Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö ryyppääminen naamasta/rupsahtaako paljon viinaa juova nopeammin

Vierailija
26.03.2016 |

Kuinka se käytännössä vanhentaa, mikä tekee alkoholista sellasen että ihminen vanhenee nopeammin? vanhentaako se paljon jos juo pari kertaa kuukaudessa kännit?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen näkee naamasta, että märkä maistuu. 45v naispuolinen työkaveri juo alkoholia runsaasti about joka viikonloppu. .semmonen pöhötys ja taikinanaama

polttaako hän? kun rupsahtamiseen vaikuttaa niin moni muukin asia... itse väittäisin ettei pari kertaa kuukaudessa vaikuta mitenkään, vaan myös ne muut elintavat

Vierailija
22/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillan ei alkon suurkulutus näy. Tiedän yhden 50 vuotiaan naisen, joka on todella tiukassa kunnossa ja iho on fantastinen. Menisi paljon nuoremmasta. Alkoa kyllä on kulunut, vaikka ei varmaan päivittäin.

Vierailija
24/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä päivystyksessä työskennellyt terveydenhuollon ammattilainen tunnistaa heti tupakoitsijan ja alkoholin suurkuluttajan vaikka olisi kuinka selvin päin ja siististi pukeutunut eikä juuri silloin haisisi millekään. Se vain näkyy.

t. Lääkäri

Niin varmasti. Appiukkoni on reilusti ylipainoinen, eikä mielestäni kyllä yhtään alkoholin suurkuluttajan näköinen, minkänäköinen se sitten lieneekään. No, oli lääkärillä käymässä arvoja mittauttelemassa. Siinä sitten lääkäri vielä tokaisi, että kannattaa noita olusia jättää vähän vähemmälle, niin arvotkin paranee nopeammin. No, appiukko tähän, että eipä ole 20 vuoteen tullut otettua olusia, eikä muitakaan viinaksia, eikä tosiaankaan ole ottanut. Että siinähän näkevät mitä näkevät, harhoja ainakin.

Vierailija
25/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias nainen, joka ei ole koskaan juonut eikä polttanut. Minulla ei ole edes naururyppyjä. Mua luullaan vähän päälle parikymppiseksi :) 

Sama täällä, tai oon sua vuoden nuorempi. Vasta luultiin jopa 19-vuotiaaksi :D Itse olen lisäksi syönyt aina tosi paljon sokeria, ja sen pitäis joidenkin mukaan vanhentaa, mutta ei näy ainakaan vielä.

Vierailija
26/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vrt. Simo Silmu ennen ja jälkeen. Kyllä huomaa että on viina maistunut.

Niin siis tämä:https://m.riemurasia.net/kuva/Simo-Silmu/103493

Kiitos, oikea malliesimerkki.

Edellisen sivun viisikymppiselle miehelle sanoisin, että sinun ulkonäöllesi on todennäköisesti käynyt aivan kuten Simonkin ulkonäölle, sinä et vain huomaa sitä. Muut kyllä huomaavat.

Vierailija
27/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosta tulee tosiaan punakka, nenä saattaa jopa vähän turvota ja samoin posket, jolloin silmäpussit korostuvat. Punakkuuden lisäksi iho saattaa paikoitellen olla harmahtavan väritön ja kuiva. Pahimmilla törpöttelijöillä iho saattaa pintakuivuuttaan jopa hilseillä, koska alkoholi kuivattaa niin voimakkaasti ihoa sekä koko elimistöä. Vanha konsti tunnistaa juoppo on katsoa kulmakarvojen välissä olevaa kohtaa. Paljon juovilla ihmisillä se on lähes aina (tumman-)punainen ja iho saattaa olla ärtynyt. 

Olen "saanut" aika läheltä katsoa alkoholisteja, joten voin onneksi yhtyä tuohon kommenttiin, jossa todettiin ulkonäön myös parantuvan, kun juominen loppuu. Nuoremmilla ihmisillä (alle 40-50 v.) vaikutus on vielä selkeämpi. Ihminen saattaa saada itsensä lähes yhtä hyvään kuntoon, kuin raittiina pysyneet ikätoverinsa. Mitä kauemmin on juotu ja mitä enemmän ikää ihmisellä on, sitä hitaammin muutoksia tulee, mutta toki rajun juomisen lopettaminen vaikuttaa positiivisesti myös ulkonäöllisesti missä iässä tahansa.

Vierailija
28/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että viina vanhentaa tapauskohtaisesti, kyllä sitä kohtuudella voi ottaa... vaikka ne parit kännit kuukaudessa ;) mutta runsas juominen on sitten jo eri asia, tulee kaljamahaa ja ne pintaverisuonet kärsii ja maksa rasittuu joka ilmenee mm. punaisina läikkinä poskissa/poskipäissä

Vierailija
29/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikä alkaa kolmosella, alkavat elintavat ja eletty elämä yleensä näkyä ihmisessä. Vaikutuksia voi hidastaa huomattavasti omilla valinnoilla ja keinot ovat ne perinteiset: riittävä uni, stressin minimointi, ruokavalio, vähäiset nautintoaineet, liikunta (voimaharjoittelu + aerobinen liikkuminen) jne. Kyllä te kaikki nämä tiedätte.

Niin joo ja hieman onneakin tarvitaan eli ei saisi sairastaa kroonisia tai muuten vakavia sairauksia. Tätä vain ei voi aina valita.

Vierailija
30/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
31/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen lisää humalan aikana naisen testosteronitasoa. Voi vaikuttaa kai ulkonäköön.

Vierailija
32/35 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryyppääminen lisää humalan aikana naisen testosteronitasoa. Voi vaikuttaa kai ulkonäköön.

siitäkö johtuu että paljon ryyppäävästä naisesta häviää pehmeä naisellisuus ja parta/viiksikarvoja pukkaa? miehillä menee just toisinpäin et testosteronin määrä laskee ja siksi monille kasvaa miestissit :D

Vierailija
33/35 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha tässäkin artikkelissa mainitaan alkoholi :D jos haluutte saaha miehenne vähentämään kaljan kittaamista niin ihan piruillessanne huomauttakaa että sun tissit on kasvanut, et kannattas vähentää kaljan juontia ja näyttää vaikka tämä artikkeli>> http://www.potilaanlaakarilehti.fi/tiedeartikkelit/12-faktaa-miesten-ri…

Vierailija
34/35 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On joitain ihmisiä, joissa ei runsas käyttökään näy. Ei turvotusta tai ylipainoa tms. Varmaan myös geeneistä kiinni.

Tunnen naisen, joka on vuosikymmeniä juonut kaljaa lähes joka ilta töiden jälkeen. Vielä viisikymppisenä hän näytti huomattavasti ikäistään nuoremmalta, hyvin olisi mennyt kolmevitosesta. Sitten kun tuli rupsahdus niin se tuli eikä meinannut, meni muutama viikko, etten nähnyt häntä ja kun näin, en ollut tuntea. Naama oli kuin kuusvitosella pulimummolla, silmät kuin kaksi punertavaa viirua, silmäpussit suurimmat mitä koskaan olin nähnyt, valkoinen, ennen niin paksu ja kiiltävä tukka kuin sekavaa hamppua ja koko naama tuhansilla kurtuilla.

Vierailija
35/35 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillan ei alkon suurkulutus näy. Tiedän yhden 50 vuotiaan naisen, joka on todella tiukassa kunnossa ja iho on fantastinen. Menisi paljon nuoremmasta. Alkoa kyllä on kulunut, vaikka ei varmaan päivittäin.

Tunnetaankohan sama nainen, etunimi alkaa T:llä ja asuu uudellamaalla maalaispitäjässä. Vaalea nainen ja kävelee todella nätisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan