Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi nyt on suututtu Felix mainoksesta?

Vierailija
24.03.2016 |

Katsoin mainoksen you tubesta enkä tajunnut. Koska Josefine on tummaihoinen? Koska nainen käy kalassa? Koska vihjattiin suomalaisia hiljaisiksi ja juroiksi? Häh?

Musta tuo aika mitäänsanomaton eikä mussa herättänyt mitään tunteita, alkoi vaan tehdä mieli Felixin perunamuusia 😁

Selittäkää mulle?

Kommentit (213)

201/213 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää pääsiäistä kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Oi kyllä oli. Vaikka mainostoimisto olisi itse masinoinut osan

Hienoa, että vihdoinkin tunnusta mainostoimiston masinoineen sen "kohun".

Mutta jatkakaa tätä toistenne taputtelu selkään ja kehumista, kuinka hyviä ihmisiä olette verrattuna niihin kauheisiin erimieltä oleviin rasisteihin. Minä lähden nyt pääsiäisen viettoon. Hyvät pääsiäiset kaikille ja yrittäkää pitää jatkossa silmänne enemmän auki ja ajatelkaa omilla aivoillanne älkää mainostoimistojen ja median.

Jos tuo oli sinusta tunnustus, niin alan ymmärtää pointtejasi ihan eri tavalla :D

Pidä hauskaa kirkossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/213 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Mutta jatkakaa tätä toistenne taputtelu selkään ja kehumista, kuinka hyviä ihmisiä olette verrattuna niihin kauheisiin erimieltä oleviin rasisteihin. Minä lähden nyt pääsiäisen viettoon. Hyvät pääsiäiset kaikille ja yrittäkää pitää jatkossa silmänne enemmän auki ja ajatelkaa omilla aivoillanne älkää mainostoimistojen ja median.

Ei hemmetti, spede ymmärsi lopettaa. Olen kauhian hämmästynyt.

Vierailija
204/213 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Ei hemmetti, spede ymmärsi lopettaa. Olen kauhian hämmästynyt.

Se tajusi vihdoin, että sen argumentit on huonoja, joten se katsoi paremmaksi väistyä takavasemalle. Arvostan!

Vierailija
205/213 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://yle.fi/ylex/uutiset/on_rankkaa_olla_rasisti/3-8761200

Muuten hyvä kirjoitus, en vain pidä siitä että taas leijonakoru ja tuo symboli demonisoidaan. Minulla on leijonakoru enkä ole rasisti. Rasistit ei saa kaapata tuota symbolia itselleen.

Vierailija
206/213 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä kirjoitus en vain pidä siitä että taas leijonakoru symboli demonisoidaan. Minulla on leijonakoru enkä ole rasisti.Rasistit ei saa kaapata tuota symbolia itselleen.

Vierailija
207/213 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut tummaihoisen lähihoitajan kanssa joka on adoptoitu Suomeen. Ei eronnut suomalaisesta naisesta mitenkään, ainoa ero ihonväri muuten ihan kuin kaikki muutkin suomalaiset naiset. Tuli mieleen mainoksesta hän ja tulin pikkuisen surulliseksi joidenkin kommenteista, varmaan on tuntunut tuonkin mainoksen naisesta pahalta.

Miettisitte joskus rasistit omia touhujanne kriittisesti ja menisitte itseenne.

Vierailija
208/213 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 250 linkin juttu

Ylex

Se toinen kommentti jutun alta :D

Ja ekassa kommentissa vauva-palsta mainittu :D : D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Eipä tuo näytä "parempien ihmisten" elämäkään sen helpompaa olevan, kun noin tuskaisia/harhaisia vuodatuksia pitää laatia.

Vierailija
209/213 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

256 on siis kommentti ylex-jutusta.

Vierailija
210/213 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono mainos, ketsuppikin on paskaa.

Vierailija
211/213 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suuttunut tms. mainoksesta, mutta mielestäni sen sävy on hieman holhoava, varsinkin kun ottaa huomioon tämän hetkisen ilmapiirin.

Vierailija
212/213 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat täysin eurooppalaisia.

Eteläisimmät ja itäisimmät ovat ei-suomalaisia

Vierailija
213/213 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saarioinen,fennia jne on myös lähtenyt black lives matter juttuun mukaan, kun tunkenut täysin vieraita itäaasiasta kaakkoisaasiasta tulleita mainoksiinsa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän