Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä tyttöjen hysteerisyys loppuu?

Vierailija
24.03.2016 |

Hampurilaispaikassa taas aivan hysteeristä menoa, oikein yritetään päästä siihen tilaan. Kertokaas mammat miksi te olitte hysteerisiä ja milloin ja miksi se loppui?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vastata jos ei ole mamma?

Vierailija
2/21 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko milloin viimeksi katsellut pikkupoikia pelaamassa tietokoneella tai katsomassa lätkää? Siinä sitä hysteriaa on kerrakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko milloin viimeksi katsellut pikkupoikia pelaamassa tietokoneella tai katsomassa lätkää? Siinä sitä hysteriaa on kerrakseen.

Vastsisitko kysymykseen? Pikkupojissa ja teinitytöissä on vielä aika lailla ikäeroakin.

Eihän kysymus naisia mairittele niin ei kehdata vastata.

Vierailija
4/21 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata kun en ole koskaan ollut hysteerinen.

t. mamma

Vierailija
5/21 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun alkavat käyttämään vibraattoria.

Vierailija
6/21 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastsisitko kysymykseen? Pikkupojissa ja teinitytöissä on vielä aika lailla ikäeroakin.

Korjataan: Oletko milloin viimeksi katsellut teinipoikia pelaamassa tietokoneella tai katsomassa lätkää? Siinä sitä hysteriaa on kerrakseen.

Hysteria eli kiihtynyt reagoiminen ja käyttäytyminen ei katso sukupuolta. Eikä ikää.

Vierailija
7/21 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä lukion alun jälkeen rupesi karisemaan ku tajusi ettei se olekaan "siistiä" herättää negatiivista huomiota ympäristössä :D

Vierailija
8/21 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjataan: Oletko milloin viimeksi katsellut teinipoikia pelaamassa tietokoneella tai katsomassa lätkää? Siinä sitä hysteriaa on kerrakseen.

Hysteria eli kiihtynyt reagoiminen ja käyttäytyminen ei katso sukupuolta. Eikä ikää.

Et näytä tietävän mitä on hysteria. Innostuminen jostain asiasta ei vielä tarkoita hysteerisyyttä.

Vierailija
9/21 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kommentoi vielä, lukion alkupuolta siis tarkoitin. Eli lukion ensimmäisen luokan jälkeen alkoi olla "noloa" se hysteria, huomasi kun alempaa "vuosikurssia" katsoi kieroon kun ne toisti sitä samaa käytöstä... :'D

Vierailija
10/21 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ollu varmaan koskaan hysteerinen. En muista ainakaan. Mun mielestä kikattavat tytöt olivat nuorempana ja ovat edelleen todella lapsellisia ja typeriä. Tekevät itsestään pellen. 

N38

Vierailija
11/21 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lopu ikinä. Itse olin juuri yläaste- ja lukioikäisenä hysteerinen tyttökavereideni kanssa. Kun siirryin opiskelemaan, ei meno enää ollut samanlaista, yhtä hysteeristä uusien opiskelukavereiden kanssa. Eikä se sittemmin ole ollut sitä työkavereiden ym. kanssa. Mutta kun tapaamme tuon yläaste-/lukioporukan kanssa, olemme samanlaisia heikkolahjaisen oloisia möykkääviä kanoja kuin aina ennenkin. Siksi olemmekin katsoneet sopivammaksi tavata joissain kusisissa pubeissa, eikä missään hienoissa ravintoloissa. 

Vierailija
12/21 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Ajan kanssa tyttöjen hysteerisyys muuttuu akkojen kiukkuisuuteen. Mistäs muuten ne kaikki äksyt ja räääväsuiset ämmät tulee?

Vierailija
13/21 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla hysteerinen kavereiden kansaa, pitää olla hysteerinen Robinin ja Cheekin keikalla. Kotona yhtäkkiä ei ollakaan enää hysteerisiä.

Vierailija
14/21 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi saada hysteerisysvapaa kahvila kaupunkiin. Sietämätöntä hirnumista.

Vierailija
15/21 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampurilaispaikassa taas aivan hysteeristä menoa, oikein yritetään päästä siihen tilaan. Kertokaas mammat miksi te olitte hysteerisiä ja milloin ja miksi se loppui?

Ei se lopu koskaan, minä tuossa juuri poroaialla kuuntelin kun vanhempi (yli90) mies kerto että nuoret naiset (50-70) ei enää ymmärrä seksin päälle mitään. Hysteriaa vain harrastaa.

Vierailija
16/21 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aiheeseen liittyen niin minä en koskaan ole ymmärtänyt naisten "kirkumista". Ja siis olen nainen itsekin. Kyllähän se varmaan on ollut hyödyllistä evoluutiobiologisesti ja ehkä nykyäänkin, mutta erityisesti onnettomuustilanteissa monet naiset vain kirkuvat siinä vieressä kun miehet ryhtyvät selvittämään tilannetta ja pelastamaan ihmisiä jos se on tarpeen. Sitä minä en ymmärrä.

Vierailija
17/21 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo ollu varmaan koskaan hysteerinen. En muista ainakaan. Mun mielestä kikattavat tytöt olivat nuorempana ja ovat edelleen todella lapsellisia ja typeriä. Tekevät itsestään pellen. 

N38

Väitätkö siis että on olemsssa muunlaisia naisia ?  Taidat elää omassa typerässä kuplassasi.

Vierailija
18/21 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän aiheeseen liittyen niin minä en koskaan ole ymmärtänyt naisten "kirkumista". Ja siis olen nainen itsekin. Kyllähän se varmaan on ollut hyödyllistä evoluutiobiologisesti ja ehkä nykyäänkin, mutta erityisesti onnettomuustilanteissa monet naiset vain kirkuvat siinä vieressä kun miehet ryhtyvät selvittämään tilannetta ja pelastamaan ihmisiä jos se on tarpeen. Sitä minä en ymmärrä.

Armeijassa opetettiin että se joka huutaa ei tarvi mitään apua, hiljaset on suurimasa tarpeessa.

Vierailija
19/21 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa niiden nuorten olla rauhassa hysteerisiä. Nopeasti se hysteerisyys vaihtuu siihen, että naama on 24/7 norsunvitulla. Kivempaa se nuorena oli... Enää ei mikään innosta.

Vierailija
20/21 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteerisyys tekee yleensä uuden tulemisen kolmikymppisenä kun vauva-arjen ja muun arjen uuvuttamat  saavat hysteerisiä naurukohtauksia totaalisessa uupumuksessaan. Ne jotka eivät osaa nauraa, muuttuvat usein katkeriksi nipottajiksi.