Siis miksi nyt on suututtu Felix mainoksesta?
Katsoin mainoksen you tubesta enkä tajunnut. Koska Josefine on tummaihoinen? Koska nainen käy kalassa? Koska vihjattiin suomalaisia hiljaisiksi ja juroiksi? Häh?
Musta tuo aika mitäänsanomaton eikä mussa herättänyt mitään tunteita, alkoi vaan tehdä mieli Felixin perunamuusia 😁
Selittäkää mulle?
Kommentit (213)
Hyvää pääsiäistä kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Oi kyllä oli. Vaikka mainostoimisto olisi itse masinoinut osan
Hienoa, että vihdoinkin tunnusta mainostoimiston masinoineen sen "kohun".
Mutta jatkakaa tätä toistenne taputtelu selkään ja kehumista, kuinka hyviä ihmisiä olette verrattuna niihin kauheisiin erimieltä oleviin rasisteihin. Minä lähden nyt pääsiäisen viettoon. Hyvät pääsiäiset kaikille ja yrittäkää pitää jatkossa silmänne enemmän auki ja ajatelkaa omilla aivoillanne älkää mainostoimistojen ja median.
Ei hemmetti, spede ymmärsi lopettaa. Olen kauhian hämmästynyt.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää pääsiäistä kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Oi kyllä oli. Vaikka mainostoimisto olisi itse masinoinut osan
Hienoa, että vihdoinkin tunnusta mainostoimiston masinoineen sen "kohun".
Mutta jatkakaa tätä toistenne taputtelu selkään ja kehumista, kuinka hyviä ihmisiä olette verrattuna niihin kauheisiin erimieltä oleviin rasisteihin. Minä lähden nyt pääsiäisen viettoon. Hyvät pääsiäiset kaikille ja yrittäkää pitää jatkossa silmänne enemmän auki ja ajatelkaa omilla aivoillanne älkää mainostoimistojen ja median.
Ei hemmetti, spede ymmärsi lopettaa. Olen kauhian hämmästynyt.
Se tajusi vihdoin, että sen argumentit on huonoja, joten se katsoi paremmaksi väistyä takavasemalle. Arvostan!
Vierailija kirjoitti:
http://yle.fi/ylex/uutiset/on_rankkaa_olla_rasisti/3-8761200
Muuten hyvä kirjoitus, en vain pidä siitä että taas leijonakoru ja tuo symboli demonisoidaan. Minulla on leijonakoru enkä ole rasisti. Rasistit ei saa kaapata tuota symbolia itselleen.
Muuten hyvä kirjoitus en vain pidä siitä että taas leijonakoru symboli demonisoidaan. Minulla on leijonakoru enkä ole rasisti.Rasistit ei saa kaapata tuota symbolia itselleen.
Olen seurustellut tummaihoisen lähihoitajan kanssa joka on adoptoitu Suomeen. Ei eronnut suomalaisesta naisesta mitenkään, ainoa ero ihonväri muuten ihan kuin kaikki muutkin suomalaiset naiset. Tuli mieleen mainoksesta hän ja tulin pikkuisen surulliseksi joidenkin kommenteista, varmaan on tuntunut tuonkin mainoksen naisesta pahalta.
Miettisitte joskus rasistit omia touhujanne kriittisesti ja menisitte itseenne.
Viesti 250 linkin juttu
Ylex
Se toinen kommentti jutun alta :D
Ja ekassa kommentissa vauva-palsta mainittu :D : D
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Eipä tuo näytä "parempien ihmisten" elämäkään sen helpompaa olevan, kun noin tuskaisia/harhaisia vuodatuksia pitää laatia.
256 on siis kommentti ylex-jutusta.
Huono mainos, ketsuppikin on paskaa.
En ole suuttunut tms. mainoksesta, mutta mielestäni sen sävy on hieman holhoava, varsinkin kun ottaa huomioon tämän hetkisen ilmapiirin.
Suomalaiset ovat täysin eurooppalaisia.
Eteläisimmät ja itäisimmät ovat ei-suomalaisia
Nyt saarioinen,fennia jne on myös lähtenyt black lives matter juttuun mukaan, kun tunkenut täysin vieraita itäaasiasta kaakkoisaasiasta tulleita mainoksiinsa
Jos tuo oli sinusta tunnustus, niin alan ymmärtää pointtejasi ihan eri tavalla :D
Pidä hauskaa kirkossa!