Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Ei vissii mika oo puristellu perseitä. Haha, joopajoo.
No ei todellakaan ole, olet halunnut nähdä jotain omiasi.. missä jaksossa ja missä kohtaa näin on mukamas käynyt?
Vierailija kirjoitti:
Ää, en halua kattoa etukäteen mutta vitsi kun kutkuttais
Katso ja kerro please 👀👂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole, olet halunnut nähdä jotain omiasi.. missä jaksossa ja missä kohtaa näin on mukamas käynyt?
Kerro Satulle terkkuja että käy lukemassa täältä näitä kommentteja ellei ole vielä käynyt.
Ei pidä haaroja levitellä, jätkät vaan nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Kenen kolossa se kettu kävi? Jäi vähän epäselväksi.
Epäilen että Tuomas pääsi pyllyttelemään Idan kanssa 99,9%todennäköisyydellä mutta tietäjät korjaa jos oon väärässä mutta tuskin olen
2/4 varatusta naisesta panee. Give me some finnish women. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro Satulle terkkuja että käy lukemassa täältä näitä kommentteja ellei ole vielä käynyt.
Hanki silmälasit. Vaikka jotain henkilöä vihaatkin niin älä keksi hänestä satuja (no pun intended)
Satun uusimman ig-kuvan hashtagit....🤔
Mika pääse koloon, jos oikein olen ymmärtänyt ensi jaksosta. Korjatkaa, jos väärässä olen.
Vierailija kirjoitti:
Mika pääse koloon, jos oikein olen ymmärtänyt ensi jaksosta. Korjatkaa, jos väärässä olen.
Joo Kallen koloon pääsee.
Mitä Nana hölmöilee ensi jaksossa? :O
Toivon että nämä jaksot jotenkin avaisi Satun silmät. Eivät varmaan siellä saarella ole nähneet kuin ne lyhyet videopätkät ja jos ei mitään "kettu kolossa" -materiaalia ole, niin Mikan on varmasti ollut aika helppo selitellä asiat parhain päin. Luulisi että nyt kun näkee kokonaiset jaksot ja Mikan käytöstä tuolla saarella enemmän, sillä olisi joku vaikutus.
Toisaalta ihmetyttää aina miten nimenomaan se seksi tuntuu olevan joku kynnyskysymys. Mulle paljon suurempi asia olisi se, että mies käyttäytyy epäkunnioittavasti ja alentuvasti naisia kohtaan (kohtelee objekteina, kähmii ilman lupaa jne.). kuten ainakin Juho ja Mika on tuolla tehneet. Se olisi paljon isompi asia suhteessa kuin joku onneton kännipano.
Vierailija kirjoitti:
Satun uusimman ig-kuvan hashtagit....🤔
Mikä on Satun ig ja mitä siellä nyt lukee?
On kyl onnistunu kausi tavallaan :D
Nana ja Kalle EI ole parisuhteessa! Pelkkää filmaamista !!!!
Vierailija kirjoitti:
Nana ja Kalle EI ole parisuhteessa! Pelkkää filmaamista !!!!
Tuntuu ku ei ees tuntis toisiaan -_-
Ida on ihan full of shit! Syyttää Roopea kypsymättömyydestä, "minäminä"-ajattelusta ja siitä, että Roope kääntää kaiken Idan syyksi, vaikka itsehän Ida on koko ajan puolustellut tekojaan sanomalla "mutta kun Roope sitä ja tätä ja Roope ensin!!1"
Toivon kaikkea hyvää Roopelle ja Tiinalle, Idalle tekee ihan hyvää kasvaa vähän yksikseen...
Kenen kolossa se kettu kävi? Jäi vähän epäselväksi.