Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
En tiennytkään/tajunnut et tuo TIS-Jessi on sen Renne Korppilan kaato mistä oli hirveet keskustelut täälläkin!
Olihan tuo poispotkiminen ja mahdollinen uusi pari mielenkiintoinen juonikäänne, eiköhän se siksi tehty. Itsekkin sorruin ruutuplussan ottamaan ihan vain tuon takia, luultavasti saman tehnyt lukemattomat muutkin. Uteliasta ihmistä taas rahastetaan :D
Mua ihmetyttää sinkkunaisissa se, että miten vahvat meikit osalla on tuolla Thaimaan kosteassa ja kuumassa ilmastossa. Eikö olisi mukavampaa antaa ihon hengittää ja olla luonnollisen ja raikkaan näköinen? Suurin osa sinkkunaistakin näyttäisi varmasti paljon paremmilta ilman paksua pakkelikerrosta.
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään/tajunnut et tuo TIS-Jessi on sen Renne Korppilan kaato mistä oli hirveet keskustelut täälläkin!
Haluan tietää lisää tästä
Vierailija kirjoitti:
Jessihän seurustelee nykyään sinkku-Eetun kanssa.
Eihän tuonne mitään uutta pariskuntaa ole menossa!
Ainakin jossain iltapäivälehden uutisessa oli maininta, että jatkossa TI:ssä jatkavat vain loput kolme paria. Eiköhän siinä uutisessa olisi vihjaistu jos olisi tulossa uusi pari. Joten tuskin tulee ketään uusia.
Aika vaikea varmaan yhtäkkiä olisikaan kenelläkään pariskunnalla irrottautua töistä/opiskeluista noin nopealla aikataululla.
Mikä on tietty ihan peestä. Olisi paljon mielenkiintoisempaa, jos ohjelmaan tulisi uusi pari, mutta en usko että tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jossain iltapäivälehden uutisessa oli maininta, että jatkossa TI:ssä jatkavat vain loput kolme paria. Eiköhän siinä uutisessa olisi vihjaistu jos olisi tulossa uusi pari. Joten tuskin tulee ketään uusia.
Aika vaikea varmaan yhtäkkiä olisikaan kenelläkään pariskunnalla irrottautua töistä/opiskeluista noin nopealla aikataululla.
Mikä on tietty ihan peestä. Olisi paljon mielenkiintoisempaa, jos ohjelmaan tulisi uusi pari, mutta en usko että tulee.
Olet väärässä. Ruutu plussasta näkee tosiaan aina yhden jakson eteenpäin ja tämän päivän jaksossa siinä lopussa kerrotaan, että uusi pariskunta tulee, ja siinä kuuluu sen uuden varatun miehen äänikin kun tervehtii kaikkia. :) Eli kyllä, uusi pari tulee, miksi ei tulisi? Onhan tuo nyt vielä niin alussakin kun vasta ehtinyt 3 iltanuotiota käymään, ja kuitenkin heebot on tuolla sen 3 viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vttu kun kommentti oli poistettu, miksi? Siksi koska spoilasin uudesta pariskunnasta? Ruutu plussasta näkee jakson etukäteenn, joten minusta ei ole spoilausta, harmi niille jolla ei sitä ole. Mutta lopussa Kuronen esittelee uuden pariskunnan ja siinä kuuluu tän varatun miehen ääni, kun tervehtii porukkaa.
^ Mitään kommenttia kukaan poistanut
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 45 kommenttia ainakin, senhän näkee tuosta viestien numeroinnista.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tässä nyt on niin ihmeellistä? Iltalehtikin höpisi jostain salasuhteesta mutta käsittääkseni Rennellä on avoin suhde sen Iidan (sukunimeä en nyt muista...) kanssa ollut jo monta vuotta. Eli ei pitäisi olla iso juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 45 kommenttia ainakin, senhän näkee tuosta viestien numeroinnista.
No aijaa, enpäs ookaan huomannu!!11
Kommentti oli suunnattu edelliseen viestiin, jossa väitettiin kommentin poistuneen vaikka siinä se näkyvissä oli.
Vierailija kirjoitti:
Oho, ihme että tv:ssäkin näytettiin Iiron kalu. Oli kyllä iso. Siinä tais olla Iiron elämän/Temptation islandin reissunsa huippuhetki.
Jaa, onko tuo iso? Sehän oli hiukan puolikova. Ei kyllä mikään erikoinen aikuisen pippeliksi.
15 vuotiaalla pojallani on yhden kolmanneksen suurena. Koska olemme normaali oerhe, olen nähnyt sen vaan lepoasennossa.
Häiritseekö ketään muuta kamalat ripsenpidennykset, joita on lelkein kaikilla ohjelman naisilla?
Varmin tapa saada itsensä näyttämään halvalta trailer-park tädiltä on laitattaa ripsenpidennökset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, ihme että tv:ssäkin näytettiin Iiron kalu. Oli kyllä iso. Siinä tais olla Iiron elämän/Temptation islandin reissunsa huippuhetki.
Jaa, onko tuo iso? Sehän oli hiukan puolikova. Ei kyllä mikään erikoinen aikuisen pippeliksi.
15 vuotiaalla pojallani on yhden kolmanneksen suurena. Koska olemme normaali oerhe, olen nähnyt sen vaan lepoasennossa.
Kylläpä tuli harmilliset kirjoitusvirheet. Eli yhden kolmanneksen SUUREMPI. Luulin siis, että aivan normaali. Outoa jos taikinaIirolla on muka iso, kun hän on kumminkin aikuinen.
Kuulosti aika sairaalta kyllä noiden kirjoitusvirheiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti hieman häiriintynyttä, että kirjoittelet teinipoikasi peniksen koosta. Oletpa sitten nähnytkin sen vain lepoasennossa.
Vierailija kirjoitti:
Muija kerran vähän voihkas niin heti "tulitsä?" :D Myötähäpeä...
Aijaa.. Ei jumalauta, näkee kyllä et on täysi teini koko jätkä. ETTE KAI TE ÄIJÄT OIKEESTI KYSY TOLLASTA SEKSIN JÄLKEEN?! Kertoo paljon "taidoista" :DDD onneks tykkään naisista....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muija kerran vähän voihkas niin heti "tulitsä?" :D Myötähäpeä...
Aijaa.. Ei jumalauta, näkee kyllä et on täysi teini koko jätkä. ETTE KAI TE ÄIJÄT OIKEESTI KYSY TOLLASTA SEKSIN JÄLKEEN?! Kertoo paljon "taidoista" :DDD onneks tykkään naisista....
Taas seksuaalivähemmistöt tekemässä numeroa suuntautumisestaan. Ei ketään kiinnosta. MUTTA MINÄPÄ OLEN HETERO :D KUULITTEKO MINÄ OLEN HETERO OLEN HETERO OLEN MIES JOKA PITÄÄ NAISISTA OK
Helvetin ärsyttävää, eikös? :)
Varmaankaan viime kaudella ei ollut varauduttu tällaiseen. Nyt luulen että tuotannolla on varapariskunta heittää peliin ja siten oli mahdollista potkia Noora&Lauri pois. Ihan oikein!