Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni hermo! Kaveri ei ikinä ota yhteyttä ellei tarvi lastenvahtia!

Vierailija
24.03.2016 |

Oltiin ennen hyviä kavereita, tehtiin juttuja yhdessä. Sit hän erosi miehestään, ja nykyään ottaa muhun yhteyttä vain jos tarvii lapsenvahtia. Mä oon kyllä soitellut, mennyt kylään jne. mutta kyläillessäkin olen lähinnä jäänyt yksin lasten kanssa, kaveri on lähtenyt käymään nopee jossain... Ja saattanut mennä jopa tunti. Nyt pisti viestiä Jossa sanoi et tarttis vahtia, mä kysyin et eikö ole koskaan muuta asiaa? Ei ole vastannut.
Olinko törkeä? Huono omatunto ainakin tuli.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/4 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oli aika sanoa suoraan, että kaipaat muunlaista yhteydenottoa, ap. Edes toisinaan.

Minua harmittaa läheinen, joka soittaa ja kysyy, mitä kuuluu. Seuraavaksi hän kysyy, onko minulla/perheelläni jotain menoa tiettynä ajankohtana. Hän muotoilee kysymyksen niin kuin olisi ehdottamassa jotain yhteistä kivaa tai esittämässä kutsua. Sitten hän pyytääkin koiralle hoitajaa, yleensä yli viikoksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, aattelin et eronnut kaveri tarvi apua ja tukea, yritin olla hyvä ystävä.

Paskanmarjat. Ovimatoksi todellakin päädyin.

Ap

Vierailija
4/4 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä oli aika sanoa suoraan, että kaipaat muunlaista yhteydenottoa, ap. Edes toisinaan.

Minua harmittaa läheinen, joka soittaa ja kysyy, mitä kuuluu. Seuraavaksi hän kysyy, onko minulla/perheelläni jotain menoa tiettynä ajankohtana. Hän muotoilee kysymyksen niin kuin olisi ehdottamassa jotain yhteistä kivaa tai esittämässä kutsua. Sitten hän pyytääkin koiralle hoitajaa, yleensä yli viikoksi...

Samanlainen oli kaveri mullakin. Tahtoo vain auton lainaan/kuskin. Kerran erehdyin lainaamaan: ajeli tankin tyhjäksi, ei tankannut, kolhi auton ja tottakai kuljetti koiria. Olen siis allerginen, ja hän tietää sen.

Oli tosiaan kaveri. Hän ei voi ymmärtää, miksi katkaisin välit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän