Miksi ei saa haluta olla laiha?
En ymmärrä! Miksi on ookoo sanoa olevansa tyytyväinen kroppaansa lievästi ylipainoisena, mutta jos sanoo olevansa tyytyväinen kroppaansa lievästi alipainoisena niin heti sanotaan, että on syömishäiriö ym...
Kommentit (10)
Ja itsellä siis tilanne: Laihdutin n.10kg terveellisesti, koska en ollut tyytyväinen kroppaani. Nyt olen kaikin puolin onnellinen kropastani, mutta vanhempani valittavat, että minun pitää lihoa, koska olen vähän alipainoinen. Miksi? En laihduta enää, mutta en halua lihoa. Ärsyttää, koska vaikka olen jo periaatteessa aikuinen, asun kotona vielä.
Jaa-a... Kaiketi lievästi ylipainoiset ovat terveempiä, tiedäpä häntä...
Toki saat sanoa. Mutta jos päätät haluta sitä jonkun puolesta niin se ei ole.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itsellä siis tilanne: Laihdutin n.10kg terveellisesti, koska en ollut tyytyväinen kroppaani. Nyt olen kaikin puolin onnellinen kropastani, mutta vanhempani valittavat, että minun pitää lihoa, koska olen vähän alipainoinen. Miksi? En laihduta enää, mutta en halua lihoa. Ärsyttää, koska vaikka olen jo periaatteessa aikuinen, asun kotona vielä.
Heitä vituttaa omat läskit.
Painu nyt jo vitun apina takaisin oksentamaan äläkä sössötä joka ketjussa.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja tämä se vasta onkin sitä teidän peräänkuuluttamaanne ASIALLISTA kommentointia! Gotta luv u guyyyyyyyys ❤️
En ole lainaamasi kommentin kirjoittaja, mutta ajatteletko ssss ollenkaan, että kun haukut muita mm. idiooteiksi ja läskeiksi, niin jotkut eivät ehkä olekaan halukkaita kommunikoimaan kanssasi asiallisesti...
Ihmiset tulkisetvat sen niin että mielestäsi muut ovat rumia ja plösöys on rumaa... ja laihat ovat heitä kauniimpia, joten ottavat laihdutusaikeet loukkauksena omaa ulkonäköään kohtaan.
vaikka laiha on terveyden perikuva on meidän
yhteiskunnassamme asia käännettiin niin että
jos joku voi loukkaantua jostakin ei sitä saa
sanoa, vaan pitää kaunistella asiaa,
tätä sääntöä kun sovelletaan naisten
maailmaan, ymmärretään miksi naisten
elämä pyörii edelleen tiineeksi hakeutumisen
sekä parisuhteen merkeissä pääsääntöisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tulkisetvat sen niin että mielestäsi muut ovat rumia ja plösöys on rumaa... ja laihat ovat heitä kauniimpia, joten ottavat laihdutusaikeet loukkauksena omaa ulkonäköään kohtaan.
Näinpä. Jos ihailet peilikuvaasi ja laihojen ihmisten kuvia suureen ääneen huokaillen, että onneksi sain lahdutettua enkä ole yhtään lihava, niin siinä on sellainen aika selkeä ylimielinen, pyöreämpiä/ylipainoisia halveksiva vire.
Mutta ethän sinä toimi näin tökerösti, vai mitä, AP?
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja tämä se vasta onkin sitä teidän peräänkuuluttamaanne ASIALLISTA kommentointia! Gotta luv u guyyyyyyyys ❤️
En ole lainaamasi kommentin kirjoittaja, mutta ajatteletko ssss ollenkaan, että kun haukut muita mm. idiooteiksi ja läskeiksi, niin jotkut eivät ehkä olekaan halukkaita kommunikoimaan kanssasi asiallisesti...
En odota teiltä asiallisuutta yhtään sen enempää kuin itseltänikään. Teidän kaksinaismoraalinne on kuitenkin hyvin huvittavaa.
"Teidän." Kahtiajako on jo aika paha.
Saa olla. Case closed.