Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki äidit tällaisia? (äitiystävistä)

Vierailija
24.03.2016 |

Olen lähtenyt nyt vasta lapsen ollessa 1v mukaan perhekerhoihin, puistoon jne. Muutimme meille uudelle alueelle Vantaalla kuukausi sitten. Olen ylipainoinen, arjessa ryytynyt ja en niin aktiivinen menijä ja tekijä. Epävarma kasvatustaidoistani ja imetyskin epäonnistui. Olen korkeastikoulutettu ja työelämässäkin menestynyt, mutta vauva-arki on vaan imenyt kaikki mehut. Kaipaan rentoa keskusteluseuraa muista äideistä.

Kaikki äidit joita olen puistossa ja kerhoissa tavannut ovat urheilullisia, aktiivisia, itsevarmoja ja huolitellun näköisiä. Itse hyvä että saan jonkun vaatekerran päälleni kun lähden lapsen kanssa liikenteeseen ja raskauden jälkeen edelleen painoa on eikä juoksulenkit vaunujen kanssa onnistuisi mitenkään. Todella hankala löytää samanlaista seuraa. Onko kaikki äidit tällaisia tehopakkauksia ja itse olen poikkeus?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Mulla oli vähän erilainen ongelma. Kun sain lapseni 10 vuotta sitten, olin aika nuori. Nuorena aineenvaihdunta pelastaa aika paljon ja hyvin nopeasti näytin ihan samalta kuin kuka tahansa 20-vuotias. Kaipasin kovasti juttuseuraa ja ystäviä, mutta ehkäpä monet näkivät minut kai liian nuorena. Ettei meillä olisi mitään puhuttavaa keskenämme.

Tai sitten me suomalaiset vaan emme kommunikoi kauhean helposti. En tiedä. Muistan sen olleen aika yksinäistä ja raskasta aikaa. Varsinkin kun koin sen ihan kokonaan yksin. Edes kotona ei ollut ketään muita kuin minä ja lapsi.

Älä masennus jooko tuohon tilanteeseen, kyllä se siitä vähitellen paranee. Aivan varmasti.

Vierailija
42/42 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkelikerroksesta ei ole kukaan puhunut vaan huonosta kunnosta. Ja kyllä nyt vaan yhden kanssa pystyy itsestään huolehtimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan