mitä kuuluu miehelle nykyään, joka aikanaan vei neitsyytesi?
Itse sain juuri kuulla, että oman neitsyyteni vienyt mies on kuollut sairauteen ja kyllähän se pysäyttää. Nuori mies vielä, 35-vuotias vasta.
Mites teillä? Onko jollain kenties vielä sama mies kainalossa? 👄
Kommentit (230)
Tulevn kauden Satuhäistä sen näkee sitten.
On naimisissa hyvän ystäväni kanssa, viiden lapsen isä. :)
En tosiaan tiedä, neitsyyteni vei joku mamu. En edes tiedä asuuko Suomessa enää
Lähti lasten kans toiselle puolen Suomea, itse jäin kotiin tekemään rästihommat loppuun. Eli hyvää kuuluu, 10v yhdessä.
N 27v
Asuu nykyään Amerikassa, vissiinkin sinkkuna. Facen mukaan elelee melko huoletonta elämää ja rahaa on kuin roskaa. :D
Nukkuu 10kg painavampana ja hiukan hiukset harventuneena tuossa vieressä, "menetetystä" neitsyydestä aikaa 24vuotta meillä molemmilla.
Asuu siinä pikkukaupungissa, jossa molemmat kasvettiin. On naimisissa ja yksi lapsi. En tiedä enempää. Aikanaan (melkein 30v sitten) oltiin yhdessä parisen vuotta. Tosin loppuaika oli aikamoista soutamista ja huopaamista ja melko pitkään näin painajaista, jossa oltiin taas yhdessä. Unessa tuntui hirveältä, et mun täytyy taas sanoa sille, et en haluu olla sen kaa. Toivon hänelle pelkkää hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan. En muista edes nimeä enkä tuntisi jos tulisi vastaan kadulla.
.
Sama täällä, ei minkään näköistä hajua nimestä eikä ulkonäöstä. Ja hyvä niin.
Tuolla yläkerrassa tekee töitä ja kohta herättää lapset <3
Teki juuri hetki sitten samat temput kuin 20 vuotta sitten ja nyt makoilee vieressä. ♡
Mä oon sen kanssa naimisissa, jo 22v :)
44v, sinkku ja lähes saman näköinen kuin 16v sittenkin, sama työpaikkakin. Olen nähnyt häntä eikä enää sykäytä. Valikoin oman rakkaan mieheni mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain juuri kuulla, että oman neitsyyteni vienyt mies on kuollut sairauteen ja kyllähän se pysäyttää. Nuori mies vielä, 35-vuotias vasta.
Mites teillä? Onko jollain kenties vielä sama mies kainalossa? 👄
Tuolla se nukkuu vielä, meidän makuuhuoneessa.
Molempien eka kerta oli melkein 16 vuotta sitten.
Tässähän tuo istuu vieressä. Viimeiset 15v.
Nujakoi lasten kanssa ja kuulostaa siltä että on hauskaa :D
Opiskelee lääkiksessä, ilmeisesti avoliitossa jonkun naisen kanssa.
Ei aavistustakaan. Etunimen muistin helposti ja sukunimenkin hetken mietittyäni, koska se ei ollut ihan tavallinen. Joskus parikymmentä vuotta sitten kuulin hänestä viimeksi vanhemmiltani sen verran, että ainakin silloin hän asui vielä syntymäpaikkakunnallani.
On edelleen naimisissa saman vaimonsa kanssa, kuten oli silloin kauan sitten jo, on nyt eläkkeellä, enkä ole ainoa, ketä teininä käytti hyväkseen vuosia. Hänellä menee hyvin, mulla ei. Luottamus miehiin meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähti just hakeen lapsia koulusta. Eli yhdessä ollaan ja 22v on neitsyyden viennistä aikaa.
Koulusta? Pitkäperjantaina 21:30??? :-O
Minäkin huomasin, että yksi ihminen on spämmännyt ketjuun aika monena eri henkilönä ;-)
Nukkuu vieressä, ja ojensi juuri kätensä ottaakseen kainaloonsa.