Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiirastorstain ruokakokemus AIVAN FIASKO

Vierailija
24.03.2016 |

Mieheni ostama sianlihaköntssä oli liian suolainen, siis täysin karseen makuinen, ja mä vielä lorautin vuokan pohjalla olevan kastikkeen keitettyjen perunoiden päälle, ai että makuhermoin kärsivät, nyt varmasti janottaa koko seuraava yö, ja otan kyllä olusenkin tän punkkulasillisen jälkeen.
Jälkkäriksi söin sitten 10-mämmiä vaniljakastikkeella laimentaakseni ylisuolaisen paistin makua suussani. :( täysin pilattu liha!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Universumi koittaa kertoa sinulle, että älä syö lihaa.

Vierailija
2/6 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolasen ruoan jälkeen kannattaakin tintata alkoholia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään pääsiäisesti vasta sunnuntaina ja maanantaina. Huomenna pidetään kunnon piinapäivä ja siivotaan. Se on koko perheen inhokkihommaa.

Tänään syötiin sienipastaa ja oli muuten hyvää. Ja laiskoteltiin, kun ei jaksettu ryhtyä työpäivän päätteeksi siivoamispuuhiin. Koti on kuin katastrofialueelta ja vie kyllä varmasti koko päivän neljän hengen poppoolta saada tämä raivatuksi.

Vierailija
4/6 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olisi pitänyt liottaa vedessä, jos se liha oli harmaasuolattu. Ja mämmin kanssa suositelen kevytkermaa, kahvikermaa, koska se ei ole niin tykkyä, ja sopii paremmin mämmin seuraksi.

Itse hain ruuan työpaikan läheisestä kiinalaisesta, ja se oli todella hyvää. Olen joskus käynyt lounaalla, ihan ok, mutta tämä oli tosi hyvää. Myyjä vaikutti niin kivalta, joten pyysin häntä suosittelemaan kolmea eri ruokaa. Olime koko perhe todella iloisen yllättyneitä, kuinka hyvää oli, nam :-).

Vierailija
5/6 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi siivous jo tänään! Ja hyvin niukilla aterioilla mennään. Huomenna tavan mukaan kalaa, lauantaina joku arkinen soppa, ja sunnuntaina repee!!

Vierailija
6/6 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä olisi pitänyt liottaa vedessä, jos se liha oli harmaasuolattu. Ja mämmin kanssa suositelen kevytkermaa, kahvikermaa, koska se ei ole niin tykkyä, ja sopii paremmin mämmin seuraksi.

Itse hain ruuan työpaikan läheisestä kiinalaisesta, ja se oli todella hyvää. Olen joskus käynyt lounaalla, ihan ok, mutta tämä oli tosi hyvää. Myyjä vaikutti niin kivalta, joten pyysin häntä suosittelemaan kolmea eri ruokaa. Olime koko perhe todella iloisen yllättyneitä, kuinka hyvää oli, nam :-).

Ei se mitään harmaasuolattua sianlihaa ollut. Liikaa vaan mausteita heitelty, ja mieheni vielä pippuria pisti pintaan.

Ap.