Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat synttärit ikinä ja järjettömät lahjapyynnöt?

Vierailija
25.03.2016 |

Siis ei hyvänen aika... Toiveina mm. uusi puhelin ja pyörä. Miten jotkut kehtaa? Luuleeko tosiaan joku että juuri hänen muksulleen joku käy kipaisemassa uuden pyörän?

Kommentit (235)

Vierailija
221/235 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo uusin ilmoitus... voi lapsiparkaa kun mamma laittaa kaikki tietonsa sairaudet, tulot , varallisuuden jopa pituudet ja painot nettiin. Pitäisi sivuston ylläpitäjällä olla joku vastuu että mitä julkaisee.

Voi toista. Sääliksi käy kun äiti taitaa olla hieman heikkolahjainen eikä huomaa sitä itse.

Vierailija
222/235 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo uusin ilmoitus... voi lapsiparkaa kun mamma laittaa kaikki tietonsa sairaudet, tulot , varallisuuden jopa pituudet ja painot nettiin. Pitäisi sivuston ylläpitäjällä olla joku vastuu että mitä julkaisee.

Voi toista. Sääliksi käy kun äiti taitaa olla hieman heikkolahjainen eikä huomaa sitä itse.

Facebookin perusteella mamma tupakoikin, joten aika paljon olis säästettävissä jos vähän laittais asioita tärkeisjärjestykseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/235 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitillä on aina ollut tapana sanoa, että vaikka hekään eivät ole mitään rikkaita (sairaanhoitaja ja opettaja) olleet, niin kyllä aina pyrittiin siihen että synttäreinä/jouluna sa ainakin sen yhden jutun, mistä oli tohistu melkoisesti. Yleensä se oli se pleikkaripeli, piraattiversiokin joskus, upouusi barbie tms. Pleikkari 1 saatiin veljen kanssa yhteiseksi ja sekin niin myöhään, että PS2 oli jo tulossa kovaa vauhtia markkinoille. Ei lapsi tarvitse sataa lahjaa, mutta tuntee itsensä tärkeäksi kun hänen toiveitaan on kuultu ja edes jotenkin pyritty toteuttamaan. Kyllä munkin synttärit oli aina ikimuistoisia, vaikka ne lahjat oli yleensä just kyniä ja vihkoja ja superpalloja yms.

Vierailija
224/235 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta suursyömärikoira ja 6 muuta elukkaa. Pitäskö niistä vaikka ensin hankkiutua eroon..

Vierailija
225/235 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ensin säälitti hieman, mutta luettuani tämän selostuksen elukoista ja 100 e puhlaskuista niin ei voi taas kun ihmetellä ihmisten elämänhallinnan tasoa.! Jos on luotot takissa ja osamaksulla hankittu koko "omaisuus" eikä tuloja ole niin pitäisiköhän vähän herätä.! Varmaan se on rankkaa luopua koirasta joka voi olla jollekin kuin perheenjäsen, mutta mieluummin minä lapseni ruokkisin terveellisellä ruoalla kun jollekin rakille selkä vääränä kallista tuokaa vähistä varoista kantaisin. Eikä ne jyrsijätkään ilmaisia ole pitää. Mutta ne on sitten omia valintoja, jos mistään ei voi luopua oman lapsensa hyvinvoinnin tähden. Synttärit järjestää lapselle jo helposti parilla kympillä. Jäätelöä ja pientä herkkua+ jotain pientä lahjaa vaikka kirppikseltä.mutta kun ei. Pyydetään muilta.

Vierailija
226/235 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja röökiin kyllä on mammalla rahaa vaikka niin on tiukkaa. Tämä kyllä ennemminkin sääntö kun poikkeus elämänhallinnan puutteessa eläville.

Vierailija
227/235 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.parhaatsynttaritikina.fi/valtteri-14v

Tässäkään ei taas päätä eikä häntää. Kuka Mohammed? Mihin se isä meni, luulin että kuoli mutta kuitenkin sanotaan ettei vaan ole tavannut poikaansa pitkään aikaan. Miksi tässä mainitaan erikseen että pitää Jaffasta? Olen ihan ulalla :D

Vierailija
228/235 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, ekaa kertaa osuin ko sivustolle. Onko kukaan laittanut viestiä tuolle ylläpitäjälle?

Vierailija
229/235 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten inhottaa lasten kuvien julkaisu. Varmaan tosi kivaa kun oma kuva liitetään tällaisiin kerjäysilmoituksiin. 

Vierailija
230/235 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin voin sanoa, että luin asiallisen ja sympaattisen ilmoituksen parhaat synttärit-sivustolta! ks. viimeisin ilmoitus. Ei pyydetä kuuta taivaalta, kotisynttäritkin kelpaa. Tekisi oikein mieli jeesata muttei taida olla mahdollista kuin Facebookin kautta? minulla ei ole fb :/

Vierailija
231/235 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.parhaatsynttaritikina.fi/valtteri-14v

Tässäkään ei taas päätä eikä häntää. Kuka Mohammed? Mihin se isä meni, luulin että kuoli mutta kuitenkin sanotaan ettei vaan ole tavannut poikaansa pitkään aikaan. Miksi tässä mainitaan erikseen että pitää Jaffasta? Olen ihan ulalla :D

Tuo nyt on selkeä pila. Kissakin kuoli, voiko olla surkeampaa?

Vierailija
232/235 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Miksi tonne pitää laittaa lapsen kuva, sitä en tajua...

Vierailija
233/235 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sivusto lopettanut? Siellä lukee vain "Pääsy kielletty. Sinulla ei ole käyttöoikeuksia tälle sivulle."

Vierailija
234/235 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksi lasta. Molemmat vanhemmat olleet aina töissä (toivottavasti jatkossakin) ja vieläpä hyvästi palkatussa.

Ei meillä koskaa ole kumpikaan muksu hienoja synttäreitä saanut. Perusleivontaa, peruskeksejä, karkkeja. Ihan halpaa. Enpa ole koskaa kallista lahjaakaan ostanut.

Ovatko lapseni jääneet jostain paitsi..? 

Vierailija
235/235 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusin oli loistava :D Hyvin sisäistetty nyyhkytarina, kirjoitusvirheet, sekä järjettömät pyynnöt :D (vitsillä toki) Ehkä  ylläpitäjän kannataisi havahtua, että sivusto on mennyt älyttömäksi rahan ahneiden temmellyskentäksi.

Ehkä, siitä päätellen että toiminta on nyt lopetettu.

Mutta oikeasti, inhottavaa että tuollainen hyväntekeväisyys pilataan ahneudella ja oman edun tavoittelulla. Muutamat lasten lahjatoiveet kuulostivat siltä, että jäi miettimään kenellekä se lahja nyt todellisuudessa on (esim. pikkutytöllle lahjakortti kultakauppaan).

Tuollaiset avustusjutut ovat pohjimmiltaan hyviä ideoita, itsekin ajattelin osallistua joulukeräyksiin kunhan se oma varallisuus sen vaan sallii. Hankalaan elämäntilanteeseen voi joutua koska vaan esim. leskeksi jäämisen tai eron johdosta, talo palaa, jää työttömäksi, loukkaantuu vakavasti, vakava krooninen sairaus jne. ja näitä tapauksia itsekin haluan ehdottomasti auttaa.