Naisten ja miesten vaatimukset kumppanin suhteen ja sen aiheuttamat ongelmat
Lehdissä on kirjoitettu että sinkkuja on nykyään enemmän kuin koskaan aiemmin. Ei kai se ole mikään ihme kun vertaa miesten ja naisten vaatimuksia kumppania kohtaan keskimäärin.
Miesten vaatimukset naiselle:
1. Kasvoiltaan ainakin OK, ettei nyt ihan ruma ole
2. Vartaloltaan ainakin OK, ettei ihan järjettömän lihava ole
3. Luonteeltaan mukava, ettei kaikesta heti suutu ja ärsyynny
4. Tykkää laittaa ainakin välillä ruokaa
5. Vähän samoja kiinnostuksen kohteita
Naisten vaatimukset miehelle:
1. Komea
2. Pitkä
3. Lihaksikas
4. Miehekäs
5. Itsevarma
6. Kiltti
7. Fiksu
8. Hauska
9. Sosiaalinen
10. Menestyvä (hyvä työ)
11. Huomioiva/vie jalat alta
12. Samoja kiinnostuksen kohteita
13. Tekee aloitteita
14. Osallistuu ahkerasti kotitöihin
Siinä on aika paljon enemmän vaatimuksia, mitä miehiä kohtaan kohdistetaan. Tottakai näitä niin sanottuja täydellisiä miehiä jonkin verran myös löytyykin, eli niitä jotka täyttävät käytännössä kaikki nuo kriteerit, mutta ei heitä kaikille naisille riitä. Ja heillä kiusaus pettämiseen on suuri kun kaikki naiset haluavat heitä.
Mikä siis neuvoksi. Ei yhteiskunta oikein toimi tällä lailla.
Kommentit (299)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa taas huomaa tämän naisten ja miesten eron, Mies täällä itkee sitä kun ei saa sitä seksiä. Naiset etsii kumppania ja ihmistä, miehet seksiä. Kun miehelle oikeasti riittää vain se,että saa purkautua johonkin(tuntuu,ettei niin väliä mihin, kuhan jonkun saisi) niin eikö kannattaisi sitten hankkia se tekopimppara. Siihen nylkytätte ja elämä on heti paljon kevyempää. Ei tälläinen mies joka täällä pillun perään itkee,tarvii siihen ihmistä, vaan tekopeli välttää . Ajaa ihan saman asian.Siihen vaan ruiskitte.
Kyllä siihen seksiin liittyy muutakin kuin pillu. Paljon oleellisempi on se asia, että nainen on hyväksynyt miehen miehenä, eikä pelkästään ihmisenä ilman seksuaalisuutta. Pelkästään naisen pitkä katse saa minut paljon paremmalle tuulelle kuin joku tekopilluun vetely, joka lähinnä vituttaa jälkeen päin.
Miehille seksi tuo korkeimman hyväksynnän tunteen ja siinä ei ole mitään pahaa. Naisista en tiedä, varmaan sitten se sitoutuminen? Ihan varmasti saa naisen paremmin sillä, jos kysyy että aletaanko seurustella kuin sillä, että mennäänkö panemaan.
Harmittaa nähdä tässä näin paljon alapeukkua. Seksi toisen ihmisen kanssa on kyllä miehille ihan oikea emotionaalinen tarve ja sen takia juuri niin tärkeää. Muutenhan masturbointi riittäisi aivan hyvin ja miehet eivät olisi koskaan iskemässä naisia. Mutta kun se runkku ei vaan täytä sitä oleellisempaa tarvetta.
http://www.doctorshangout.com/forum/topics/why-and-how-sex-is-important…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt vähän eksytty aiheesta.
Topikin tarkoitushan oli keskustella siitä, että voiko tämä yhteiskunta toimia, jos naisten vaatimukset miehiä kohtaan eivät muutu kohtuullisemmiksi.
Mutta miesten vaatimuksista tai naisten vaatimusten yksilökohtaisuudesta puhuminen ehdottomasti kielletty?
Uskon, että on olemassa nirsoja naisia ja nirsoja miehiä. Uskon myös, että on olemassq epänirsoja miehiä ja naisia, mutta näitä on harvempi osa ihmisistä. Tiedän myös, että satunnaisissa sekisuhteissa on naisen markkinat siksi, että huomattavasti harvempi nainen kun mies on kiinnostunut irtoseksistä. Tätä kaavaa ei kuitenkaan voi soveltaa parisuhdemarkkinoille, sillä siellä suutaus on eri, jopa niin, että keskivertoa rumemmat tai oudommat naiset eivät pääse parisuhteeseen, vaan ihan heidän tasoiset liehetai pitään heutä varalla seksin vuoksi etsien parempaa. Ja jälkimmäinen on aivan yhtä suuri epäkohta kun joidenkin miesten satunnaisseksittömyys.
Oletko siis ihan varma, että on aivan yhtä suuri epäkohta? Pikemminkin sanoisin, että naisilla vielä isompi ongelma. Satunnaisseksiä huonosti saava mies saisi koska tahansa kuitenkin helposti suhteen. Nainen ei saa suhdetta edes yrittäessään.
Olen pitänyt itseäni sellaisena naisena, joka olisi parisuhdemateriaalia ja silti olen joutunut kuvailemiisi tilanteisiin, eli miehille kelpaa jopa vuosien seksisuhde, muttei parisuhde. Samaan aikaan kaikki muut ihmettelevät miksen ole parisuhteessa tai jo naimisissa. En nyt oikein tiedä pitäisikö vetää se johtopäätös, että olen sitten vaan niin ruma tai outo.
Vierailija kirjoitti:
Lehdissä on kirjoitettu että sinkkuja on nykyään enemmän kuin koskaan aiemmin. Ei kai se ole mikään ihme kun vertaa miesten ja naisten vaatimuksia kumppania kohtaan keskimäärin.
Miesten vaatimukset naiselle:
1. Kasvoiltaan ainakin OK, ettei nyt ihan ruma ole
2. Vartaloltaan ainakin OK, ettei ihan järjettömän lihava ole
3. Luonteeltaan mukava, ettei kaikesta heti suutu ja ärsyynny
4. Tykkää laittaa ainakin välillä ruokaa
5. Vähän samoja kiinnostuksen kohteitaNaisten vaatimukset miehelle:
1. Komea
2. Pitkä
3. Lihaksikas
4. Miehekäs
5. Itsevarma
6. Kiltti
7. Fiksu
8. Hauska
9. Sosiaalinen
10. Menestyvä (hyvä työ)
13. Tekee aloitteita
14. Osallistuu ahkerasti kotitöihinSiinä on aika paljon enemmän vaatimuksia, mitä miehiä kohtaan kohdistetaan. Tottakai näitä niin sanottuja täydellisiä miehiä jonkin verran myös löytyykin, eli niitä jotka täyttävät käytännössä kaikki nuo kriteerit, mutta ei heitä kaikille naisille riitä. Ja heillä kiusaus pettämiseen on suuri kun kaikki naiset haluavat heitä.
Mikä siis neuvoksi. Ei yhteiskunta oikein toimi tällä lailla.
Miesten lista olisi enemminkin jotain tälläistä
1. Täytyy olla luonnonkaunis, mutta ei meikitön
2. Vartaloltaan täytyy olla timmi, mutta silti syödä miehen kanssa pitsaa eikä puputtaa salaattia
3. Täytyy antaa miehen tehdä mitä huvittaa ja olla sanomatta omia mielipiteitään mihinkään
4. Jos mies kerran kahdessa viiikossa laittaa itse lasin tiskikoneeseen, ole kiitollinen
5. Hakkaa pleikkaria boksereissa mutta ole silti naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa taas huomaa tämän naisten ja miesten eron, Mies täällä itkee sitä kun ei saa sitä seksiä. Naiset etsii kumppania ja ihmistä, miehet seksiä. Kun miehelle oikeasti riittää vain se,että saa purkautua johonkin(tuntuu,ettei niin väliä mihin, kuhan jonkun saisi) niin eikö kannattaisi sitten hankkia se tekopimppara. Siihen nylkytätte ja elämä on heti paljon kevyempää. Ei tälläinen mies joka täällä pillun perään itkee,tarvii siihen ihmistä, vaan tekopeli välttää . Ajaa ihan saman asian.Siihen vaan ruiskitte.
Kyllä siihen seksiin liittyy muutakin kuin pillu. Paljon oleellisempi on se asia, että nainen on hyväksynyt miehen miehenä, eikä pelkästään ihmisenä ilman seksuaalisuutta. Pelkästään naisen pitkä katse saa minut paljon paremmalle tuulelle kuin joku tekopilluun vetely, joka lähinnä vituttaa jälkeen päin.
Miehille seksi tuo korkeimman hyväksynnän tunteen ja siinä ei ole mitään pahaa. Naisista en tiedä, varmaan sitten se sitoutuminen? Ihan varmasti saa naisen paremmin sillä, jos kysyy että aletaanko seurustella kuin sillä, että mennäänkö panemaan.
Harmittaa nähdä tässä näin paljon alapeukkua. Seksi toisen ihmisen kanssa on kyllä miehille ihan oikea emotionaalinen tarve ja sen takia juuri niin tärkeää. Muutenhan masturbointi riittäisi aivan hyvin ja miehet eivät olisi koskaan iskemässä naisia. Mutta kun se runkku ei vaan täytä sitä oleellisempaa tarvetta.
http://www.doctorshangout.com/forum/topics/why-and-how-sex-is-important…
Itse naisena ymmärrän ihan täysin seksin tärkeyden miehelle ja olisin valmis ja halukas antamaan itsestäni kaiken elämän sillä osa-alueella - uskolliselle miehelle.
Ei ole vielä löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Topikin tarkoitushan oli keskustella siitä, että voiko tämä yhteiskunta toimia, jos naisten vaatimukset miehiä kohtaan eivät muutu kohtuullisemmiksi.
Mutta miesten vaatimuksista tai naisten vaatimusten yksilökohtaisuudesta puhuminen ehdottomasti kielletty?
Uskon, että on olemassa nirsoja naisia ja nirsoja miehiä. Uskon myös, että on olemassq epänirsoja miehiä ja naisia, mutta näitä on harvempi osa ihmisistä. Tiedän myös, että satunnaisissa sekisuhteissa on naisen markkinat siksi, että huomattavasti harvempi nainen kun mies on kiinnostunut irtoseksistä. Tätä kaavaa ei kuitenkaan voi soveltaa parisuhdemarkkinoille, sillä siellä suutaus on eri, jopa niin, että keskivertoa rumemmat tai oudommat naiset eivät pääse parisuhteeseen, vaan ihan heidän tasoiset liehetai pitään heutä varalla seksin vuoksi etsien parempaa. Ja jälkimmäinen on aivan yhtä suuri epäkohta kun joidenkin miesten satunnaisseksittömyys.
Oletko siis ihan varma, että on aivan yhtä suuri epäkohta? Pikemminkin sanoisin, että naisilla vielä isompi ongelma. Satunnaisseksiä huonosti saava mies saisi koska tahansa kuitenkin helposti suhteen. Nainen ei saa suhdetta edes yrittäessään.
Olen pitänyt itseäni sellaisena naisena, joka olisi parisuhdemateriaalia ja silti olen joutunut kuvailemiisi tilanteisiin, eli miehille kelpaa jopa vuosien seksisuhde, muttei parisuhde. Samaan aikaan kaikki muut ihmettelevät miksen ole parisuhteessa tai jo naimisissa. En nyt oikein tiedä pitäisikö vetää se johtopäätös, että olen sitten vaan niin ruma tai outo.
Olisin halunnut sanoa, että naisten ongelma on suurempi, mutta sitten ajattelin muuttaa sen samansuuruiseksi jos jollekin miesasiamiehelle menisi paremmin kalloon. Olisi hyvä jos näistä keskusteluista puuttuisi asenteellisuus :) Olen itse nuorena joutunut varalle, olin ihan nätti, blondi, erään alan ylioppilas, 19v ja seurustelin vähän omintakeisen 22v tietotekniikan opiskelijan kanssa, joka esitteli minut vanhemmilleen (asui kaukana, harkittu) ja oli muka tosissaan, mutta sitten kun alettiin miettiä yhteenmuuttoa hän tunnusti minun olevan liian huonoa tasoa hänelle ja että hän katsoo mieluummin jonkun paremman.. Kyllä sattui, ja varmasti yhtä paljon tai enemmän kun jonkun sinkkumiehen seksinsaannin epätoivoisuus. Sittemmin kyllä minä nain paremman miehen ja tämän exän uusi nainen on pyylevä, mutta sympaattisen oloinen lähäri, toivottavasti ei tee samaa temppua hänelle.
Minulla ei ole miehelle mitään vaatimuksia. Jos klikkaa, niin klikkaa, ihan sama minkä näköinen on.
Naisten vaatimukset miehelle:
1. Komea
2. Pitkä
3. Lihaksikas
4. Miehekäs
5. Itsevarma
6. Kiltti
7. Fiksu
8. Hauska
9. Sosiaalinen
10. Menestyvä (hyvä työ)
13. Tekee aloitteita
14. Osallistuu ahkerasti kotitöihin
1. Ei ole vaatimus, mutta en uskoisi haluavani miestä, joka ei mitenkään viehätä .
2.-4. Ei
5. Parempiko olisi huono itsetunto? Kyllä nyt pitää olla sinut itsensä kanssa, mutta sitä tuskin tarkoitit tässä itsevarmalla.
6.-8. En halua itseäni kohdeltavan huonosti, enkä täysin idioottia. Ja tosikko on aika tylsää seuraa. Tuskin mieskään sellaista haluaa joka ottaa kaiken todesta ja käyttäytyy päälle paskasti.
9. Vaikea on tutustua, jos toisella ei ole sosiaalisia taitoja, muuten ihan sama.
10. Ei ole olennaista, enemmänkin että on työssä josta pitää. Eikä sekään ole ehdotonta. Nykyinen mieheni ei kummemmin rakasta työtään, eikä ole iso palkka (sitähän tällä tarkoitit).
11. Nuo kaksi eivät tarkoita samaa. On se kiva, ettei toinen ole itsekäs ja ajattele vain itseään. Jalkoja ei tarvitse viedä alta, se ei johda mihinkään.
12. Aika hankala rakentaa suhdetta jos ei ole MISTÄÄN samasta kiinnostunut. Yksi pienikin asia riittää.
13.-14. En halua tehdä kaikkea yksin, enkö teettää toisellakaan.
Tästä listasta tulee mieleen, että jos iso osa ei saisi olla kriteereinä, täytyisi kaikkien kiinnostua itseään huonosti kohtelevista, itsekkäistä miehistä, jotka eivät tee töitä, kotitöitä tai alotteita. Lapsi minulla on jo, en halua isoa sellaista miehen muodossa. Onneksi oma mies on aikuinen. Niin ja lisäksi täytyisi kelpuuttaa. Noiden lisäksi se, että mies on susiruma, työtön, vittumainen kääpiö. Ottaisitko sellaisen naiseksi?
Todellinen lista:
Suomalaisten Miesten vaatimukset naisille:
Hoikka tai normaalipainoinen
Näkyvät muodot
Max 4 aijempaa petikaveria. Kaikilla juuret syvällä suomalaisuudessa. (Ristiverisyys ja muut pienet poikkeavuudet iholla hyväksytään.)
Pukeutuu muodikkaasti tai vähintään niin ettei herätä negatiivista huomiota
Ei vaadi kummempia, on rento ja ns. easygoing. Kireys tai impulsiivisuus on naisessa tunr off. Tunteita ei saa liikaa näyttää.
Miel. 3.asteen tutkinto. Jos vain 2. asteen, sen on oltava jokseenkin vaativa ammatti kuten hoitaja. Kampaajat, maalarit tms. eivät täytä kriteereitä.
Hyväksyy sen, että miehellä on suurempi oikeus luoda uraa.
Ei salaa mitään tai jätä kertomatta. Myöskään menneisyydestä. Liika oma elämä ja siitä nauttiminen on pahasta.
Naisten vaatimukset:
Luotettava
Älykäs jotta ei kadehdi liikaa muita ja kykenee myös huumoriin
Valitsin ulkomaalaisen.
Ajattelin nostaa tämän topikin ylös jotta voidaan jatkaa keskustelua tänäänkin.
Peukkua ylös tälle!
-AP-
Olin eilen kolmessa baarissa ja yhdessä yökerhossa. Kukaan mies ei tullut iskemään tai edes juttelemaan.
Kaverini on kuvankaunis. Häntäkään ei kukaan lähestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut miehet vaatii naiselta enemmän kuin nuo 5 asiaa. Mitä täydellisempi mies sitä enemmän hänellä on varaa vaatia naiselta.
Moni mies vaatii naiselta enemmän kuin mitä nainen mieheltä! On harmillista, että monet miehet juoksevat vain niiden ehkä ulkonäöllisesti viehättävien nirppanokkaisten prinsessanaisten perässä, eivätkä edes huomaa muita naisia. Näillä prinsessoilla on sitten kovat vaatimukset ja sitten miehet yleistävät että "kun kaikki naiset vaativat mieheltä niin paljon".
Miestenkin kannattaisi ehkä enemmän katsella niitä muita naisia. Ja jos sattuisikin käymään niin, että mies onnistuisi sen hottis-prinsessan saamaan, niin uskokaa pois vain, ette te miehet siinä suhteessa kuitenkaan olisi niin onnellisia, kuin ystävällisemmän ja empaattisemman, kivan, ehkä ulkonäöltään enemmän tavallisen naisen kanssa. Ei toisen ihmisen ulkonäkö kuulkaa välttämättä tuo onnellisuutta suhteeseen, se onnellisuus tulee aivan muista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen kolmessa baarissa ja yhdessä yökerhossa. Kukaan mies ei tullut iskemään tai edes juttelemaan.
Kaverini on kuvankaunis. Häntäkään ei kukaan lähestynyt.
Odota vaan koska palstamiehet heräävät ja tulevat kertomaan sinullekin, että teillä on vain harhainen kuva omasta tasostanne :D
Tuo on ihan yleistä, ainakin oman kokemuksen perusteella nuorena naisena, mutta eihän täällä sitä usko kuin muut naiset.
reaali kirjoitti:
Todellinen lista:
Suomalaisten Miesten vaatimukset naisille:
Hoikka tai normaalipainoinen
Näkyvät muodot
Max 4 aijempaa petikaveria. Kaikilla juuret syvällä suomalaisuudessa. (Ristiverisyys ja muut pienet poikkeavuudet iholla hyväksytään.)
Pukeutuu muodikkaasti tai vähintään niin ettei herätä negatiivista huomiota
Ei vaadi kummempia, on rento ja ns. easygoing. Kireys tai impulsiivisuus on naisessa tunr off. Tunteita ei saa liikaa näyttää.
Miel. 3.asteen tutkinto. Jos vain 2. asteen, sen on oltava jokseenkin vaativa ammatti kuten hoitaja. Kampaajat, maalarit tms. eivät täytä kriteereitä.
Hyväksyy sen, että miehellä on suurempi oikeus luoda uraa.
Ei salaa mitään tai jätä kertomatta. Myöskään menneisyydestä. Liika oma elämä ja siitä nauttiminen on pahasta.
Naisten vaatimukset:
Luotettava
Älykäs jotta ei kadehdi liikaa muita ja kykenee myös huumoriin
Valitsin ulkomaalaisen.
HYvä, mutta milloin ulkomaalainen menee armeijaan ja täyttää velvollisuutensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäkää seuraava tosiasia: mies, joka ei saa satunnaisseksiä ei saa parisuhdettakaan. Te olette itse yrittäneet saada parisuhdetta mieheltä jolle olette satunnaisseksiä antanteet, toisin sanoen että halua parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa jolle ette ole valmiita satunnaisseksiä antamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäkää seuraava tosiasia: mies, joka ei saa satunnaisseksiä ei saa parisuhdettakaan. Te olette itse yrittäneet saada parisuhdetta mieheltä jolle olette satunnaisseksiä antanteet, toisin sanoen että halua parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa jolle ette ole valmiita satunnaisseksiä antamaan.
Väärin. En ole valmis antamaan satunnaisseksiä kellekään miehelle - en harrasta yhden illan juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. En ole valmis antamaan satunnaisseksiä kellekään miehelle - en harrasta yhden illan juttuja.
Yhden illan juttuja ne seksisuhteetkin ovat, peräkkäisiä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden illan juttuja ne seksisuhteetkin ovat, peräkkäisiä vain.
Ei ole. Minun seksisuhteissani tutustuttiin pari kk ennen seksiä ja seksin lisäksi oltiin yhteydessä päivittäin viesteillä/puhuttiin puhelimessa ja vietettiin jonkin verran aikaa seksin lisäksi yhdessä. Ei se silti ollut parisuhde vaan pelkkä seksisuhde.
Yhden illan juttu on yksi seksikerta itselleen tuntemattoman ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhteiskunta oikein toimi tällä lailla.
Miksi yhteiskunta ei voisi toimia ilman parisuhdettakin jos sitä omat kriteerit täyttävää kumppania ei löydy?
Ei ne ihmisten kriteerit kenekään muun ongelma ole. Sinulle tuo näyttää olevan ylitsepääsemätön. Jos et kelpaa noihin naisten kriteereihin, ota ruma läski sitten.