En kestä enää tätä kulttuurimarxilaista päiväkotihömppää, meidän 3v on jo täysin aivopesty ja syy on teidän punavihreä kupla!!
No MOI MOI vaan kaikki te ihanat punavihreät äiti-ihmiset täällä Mä oon nyt vaan pakotettu avaamaan tän ketjun koska mä oon TÄYSIN RAIVOISSANI ja mun kädet tärisee kun mä kirjoitan tätä. Meillä on 3v poika joka on käyny nyt vuoden tässä "kivan kivan kestävä kehitys ja sukupuolisensitiivinen" päiväkodissa täällä Helsingin kantakaupungissa (en sano nimeä mutta arvaatte kyllä) ja arvatkaa mitä?? Poika tuli just eilen kotiin ja sanoi että "isilläkin voi olla pimppi". PIMPPII!!! Kolmevuotiaalle!!! Mä melkein tiputin kahvikupin kädestäni ja aloin itkemään kun tajusin että meidän lapsi on nyt virallisesti aivopesty teidän woke-agendalla!!!Ja älkää nyt tulko sanoo että "lapset saa leikkiä miten haluaa" koska tää ei oo enää leikkimistä!!!
Tää on järjestelmällistä indoktrinaatiota!!! Viime viikolla päiväkodissa oli "sateenkaariviikko" ja lapset askarteli jotain "kaikki perheet on samanarvoisia" -juttuja ja meidän poika maalasi sateenkaaren ja sanoi että "tää on Tonin ja Jarnon perhe". Kuka helvetti on Tonto ja Jarno?! Mä en tunne mitään Tonnia enkä Jarnoa enkä varsinkaan heidän "perhettään" mutta nyt meidän lapsi puhuu niistä kuin ne olis jotain normaalia!!! Ja sitten ne vielä laittoi päiväkodin seinälle kuvan jossa on kaksi pingviiniä jotka on "isä ja isä" ja niillä on muna välissä. PINGVIINIT!!! Ne opettaa lapsille että jopa eläinkunnassa on homoutta!!! Mä googlasin ja pingviinit on oikeesti tosi aggressiivisia ja ne saattaa tappaa toistensa poikasia mutta ei, päiväkodissa ne on söpöjä sateenkaariperheitä!!!
Ja sitten se ruokajuttu. Ei saa enää syödä nakkeja koska "liha on ilmastoterrorismia". Nakkeja!!! Meidän lapsi rakasti nakkeja ja nyt se itkee kun mä laitan lautaselle palvikinkkua ja sanoo että "ei saa, se on ilmaston vihollinen". Kuka 3-vuotias puhuu ilmaston vihollisista?! Ja sitten ne vielä lähetti kotiin lapun että "suosittelemme vegaanista ruokavaliota kotona jotta lapsen arvomaailma pysyy johdonmukaisena". JOHDONMUKAISENA!!! Eli jos mä laitan lapselle kananmunaa aamupalaksi mä oon käytännössä ilmastonmurhaaja ja huono vanhempi!!!
Kommentit (9)
Juuh eiköhän laiteta persujuntin jokapäiväiset itkut taas ihan normisti poistoon.
Pikkasen menee överiksi tää sun satusi. Lukijat eivät ole vailla aivoja.
Vierailija kirjoitti:
Juuh eiköhän laiteta persujuntin jokapäiväiset itkut taas ihan normisti poistoon.
Kyllä tämä on taattua vasukkakamaa. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Hieno provo 💩
Osittain voi olla totta, sillä punavihreät käyvät yläasteella pelottelemassa tienejä ilmastomuutoksella sekä kuinka lihan syösti tappaa heidät hitaasti. Tuttavan lapselle oli jotkut yhteiskunnan vaikuttajat tulleet kouluun aivopesemään teinejä.
Hieno provo 💩