillä jäisi tuollaiset netot niin minä vaihdan ammattia..... oma vaativa asiantuntijatyö keskijohdossa, netto 2600e n. 48-50 tunnin työviikoilla (ylitöitä ei tietenkään korvata)....
Netto 3000 (brutto jotain 4400 €).
Taidan muuten kouluttautua bussikuskiksi, jos jään työttömäksi.
1800€/kk jää kätee, ilman mitää koulutusta. Tosin työtunnit iha perseellää mut ainaki rahaa tulee :-D
Käteen 2500-2600 euroa. 2 viikkoa laivalla ja 2 viikkoa lomalla. Vielä viikko vapaata jäljellä ja sit töihin taas.
En ole bussinkuljettaja, mutten ihmettele ollenkaan. Monella miesvaltaisella duunarialalla saa aivan tolkutonta liksaa.
1400 + lisät (yleensä lisät n. 200-500€). Kolmivuorotyö.
2100€/kk. Aineenopettaja yläkoulussa, harkitsen myös linja-autonkuljettajan ammattia. Tai ihan mitä tahansa, nettotulojen ero on yllättävän pieni ammatista riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2200-2500e/kk/netto, bussikuski
olihan provo, olihan? jos meinaan kuskeillä jäisi tuollaiset netot niin minä vaihdan ammattia..... oma vaativa asiantuntijatyö keskijohdossa, netto 2600e n. 48-50 tunnin työviikoilla (ylitöitä ei tietenkään korvata)....
Se että sinä olet keskijohdossa, ei tarkoita, että olet johtaja, vaikka rinnassasi olevassa nimikyltissä lukisi, että manager. Onhan r-kioskillakin nykyään kioskipäällikkö, vaikka työntekijöitä on max. kaksi henkeä vuorossa. Se on vaan tätä suomalaista titteliuskovaisuutta, kun puolet firmassa on managereita. Koska puolet porukasta on managereita, niin kuitenkaan puolelle porukasta ei voi maksaa 6000-7000€/kk, vaan 2600€ netto on riitettävä.
Mikä tän ketjun tarkoitus on? Random ihmiset kirjoittavat random numeroita?
2100-2350 riippuen satunnaisista viikonlopputöistä ja matkustamisesta.
Vierailija kirjoitti:
2100-2350 riippuen satunnaisista viikonlopputöistä ja matkustamisesta.
Niin ja täydennän vastausta vielä: asiantuntijatyössä Helsingissä, brutto 3230.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2100. Aika kovapalkkaisia ihmisiä täällä näyttää olevan..
totta, paljon "kovapalkkaisia" näkyy olevan :D itse saan käteen 480€/kk:ssa. Ei työttömänä pääse liikaa ylpistymään saati kylpemään rahassa
Työttömillä on suomessa sillee, että kaupassakin joutuu miettimään, voiko polkupyörään ostaa uuden pirikellon, niin kuin minä jouduin yhtenä päivänä tekemään. En edes käytä alkoholia tai tupakoi. Valinnan vapautta ei ole. Suurin osa työttömistä tekeekin itsemurhan Suomessa, kun tälläisiä joutuu miettimään. Se murtaa pään vuosien kuluessa. Epäterveellisen ruoan työtön saa ostettua, makaronia ja halvinta jauhelihaa. Jos sattuu elämään vanhaksi ja saa jonkun taudin, niin kansaneläkeläinen joutuu arpomaan ostaako makaronit ja jauhelihat, vaiko lääkkeet. Täytyy ostaa makaronit ja jauhelihat, joten lääkkeet jää väliin.
Jos tarvii ostaa vaikka kengät, niin on mentävä sossuun. Siellä sanotaan, että saa maksaa 25 € korkeintaan. Kuitti on vietävä niistä kirpputorilta ostetuista kengistä, jotta saa sen 25€. Se maksetaan sitten viikon kahden kuluttua.
Samanaikaisesti useimmilla koko ikänsä töissä olleilla on 400 000€:n omistusasunto maksettuna, eläke nettona 1500€/kk ja pankkitilillä 200 000€.
Näin eritavalla ihmisille käy riippuen pääsikö töihin vai ei.
Niin, ne työllisethän eivät itse joudu tekemään mitään sen palkkansa eteen, kuten vaikka töitä. Raha putoaa työllisilläkin vain taivaasta eikä sen eteen tarvitse toki mitään tehdä, kuten vaikka kouluttautua ja töitä. Kaikilla keskituloisillakin on työuran loputtua omaisuutta puolen miljoonan euron edestä. Juu juu.
1200-1400 e/kk (osa-aikatyö).