Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa lohdullisia tarinoita kumppanin löytämisestä! Nyt tartten apua..

Vierailija
26.03.2016 |

Voiko enää 30-v löytää kumppania? Onko kaikilla jo niin omat elämät ettei kukaan enää halua antautua muutoksille uuden kumppanin kanssa? Oletteko löytäneet vaikeasti loppuneen pitkän suhteen jälkeen uutta rakkautta?

Minulla on moni asia kunnossa ja olen ihan viehättävä, mutta onhan elämä vakiintunut juuri tänne eron jälkeen. En voisi esim muuttaa kauas. Olo on välillä toivoton! En halua karsia "vaatimuslistaa" vain siksi etten halua jäädä puolisotta. Haluan kunnollisen rehdin miehen. Miehen joka haluaa viettää hyvää kotielämää ja nauttia pienistä irtiotoista ja vähän matkustella ja muuten vain rakastaa ja rakentaa tulevaa kanssani, ja hyväksyy minut. En ole vielä kunnolla alkanut aktiivisesti etsiä..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilukerhon jäsen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä 40-vuotias sinkkunainen, fiksu ja ihan viehättävä. Miestä ei vaan löydy, vaikka olisin valmis tiputtamaan rimaakin. Eli älä toivo liikoja. Nettideiteiltä on löytynyt vain sitoutumiskyvyttömiä miehiä eikä ns. tosielämässä koskaan kukaan pyydä treffeille.

Ei nyt kannata yleistää, kaikki on kuitenkin niin yksilöllistä mutta kyllä se voi vaikeaa olla riippuu millainen itse on ja millaista kumppania hakee.

Ei kannata heti luovuttaa ja kylvää omia huonoja kokemuksia istuttaa muihin

Mun mielestä nimenomaan kannattaa kertoa realistisesti, mitkä nykypäivänä on markkinat. Olisin ollut onnellinen ja välttänyt noin sadat turhat nettitreffit, jos joku olisi kertonut mulle kymmenen vuotta sitten, että tulet elämään lopun ikääsi yksinäisenä. Rakkaudesta en enää edes haaveile. On ihan typerää haihattelua sanoa, että jokaiselle löytyy joku. EI muuten välttämättä löydy.

Vierailija
22/28 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. En ole mennyt tinderiin koska en missään tapauksessa halua mitään kevyttä tai yhden illan seuraa ja toivon ettei tuleva kumppaninikaan. Onkohan sellaisia miehiä?

Ap

Mäkin oon ajatellut etten halua mitään "kevytsuhteita" vaan oikean parisuhteen. Ongelma vaan on se että kun mä oon ajatellut niin niin oon hakenut jotain tyyppiä jonka kanssa heti jotenkin mystisesti kaikki loksahtaisi kohdalleen ja olisi selvää. Epävarmaan tutustumis- ja tapailuvaiheeseen ei oo tavallaan ollut kärsivällisyyttä. Nyt oon yhden kanssa siinä tutustumis- ja tapailuvaiheessa tai jonkinlaisessa kevytsuhteessa ja tavallaan asettunut nyt tähän, tää riittää. Ehkä tästä tulee vielä sellainen suhde jossa jaetaan elämää ja arkea enemmänkin, ehkä ei, mutta en mieti sitä asiaa tai kehittele tulevaisuuskuvia.

Naisena näen tällaiset suhteet ajanhukkana. Näistä ei yleensä koskaan kehity mitään muuta ja lopulta mies löytää sen naisen, jonka kanssa haluaakin ihan oikean parisuhteen ja tämä kevytsuhteeseen tyytynyt nainen jää lehdelle soittelemaan. Been there, done that.

No mistä löydät miehen joka on heti valmis sitoutumaan, muuttamaan yhteen jne. No kyllähän joidenkin suhteet etenee nopeasti mutta yleensä siinä alussa on sitä tapailua ja tutustumista, johon nykyään usein kuuluu myös seksi.

Ajanhukkaa? No ehkä jos ois vahva hinku perheellistymiseen ja suhteet jäis tapailuun niin sitten. Mulla ei oo perheenperustamishaaveita joten tällainen kevyehkö suhde sopii mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin mieheni parikymppisenä baarista..molemmat tuhannen kännissä. Käyttäytyi kuin herrasmies vaikka olikin kännissä, vaihdettiin numeroita ja mentiin omiin koteihin nukkumaan.

Pari viikkoa aiemmin olin pettynyt yhden miehen suhteen ja päätin, että en edes katso miehiin päin vähään aikaan. Eli, omalla kohdallani ainakin, kun en yrittänyt mitään osui kohdalle hieno yksilö :)

Vierailija
24/28 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mä tapailin kolmekymppisenä noin kolmen vuoden ajan elämäni rakkautta, tyydyin olemaan vain kevytsuhteessa, koska hän ei halunnut enempää. Kolmen vuoden jälkeen se yhtäkkiä jätti minut, koska oli löytänyt naisen, jonka kanssa muutti kuukauden sisällä saman katon alle asumaan ja parin kuukauden päästä niillä oli jo eka lapsi tulossa. Silloin olin vielä ihan hyvässä perheenperustamisiässä, mutta tuhlasin sen miehen kanssa kolme vuotta, jotka olisin voinut käyttää toisinkin. Nytkin alkaa itkettää kun kirjoitan tätä. En enää ikinä suostu olemaan kenenkään varavaihtoehto, sillä välin kun etsitään jotain parempaa.

Vierailija
25/28 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin 23 vuotiaana itseäni vuotta vanhemman mukavan naisen nettideitin ihmeellisestä maailmasta. Nyt ollaan vuosia asuttu yhdessä ja odotetaan meille kolmatta lasta. Tsemppiä! M31v

Vierailija
26/28 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä negailua nettideittailusta ja Tinderistä täällä. Minulla vain hyviä kokemuksia molemmista seuranhakutavoista. Olen 38- v yh, koulutettu, ihan kivannäköinen mutten mikään missi. Olen saanut yhteydenottoja lähes pelkästään mukavilta ja elämässään pärjänneiltä miehiltä. Seksiviestejä en ole saanut koskaan. Olen kertonut profiilissani itsestäni rehellisesti ja kertonut toiveistani kumppanin suhteen. Ulkonäkö ei ole minulle tärkeä kriteeri, luonne ja älykkyys ovat ensisijaisia. Se mainittakoon ettei kumppania löydä välttämättä ilman vaivannäköä. Netissä viestittely ja treffailu vie kyllä aikaa. Sen helmen löytäminen on kuitenkin kaiken vaivan arvoista. Minä löysin Tinderistä ihanan, kiltin, kunnollisen miehen joka puhuu ja pussaa. Paljon tapasin hyviä miehiä joten kyllä niitä varmasti muillekin riittää.

Vierailija
27/28 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks täällä oli just ketju niistä puhkipannuista, ja kolmekymppisenä alkaa olemaan todennäköisyydet kyllä jo aika vähissä.

Netistä et muita sitten löydäkkään kuin tätä sakkia, mut mikäli siihen haluat tyytyä niin senkus.

Vierailija
28/28 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan missään nimessä Tinderiä. Siellä on vain seksiseuran hakijoita ja sitten sen myötä leimaa vielä oman naamansa seksiseuran hakijaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi