Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vapaat miehet -millainen nainen

Vierailija
26.03.2016 |

toiveissa löytää?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka "tavallinen" nainen onkin Suomessa harvinaisuus.

Vierailija
22/51 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa, että hoikkuus ei enää ole tavallista. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen, kuka ei ole liian takertuvainen, ei suutu siitä että tarvitsen omaa tilaa paljon, ei mustasukkainen tai joku ihmissuhdepelaaja. Avarakatseinen, utelias, tiedonjanoinen, mielenkiintoinen. Tykkäisi kanssani esim. pelata, katsoa leffoja, ulkoilla ja seikkailla, kokeilla uusia asioita, nukkua päikkäreitä, laiskotella, urheilla. Mielummin työtön kuin joku uraa tekevä, koska olen itse työtön enkä kaipaa mitään halveksuntaa kumppanilta 'mikset vaan mee töihin'. Jos kokkaa mulle niin siinä vaiheessa mun sydän kyllä sulaa.

Vierailija
24/51 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka "tavallinen" nainen onkin Suomessa harvinaisuus.

Hoikka JA kaunis nainen on harvinainen. Hoikkia naisia on paljon.

Vierailija
25/51 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ikäiseni +3 tai -5 vuotta. Älykäs, mikä ei tarkoita välttämättä akateemisuutta, mutta en pelkää itseäni koulutetumpaa naista. Viehättävä, mutta ei tarvitse olla kaunis. Oikeastaan mieluummin ei kaunis. Niitten kanssa en tule toimeen. Ehdottomasti samalta paikkakunnalta, jossa itse asun. Mahdotonta, joo...

Vierailija
26/51 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen, fiksu nainen olisi haussa, ei sen kummempaa.

Vierailija
27/51 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tumma

- pitkä

- musikaalinen

- akateeminen

- kiinnostunut yhteiskunnasta ja politiikasta

- urheilullinen

- seksikäs

- viinintuntija

- harrastaa brasilialaista jiu-jitsua

Eli aika perus.

Vierailija
28/51 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- tumma

- pitkä

- musikaalinen

- akateeminen

- kiinnostunut yhteiskunnasta ja politiikasta

- urheilullinen

- seksikäs

- viinintuntija

- harrastaa brasilialaista jiu-jitsua

Eli aika perus.

Tämä on hyvä peruslista, mutta lisäisin tähän vielä pari juttua:

- sanavalmis keskustelija

- paljon ystäviä

- puhuu sujuvasti vähintään kolmea kieltä

- hyvä ottamaan suihin

Vierailija
29/51 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies75 kirjoitti:

Hoikka, nätti, lapseton ja fiksu. Ei mulla ole mitään ihmeellisiä kriteerejä, ihan tavallinen kaunis ja hoikka nainen kelpaa.

Ihan tavallinen = kaunis ja hoikka? Et näe tuossa mitään ristiriitaa? Ei ihme, että yhä useampi jää nykyisin sinkuksi.

Naisen kirjoittama provo. Siksi siinä oli erikseen korostettu, että ei mitään ihmeellistä, tavallinen sekä hoikka ja nätti, kaunis ja hoikka.  Oli oikein kahteen kertaan mainittu hoikan ja kauniin olevan tavallista, että mammat varmasti hoksaisivat taas alkaa paasaamaan miesten hurjista kriteereistä naisille (palstaklisee). Ja eiköhän useampi siihen jo tarttunutkin...

Vierailija
30/51 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies75 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies75 kirjoitti:

Hoikka, nätti, lapseton ja fiksu. Ei mulla ole mitään ihmeellisiä kriteerejä, ihan tavallinen kaunis ja hoikka nainen kelpaa.

Ihan tavallinen = kaunis ja hoikka? Et näe tuossa mitään ristiriitaa? Ei ihme, että yhä useampi jää nykyisin sinkuksi.

Mikä tässä on sun mielestä ristiriidassa?

Kaunis ja hoikka ei ole ihan tavallinen vaan erittäin harvinainen yhdistelmä.

Riippuu kauneuden määritelmästä. Jos ei ihan missi tarvitse olla, niin Helsingissä on ylitarjontaa näteistä ja hoikista n. nelikymppisistä.

Totta, yliopistokaupungeissa on enemmän naisia kuin miehiä. Minulla on kuitenkin sellainen aavistus, ettei hän hae nelikymppistä..

Vain kahdessa Suomen kaupungissa on enemmän yksin asuvia nuoria naisia kuin miehiä, Tampereella ja Helsingissä. Ja niissäkin vain hieman enemmän.

Vierailija
31/51 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä en varsinaisesti osaa sano mitään, mut jotain normaalivartaloista. Eikä haittaa jos pikkusen on mistä ottaa kiinni. Rintojen koolla tai pyllyn muodolla nyt ei ole mitään väliä. Pääasia et niitä saa koskettaa. Eikä muutenkaan haittaa jos kropassa näkyy elämisen merkkejä. Kuten suklaassa, sisältö on tärkein.

Sanoisin et arvot ratkasee loppupeleissä enemmän kuin luonne. Yleensä nämä kyllä menee käsi kädessä. Eli jotain SOTE-ala / humanisti -tyyppiä olen hakemassa. Temperamentti saa olla rauhallinen / räiskyvä, itse olen rauhallinen. Kynnysmatoksi en kuitenkaan jää, sen tiedän. Omia mielipiteitä saa ja sanoisinko on pakko olla. Nainen joka on suvaitsevainen ja kunnioittaa muita.

Yhteistä tekemistä pitäis olla. Vaikka matkailu, lautapelit, ulkoilu / luontoilu, muu liikunta / aktiviteetti, kulttuuri, viihde ja tottakai söpöstely. Ei o parempaa kun käpertyä sohvankulmalle katsella ja kosketta toista pusujen välissä. Muutenkin kosketan toista, pieniä pusuja ja haleja päivän mittaan ja tykkään niitä itsekkin saada.

On oma itsensä myös sängyssä. Avaa itsensä, jotta voin tyydyttää kaikki tarpeet ja tekee saman mulle. Olen kyllä viime vuosina huomannu sen et kumppanin tyydyttäminen on mulle tärkempää kun oma nautinto.

-Mies30v-

Vierailija
32/51 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies75 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies75 kirjoitti:

Mikä tässä on sun mielestä ristiriidassa?

Kaunis ja hoikka ei ole ihan tavallinen vaan erittäin harvinainen yhdistelmä.

Riippuu kauneuden määritelmästä. Jos ei ihan missi tarvitse olla, niin Helsingissä on ylitarjontaa näteistä ja hoikista n. nelikymppisistä.

Totta, yliopistokaupungeissa on enemmän naisia kuin miehiä. Minulla on kuitenkin sellainen aavistus, ettei hän hae nelikymppistä..

Vain kahdessa Suomen kaupungissa on enemmän yksin asuvia nuoria naisia kuin miehiä, Tampereella ja Helsingissä. Ja niissäkin vain hieman enemmän.

Helsingissä ja Turussa. Muuten oikein.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000713742.html

Vierailija
33/51 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ei mitään, koska en halua vielä uuteen suhteeseen, mutta vastaan kuitenkin.

Alle 170cm söpö ja sirorakenteinen nainen. Ikä 20-28. Tykkää urheilusta tai ainakin on helposti houkuteltavissa mukaan urheilemaan kanssani. Ylipäänsä kiinnostuu kokeilemaan erilaisia juttuja, enkä puhu todellakaan sänkyjutuista, vaan ylipäänsä kaikesta. Suhtautuu elämään rennosti ja positiivisesti olematta kuitenkaan yltiöpositiivinen unohtaen realismin.

Huumorintaju pitää luonnollisesti olla kunnossa ja sen lisäksi kaunis hymy. Empaattinen ja hyvä kuuntelemaan. Osaa pukeutua ja käyttäytyä eri tilanteissa ja säilyttää malttinsa. Ei kiinnosta olla lapsenvahtina naiselle, joka ei osaa koskaan hillitä tunteitaan. Kykenee suuttuessaankin järkevään keskusteluun ja osaa myöntää virheensä vaikka sitten jälkikäteen jos ei itse tilanteessa.

Hänellä ei saa olla lapsia, eikä välttämättä halua niitä edes hankkia, koska itse en tiedä haluanko lapsia. Ehdottomuus suuntaan tai toiseen on jokseenkin negatiivinen asia ainakin tässä vaiheessa.

Kaikista tärkeimpinä asioina tietenkin se, että hän tykkää minusta ja haluaa elää minun kanssani ja on ehdottoman luotettava.

Vierailija
34/51 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentavaa, että hoikkuus ei enää ole tavallista. :(

Kyllä se on tavallista nuorissa ikäryhmissä. Sen jälkeen homma menee läskiksi aika monella. Ylipaino on ehkä tavallista, mutta se ei ole normaalia taikka suotavaa.

Omalla kohdallani ylipainoiset naiset eivät yksinkertaisesti sytytä millään tavoin. Toisekseen en haluaisi tuollaista naista muutenkaan, koska hänestä ei olisi lähtemään mukaan harrastuksiini. En naiselta mitään huippukuntoa vaadi, mutta normaalia liikkuvan ihmisen yleiskuntoa ja kiinnostusta oman kehon hyvinvoinnista. En myöskään haluaisi toisen ääripään ylikireää fitness-ammattilaista, jonka pitää jatkuvasti tarkkailla syömistään.

Vierailija
35/51 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toiveissa löytää?

Sivistynyt

Luotettava

Lapseton

Mahdollisimman vähän seksikumppaneita

Edes jotakuinkin tavanomaisen näköinen jos ei sievä tai jopa kaunis (uskoakseni kaikki n. 30-v. pystyvät tähän, jos eivät saunanraikkaina, niin meikillä ja kampauksella, jos vain tahtovat). Jos ulkonäkö on mennyt sairauden tai onnettomuuden tms. seurauksena, niin se on tietysti eri asia.

Jotakuinkin normaalipainoinen (10-15-20 kiloa ylipainoa ei tietenkään ole ylitsepääsemätöntä, kunhan nyt pystyy normaaliarkeen ja -harrastuksiin)

Tummennuksella ominaisuudet joista en tingi ainakaan vielä.

Vierailija
36/51 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toiveissa löytää?

Sivistynyt

Luotettava

Lapseton

Edes jotakuinkin tavanomaisen näköinen jos ei sievä tai jopa kaunis (uskoakseni kaikki n. 30-v. pystyvät tähän, jos eivät saunanraikkaina, niin meikillä ja kampauksella, jos vain tahtovat). Jos ulkonäkö on mennyt sairauden tai onnettomuuden tms. seurauksena, niin se on tietysti eri asia.

Jotakuinkin normaalipainoinen (10-15-20 kiloa ylipainoa ei tietenkään ole ylitsepääsemätöntä, kunhan nyt pystyy normaaliarkeen ja -harrastuksiin)

Aika matalalle olet rimasi laittanut. Luulisi, että tuossa vaiheessa ei kumppanin aiempien seksikumppaneiden määrä olisi enää mitenkään merkittävä asia. Miksi muuten saa olla ruma onnettomuuden takia, mutta ei luonnostaan? Ruma kuin ruma.

Vierailija
37/51 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin deittisivistolla uudelta tuttavalta, millaista naista hän etsii. Vastaus oli, että tavallinen Suomalainen nainen.

-turn off

Vierailija
38/51 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oloneuvostuuri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toiveissa löytää?

Sivistynyt

Luotettava

Lapseton

Aika matalalle olet rimasi laittanut. Luulisi, että tuossa vaiheessa ei kumppanin aiempien seksikumppaneiden määrä olisi enää mitenkään merkittävä asia. Miksi muuten saa olla ruma onnettomuuden takia, mutta ei luonnostaan? Ruma kuin ruma.

Niin, ehkä nostan rimaa sitten kun naisia on jonoksi asti. Olen mieluummin keskinkertaisemman naisen kanssa kuin listaan loppuelämäni unelmanaisen ominaisuuksia.

Seksikumppanien määrä on aina "merkittävä asia" puolison kohdalla. Ei muulloin. En yleisesti arvota naisia sen perusteella.

Ulkoisesti ruma on kokemukseni perusteella ruma sisäisestikin, poislukien mainitsemani ulkopuoliset syyt rumuudelle. Eikö kauneus myös kerro pohjimmiltaan terveydestä.

Vierailija
39/51 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa tää palsta olevan täynä heikkoja naisia. Koko ajan tulee uusia aloituksia, joissa naiset tiedustelevat, mistä miehet naisissa tykkää ja sitten valitetaan myös, kun ei saada miestä jne. Ollaan ihan miesten vietävissä ja miesten kiinnostuksesta riippuvaisia. Ei ole tervettä se.

Vierailija
40/51 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa tää palsta olevan täynä heikkoja naisia. Koko ajan tulee uusia aloituksia, joissa naiset tiedustelevat, mistä miehet naisissa tykkää ja sitten valitetaan myös, kun ei saada miestä jne. Ollaan ihan miesten vietävissä ja miesten kiinnostuksesta riippuvaisia. Ei ole tervettä se.

Mitä heidän sitten pitäisi miettiä? Jos haluaa perheen, on puolison saaminen ensiksi aika oleellinen juttu?