Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo ei tiedä työmatkojeni seikkailuista mitään!

Vierailija
18.11.2025 |

Se mitä ei tiedä, ei voi vahingoittaa. Voi veljet, millaista menoa hotellilla on aika välistä. Ja vaimo vaan odottaa minua polvet ristissä kotona. 🤣

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoilla tuppaa olemaan aavistus. Suattaapi olla että se vaimo tälläkin hetkellä googlettaa vuokrakämppiä ja kerää pesämunaa lähteäkseen livohkaan.

2/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siinä samassa hotellissa Kohta muuten tietää eli kiinni jäit !

Palstahullujen painajainen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tietää, sinä se pöhkö olet. Ja se mimmi.

Vierailija
4/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tee noin vaimollesi? Miksi olet suhteessa ja halvennat vaimoasi ja vielä naurat päälle. Toivottavasti vaimo tajuaa millaisen kusipään kanssa on tekemisissä. 

Vierailija
5/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että vaimosi on jalat ristissä? Voi itsekin viettää rattoelämää kun sä et ole ankeuttamassa.

Vierailija
6/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tee noin vaimollesi? Miksi olet suhteessa ja halvennat vaimoasi ja vielä naurat päälle. Toivottavasti vaimo tajuaa millaisen kusipään kanssa on tekemisissä. 

Tarvitsen säännöllisesti FYYSISEN kontaktin minua selvästi NUOREMPAAN naiseen. Se antaa minulle alfaenergiaa, tunne eläväni. Sitten taas jaksan olla vaimoni kanssakin. Tarvitsen Spice uppeja.

AP

Vierailija
7/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että vaimosi on jalat ristissä? Voi itsekin viettää rattoelämää kun sä et ole ankeuttamassa.

👎👎👎👎👎👎👎👎

Mahdotonta. Meillä on talossa kameroita.

AP

Vierailija
8/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se vaimos ole tuhannen mulkun Tuula?

Vierailija
9/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👎👎👎👎👎👎👎👎

AP

No LOL. Sitä suuremmalla syyllä voit olla varma että vaimo suunnittelee eroa :D

Vierailija
10/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen säännöllisesti FYYSISEN kontaktin minua selvästi NUOREMPAAN naiseen. Se antaa minulle alfaenergiaa, tunne eläväni. Sitten taas jaksan olla vaimoni kanssakin. Tarvitsen Spice uppeja.

AP

Eron sinä tarvitset ja arjen poikamiehenä. 

Vierailija
11/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pari kertaa vuodessa "työmatkalla" thaikuissa. Vaimo on ylpeä kun minulla on kansainvälinen työ. 

Vierailija
12/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän. Olen tiennyt jo hyvän aikaa. Mutta newsflash: Ei kiinnosta. Ei ole minun ongelmani eikä menetykseni millään tapaa.

vaimo

Vierailija
13/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👎👎👎👎👎👎👎👎

AP

Ei mun mieskään tiennyt mitään. Ihmetteli vaan kun kävin joka lauantai niin pitkillä shoppailureissuilla. 

Vierailija
14/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ymmärrää yleensä enemmän kuin mies luulee ja miehelle tulee yllätyksenä kun naisen suhde paljastuu.

Vierailija
15/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI SULLA MITÄÄN VAIMOA OLE! 

EIKÄ TULE!

Vierailija
16/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn pari kertaa vuodessa "työmatkalla" thaikuissa. Vaimo on ylpeä kun minulla on kansainvälinen työ. 

🤣 Jokainen nainen tietää, että miesten Thaimaan matkat eivät ole työmatkoja, älä viitsi trollata.

Vierailija
17/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimohan on sitten ihan oikeassa, kun on polvet ristissä sinua ajatellessa, provoääliö.

18/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Se oli todella ihanaa <3 Milloin nähdään taas hotellissa kultaseni ?

Palstahullujen painajainen 

Vierailija
19/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👎👎👎👎👎👎👎👎

AP

No ei kai vaimo kotona mitään tee, hotellit on keksitty ja kuka vaan voi sinne mennä. Kuten itsekkin tiedät.

Vierailija
20/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on tyytymisliitossa, kun vieras on parempi kuin koti. Valitse seuraavalla kerralla viisaammin.