Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muija kerran vähän voihkas niin heti "tulitsä?" :D Myötähäpeä...
Aijaa.. Ei jumalauta, näkee kyllä et on täysi teini koko jätkä. ETTE KAI TE ÄIJÄT OIKEESTI KYSY TOLLASTA SEKSIN JÄLKEEN?! Kertoo paljon "taidoista" :DDD onneks tykkään naisista....
Taas seksuaalivähemmistöt tekemässä numeroa suuntautumisestaan. Ei ketään kiinnosta. MUTTA MINÄPÄ OLEN HETERO :D KUULITTEKO MINÄ OLEN HETERO OLEN HETERO OLEN MIES JOKA PITÄÄ NAISISTA OK
Helvetin ärsyttävää, eikös? :)
Missä tässä tehtiin numeroa? Muuta kuin omassa kommentissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muija kerran vähän voihkas niin heti "tulitsä?" :D Myötähäpeä...
Aijaa.. Ei jumalauta, näkee kyllä et on täysi teini koko jätkä. ETTE KAI TE ÄIJÄT OIKEESTI KYSY TOLLASTA SEKSIN JÄLKEEN?! Kertoo paljon "taidoista" :DDD onneks tykkään naisista....
Taas seksuaalivähemmistöt tekemässä numeroa suuntautumisestaan. Ei ketään kiinnosta. MUTTA MINÄPÄ OLEN HETERO :D KUULITTEKO MINÄ OLEN HETERO OLEN HETERO OLEN MIES JOKA PITÄÄ NAISISTA OK
Helvetin ärsyttävää, eikös? :)
Rauhotu. Jumalauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, ihme että tv:ssäkin näytettiin Iiron kalu. Oli kyllä iso. Siinä tais olla Iiron elämän/Temptation islandin reissunsa huippuhetki.
Jaa, onko tuo iso? Sehän oli hiukan puolikova. Ei kyllä mikään erikoinen aikuisen pippeliksi.
15 vuotiaalla pojallani on yhden kolmanneksen suurena. Koska olemme normaali oerhe, olen nähnyt sen vaan lepoasennossa.Silti hieman häiriintynyttä, että kirjoittelet teinipoikasi peniksen koosta. Oletpa sitten nähnytkin sen vain lepoasennossa.
Joo, häiriintyneeltähän se kuulostaa, en ajatellut sitä ihan noin miten lähti näppikseltä. Mutta pointtina, ettei toi lima iiron peli ole mikään erikoinen. Hän on kumminkin aikuinen mies.
Ihan sama miten kirjoitit väärin tai muotoilit, jos jokatapauksessa puhuit oman teini-ikäisen poikasi pippelin koosta täällä keskustelupalstalla, tuntuu se melko häiriintyneeltä. Jos tarkoituksesi oli kirjoittaa esim oman 40 vuotiaan miehesi kalusta, sitten ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, ihme että tv:ssäkin näytettiin Iiron kalu. Oli kyllä iso. Siinä tais olla Iiron elämän/Temptation islandin reissunsa huippuhetki.
Jaa, onko tuo iso? Sehän oli hiukan puolikova. Ei kyllä mikään erikoinen aikuisen pippeliksi.
15 vuotiaalla pojallani on yhden kolmanneksen suurena. Koska olemme normaali oerhe, olen nähnyt sen vaan lepoasennossa.Silti hieman häiriintynyttä, että kirjoittelet teinipoikasi peniksen koosta. Oletpa sitten nähnytkin sen vain lepoasennossa.
Joo, häiriintyneeltähän se kuulostaa, en ajatellut sitä ihan noin miten lähti näppikseltä. Mutta pointtina, ettei toi lima iiron peli ole mikään erikoinen. Hän on kumminkin aikuinen mies.
Ihan sama miten kirjoitit väärin tai muotoilit, jos jokatapauksessa puhuit oman teini-ikäisen poikasi pippelin koosta täällä keskustelupalstalla, tuntuu se melko häiriintyneeltä. Jos tarkoituksesi oli kirjoittaa esim oman 40 vuotiaan miehesi kalusta, sitten ymmärrän.
No niinpä. Tuon kommentin vois poistaa, koska se oli tosi sairas, ja sen kirjoittaja vois mennä häpeemään johonkin mutta ei poikansa lähistölle
Joku hullu kinaa itsensä kanssa. Pilaa koko ketjun. Ja mode antaa taas tämän tapahtua, kun muuten kyllä poistokynnys on aika matalalla. Huoh.
Nyt oikeesti älkää spoilatko. Tehkää oma ketju spoilauksille tai käyttäkää rot13. Kuuluu ihan keskustelupalstojen kirjoittamattomiin sääntöihin.
Nonni, sieltä joutui pari lähtemään, tuleekohan tylsä loppukausi...
Vierailija kirjoitti:
Mika on ihan pahkasian näkönen! HÖHÖHÖHÖHÖÖ HÖHÖ enkö keksiny hauskan jutun HÖHÖHÖHÖ
Älä nyt housuihis pissaa kun noin innoissas näytät siellä olevan!
TORSTAIN JAKSOSTA KOMMENTTI:
Ja Tinja kimppakivan jälkeen kotimatkalle :D Osuvat perustelut, yrittää liikaa ja tunkeutuu seuraan. Tunkeutuiko sinne sänkyyn? Olikohan nämä laurin mielipiteitä, näytti vähän katselevan muualle :D
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa, kuka säälii Roopea? Katsoin tänään viimeisimmän jakson, tuli ihan tippa linssiin pojan tuskasta :D
Oikeasti, jotenkin niin suloinen pikkupoika, jota tyttöystävä kiusaa :(
Roope on oikeasti ainoa hyvän näköinen pariskuntalainen tuolla!
Tyttöystävänsä vielä nauroi toiselle miehelle suu irvessä sitä ettei tuo Roope ole mikään mies vaan poikanen ja että menis armeijaan ja ivallinen ilme siihen perään. Tottahan toki tämä semmoisesta masentui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Tuon kommentin vois poistaa, koska se oli tosi sairas, ja sen kirjoittaja vois mennä häpeemään johonkin mutta ei poikansa lähistölle
Niinpä, mitä siihen voisi enää sanoa, muuta kuin että onneksi en ole sen ihmisen poika!
"Penetraatio tapahtuu ja rakastan sinua sanotaan" Juho <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, mitä siihen voisi enää sanoa, muuta kuin että onneksi en ole sen ihmisen poika!
Niin, äiti tai isi kehuu lapsen kalun kokoa vauva-av:lla :D
Nyt sitten tilalle joku hyvännäköinen ja toimelias pariskunta, ei mitään Juho ja...herranjumala en edes muista sen naikkosen nimeä...siis ei heidän tyyppistä hajuton, mauton ja väritön- pariskuntaa.
Heh, miltähän tuntuu tämän kimppakivan naisista, kun eivät nyt sittenkään vietelleet varattua miestä, vaan ihan vaan kännistä sinkku-Latea 😂
Vierailija kirjoitti:
Heh, miltähän tuntuu tämän kimppakivan naisista, kun eivät nyt sittenkään vietelleet varattua miestä, vaan ihan vaan kännistä sinkku-Latea 😂
Joka vielä aktin jälkeen tokaisi "Noora sai mitä halus". Jäi varmaan mahtava fiilis, kun mies otti exän heti puheeksi, kun kassit oli tyhjätty.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se jo ennestään tv:stä tuttu. Esitteli vehjettään jo Aatami etsii Eevaa-sarjassa. Yyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa, kuka säälii Roopea? Katsoin tänään viimeisimmän jakson, tuli ihan tippa linssiin pojan tuskasta :D
Oikeasti, jotenkin niin suloinen pikkupoika, jota tyttöystävä kiusaa :(Roope on oikeasti ainoa hyvän näköinen pariskuntalainen tuolla!
Tyttöystävänsä vielä nauroi toiselle miehelle suu irvessä sitä ettei tuo Roope ole mikään mies vaan poikanen ja että menis armeijaan ja ivallinen ilme siihen perään. Tottahan toki tämä semmoisesta masentui.
No nimenomaan... Ja kun tyttöystävää katsoo niin... Noh, kuten treffeillä se mies sanoi, on luonteeltaan hänen ihannenainen :D naamasta ei samaa varmaan voi sanoa
Vierailija kirjoitti:
Laurin reaktiosta tuli olo, että hän oli odottanut syytä suuttua ja aloittaa sen mainitsemansa panokilvan ja saikin siihen "oikeutuksen" nopeammin kuin ajattelikaan.
Oli pakko etsiä tämä kommenttini ensimmäisestä iltanuotiosta. Oliko tuo reaktio siis sittenkin ennalta suunniteltua ylinäyttelemistä?