Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö ryyppääminen naamasta/rupsahtaako paljon viinaa juova nopeammin

Vierailija
26.03.2016 |

Kuinka se käytännössä vanhentaa, mikä tekee alkoholista sellasen että ihminen vanhenee nopeammin? vanhentaako se paljon jos juo pari kertaa kuukaudessa kännit?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ks. tukiaisten sisarten kuvia. Iho ainakin huononnut nopeasti muutamassa vuodessa. Tiedä sitten johtuuko viinasta. Itseänikin kiinnostaisi tietää paljonko pitää juoda että saa naamansa muutamassa vuodessa kurttuun.

Vierailija
2/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kuukaudessa ei aiheuta kuin hetkellisiä muutoksia, mutta päivittäinen tai lähes päivittäinen kipottelu näkyy varmasti kasvoissa ja vartalossa. Naama turpoaa, pienet verisuonikatkot tekevät ihosta punertavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No humalahakuinen juominen ainakin rupeaa jossain vaiheessa vanhentamaan ulkonäköä kohtuukäyttöön verrattuna. Lienee yksilöllistä, että missä vaiheessa "notkahdus" kullakin ihmisellä tapahtuu, mutta aivan varmasti se tulee vastaan jossain vaiheessa.

Vierailija
4/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No humalahakuinen juominen ainakin rupeaa jossain vaiheessa vanhentamaan ulkonäköä kohtuukäyttöön verrattuna. Lienee yksilöllistä, että missä vaiheessa "notkahdus" kullakin ihmisellä tapahtuu, mutta aivan varmasti se tulee vastaan jossain vaiheessa.

Kyllä se päivittäinen tissuttelukin näkyy. Punoitusta, turvotusta.

Vierailija
5/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä kuinka paljon nopeammin naiset kurtistuu, mutta eiköhän siihen vaikuta muukin kuin tuo viina. Tupakointi, huonosti nukutut yöt, epäterveelliset ruokailutottumukset, liikkumattomuus jne jne. 

Minä olen juonut 25 vuotta ja voisinpa väittää, että ainakin joka viikonloppu ja välillä molempina päivinä, pe-la. Sitä vastoin en polta, lenkkeilen, en rieku öitä kapakoissa jne. Olen 53 v. mies, enkä minä sen rupsahtaneempi ole kuin samanikäiset tuttavani tai yleensäkään muut 53 vuotiaat.

Jos sä nyt pari kertaa kuussa otat ja muuten elät normaalia elämää, niin anna mennä, eihän tuo ole vielä mitenkään usein.

Vierailija
6/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vrt. Simo Silmu ennen ja jälkeen. Kyllä huomaa että on viina maistunut.

Vierailija
7/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se päivittäinen tissuttelukin näkyy. Punoitusta, turvotusta.

Kun malttaa lopettaa sekin näkyy aika pian!

Vierailija
8/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri ainakin jotenkin tuhoaa kollageenia, mutta tekeekö alkoholi saman? jostain olen lukenut että alkoholi laajentaa pintaverisuonia jotka kärsii siitä ja siten ihminen saattaa ruveta näyttämään punakalta.. myös maksa rasittuu joka ilmenee punakkuutena poskipäissä. Tietty viina myös lihottaa liikaa käytettynä ja aiheuttaa turvotusta naamaan. Luulis että jos vaan pari kertaa kuukaudessa juo humalan niin ei näkyis ainakaan kovin paljoa.

Tietäskö kukaan tästä aiheesta laajemmin? olisi mukava tietää :)

Vierailija
9/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon juonut puskee hikenä sellaisen hajun josta ei voi erehtyä.

Vierailija
10/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi turvottaa ja katkoo pieniä verisuonia jotka tekee ihosta punertavan sekä pöhöttyneen. Alkoholi toimii myös dirueettina eli kuivattaa elimistöä samoin kuin ihoa! mutta sama vaikutus on myös kofeiinilla joka myös kuivatta ihoa/elimistöä. Sanoisin että ei pari kertaa kuukaudessa vaikuta juurikaan ihoon ja henkisesti juominen voi tehdä hyvää, päästä vähän irrottelemaan :D

http://www.kauneusjaterveys.fi/kauneus-tyyli/luonnonkauneus/paivittaine…

Vierailija
11/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiheään kun tillikoi, niin voi mennä näkö ja ulkonäkö.

Vierailija
12/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näkyyhän se naamasta. Mutta saa kyllä olla jo alkoholistin piirteitä, eli päivittäistä tissuttelua jne. Tuskinpa kenenkään keskivertoihmisen kuukausittaiset ravintolaillat naamassa ainakaan hirveästi näkyy.

Isäni sanoi kerran, että naisista, jotka juovat paljon tulee kummallisella tavalla miehen näköisiä. Mutta siis puhuttiin ihmisestä, joka joi 4-5 viinilasia joka ilta+ viikonloppuisin 12kpl olusia päälle. Että kyllähän tuo nyt jo alkoholistin piirteet täyttää...

Vierailija
13/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä päivystyksessä työskennellyt terveydenhuollon ammattilainen tunnistaa heti tupakoitsijan ja alkoholin suurkuluttajan vaikka olisi kuinka selvin päin ja siististi pukeutunut eikä juuri silloin haisisi millekään. Se vain näkyy.

t. Lääkäri

Vierailija
14/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman alle 30-vuotias nainen. Olen tissutellut kuukausitolkulla. Kyllä on tullut komeat pussukat silmien alle ja uurteita myös. Silmissä näkyy ainakin näin alkuun eniten.

Vierailija
15/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joitain ihmisiä, joissa ei runsas käyttökään näy. Ei turvotusta tai ylipainoa tms. Varmaan myös geeneistä kiinni.

Vierailija
16/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hieman alle 30-vuotias nainen. Olen tissutellut kuukausitolkulla. Kyllä on tullut komeat pussukat silmien alle ja uurteita myös. Silmissä näkyy ainakin näin alkuun eniten.

Vähän vanhempi mies ja järkyt säkit silmien alla, Olen alkanut vähentämään ihan terveyden takia. Just ennen pääsiäistä olin kuukauden juomatta. Jos se miedompi olisi laillista niin kännijuominen loppuisi kokonaan. En vaan pysty relaamaan ilman päihteitä.

Vierailija
17/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkään pitää ryypiskellä, että muut huomaavat, mutta kyllä ajan kanssa ryyppärin tuntee naamasta.

Vierailija
18/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vrt. Simo Silmu ennen ja jälkeen. Kyllä huomaa että on viina maistunut.

Niin siis tämä:https://m.riemurasia.net/kuva/Simo-Silmu/103493

Vierailija
19/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen näkee naamasta, että märkä maistuu. 45v naispuolinen työkaveri juo alkoholia runsaasti about joka viikonloppu. .semmonen pöhötys ja taikinanaama

Vierailija
20/35 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias nainen, joka ei ole koskaan juonut eikä polttanut. Minulla ei ole edes naururyppyjä. Mua luullaan vähän päälle parikymppiseksi :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi