Tunnistettu palstalla
Haluaisin tietää, onko ketään Vauva.fi -palstalle kirjoittannutta tunnistettu kirjoitusten perusteella? Lähinnä kiinnostaa, jos tunnistamisella on ollut jonkinlaisia hyviä tai huonoja seurauksia.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden eron tiedän tämän takia tulleen.
syy?
Nainen haukkui täällä miestään, miehen sisko tunnisti ja kertoi.
En tiedä onko minua tunnistettu, mutta itse olen tunnistanut miehen kenestä täällä on kirjoitettu ja sen pettämiset tuli ilmi. En tiedä ovatko vielä yhdessä vaimonsa kanssa, varmaan ovat.
Mut on tunnistettu. Lähinnä satunnaisia stalkkereita kaupassa, apteekissa, leikkipuistossa ja sairaalassa ym. Mun pukeutuminen, ammatti, oleminen jostain syystä kiinnostaa ihmisiä. Myös yhteiskunnalle on tullut turhia kustannuksia tästä asiasta.
Koska mitään ei tapahdu elämässä sattumalta, uskon, että saanen itselleni lisää taloudellista hyötyä tästäkin episodista. Nettimaailma on kumma paikka.
Tytär tunnisti ja ei haittaa yhtään. Kaverin tunnistin koska kertoi saman jutun facepäivityksessä samaan aikaan.
Moni on luullut tunnistaneeni minut joksikin aivan eri henkilöksi. (Eli minun nimeni on vaikka J.K. ja joku on ollut varma että olen A.T.) En koskaan kirjoita niin että minut pystyisi tunnistamaan, vääristän aina ikää +-10 vuotta, vaihdan välillä sukupuolta ja lapsien määrä ja iät vaihtelee.
Kyllä ja turpaan sain mieheltäni. Kiitos vaan jollekin kusipäälle älyttömistä valeista. Lisäksi sain pari live-stalkkeria.
MINUT ON TUNNISTETTU!!!!!!!!!!!!!!!