Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua yrittää jatkuvasti lähestyä mies, joka haluaa tehdä minusta sellaisen mitä en ole.

Vierailija
19.11.2025 |

Taustaa: Olen sopusuhtainen ja ulkonäköni on siisti ja huoliteltu. 

Kaikki lähti siitä, kun erosin poikaystävästäni hämyisissä olosuhteissa. Menin sen jälkeen erehdyksissäni kirjoittamaan tälle kyseiselle miehelle mukavan viestin ja siitä seurasi lisää epämääräisiä asioita elämääni. Hän vainoaa minua välillä kotipihallani ja rappukäytävässä ja esittää minulle vaatimuksia. Tuntuu siltä, kuin asunnossani kävisi joku jättämässä jälkiä ja tekemässä tihutöitä. Moni läheinen ihminen elämässäni on tullut epäluuloiseksi ja pelokkaaksi.

Entinen poikaystäväni on tämän kyseisen miehen vastakohta. Tämä mies on ilmaissut haluavansa erittäin hoikan ja hu*rahtavan naisen (luksus). Hän on ilmaissut pitävänsä rajattomista naisista, jonka voi ostaa rahalla (mutta luksus).

Esittää minulle vaatimuksia, että tällainen tulisi olla. Sitten taas selittelee myöhemmin, että hehheh testasi vain, että menenkö halpaan

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi, olen jo kerran soittanut poliisit mutta tilanne näyttää ihan tavalliselta ja miehellä siis on oikeus oleskella rappukäytävässä kun asuu samassa rapussa.

Vierailija
4/12 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupajuu, sussa ei vaan ole ainesta joten keksit tällaista sooopaaaa

Vierailija
5/12 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

(luksus) 

(luksus)

Vierailija
6/12 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lopeta nyt sen miehen vainoaminen

Vierailija
7/12 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juupajuu, sussa ei vaan ole ainesta joten keksit tällaista sooopaaaa

Ainesta mihin? Outoihin aivopesuihin? Luksush*oraksiko?

Vierailija
8/12 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaan kuuloinen tyyppi, itse potkisin vain suoraan munille! 

Vierailija
9/12 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko sinä tuttuni? Hän on juurikin kuvailemasi kaltainen ja ruvennut pukeutumaan tietyllä tavalla, sen tyylisesti, että voisi juuri liittyä erääseen mieheen. Hän puhui erosta ja oudoista tapahtumista. Kaikki nämä julkisesti snapchatin my storyssaan. 

Vierailija
10/12 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

L-mies ?

Vierailija
11/12 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko sinä tuttuni? Hän on juurikin kuvailemasi kaltainen ja ruvennut pukeutumaan tietyllä tavalla, sen tyylisesti, että voisi juuri liittyä erääseen mieheen. Hän puhui erosta ja oudoista tapahtumista. Kaikki nämä julkisesti snapchatin my storyssaan. 

Ei, en minä mutta varmaan joku muu samantapainen.

Ap

Vierailija
12/12 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurisi esittää sinulle vaatimuksia. No jätä hänet huomiotta tai soita poliisit jos häiriköi.