Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muija kerran vähän voihkas niin heti "tulitsä?" :D Myötähäpeä...
Aijaa.. Ei jumalauta, näkee kyllä et on täysi teini koko jätkä. ETTE KAI TE ÄIJÄT OIKEESTI KYSY TOLLASTA SEKSIN JÄLKEEN?! Kertoo paljon "taidoista" :DDD onneks tykkään naisista....
Taas seksuaalivähemmistöt tekemässä numeroa suuntautumisestaan. Ei ketään kiinnosta. MUTTA MINÄPÄ OLEN HETERO :D KUULITTEKO MINÄ OLEN HETERO OLEN HETERO OLEN MIES JOKA PITÄÄ NAISISTA OK
Helvetin ärsyttävää, eikös? :)
Missä tässä tehtiin numeroa? Muuta kuin omassa kommentissasi?
Niimpä, joillakin se lukemisen ymmärtäminen on joskus vaikeaa.. :)
Mäkin missasin vissiin kyrvän. Voi jehna.
Mika näyttää myös Pumbalta. Hakuna Matata :D
Vierailija kirjoitti:
Minä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laurin reaktiosta tuli olo, että hän oli odottanut syytä suuttua ja aloittaa sen mainitsemansa panokilvan ja saikin siihen "oikeutuksen" nopeammin kuin ajattelikaan.
Oli pakko etsiä tämä kommenttini ensimmäisestä iltanuotiosta. Oliko tuo reaktio siis sittenkin ennalta suunniteltua ylinäyttelemistä?
Mietin itse samaa. Jotenkin nämä Lauri ja Noora (tai lähinnä Lauri) vaikuttaa sellaisilta ihmisiltä joilla ei älli riitä ihan niin pitkälle että näytellään että turvataan saarella oleminen ja bileiden jatkuminen. Olen varmaan ainoa jota harmittaa Laurin lähtö, siinä oli jotain viihdearvoa.. Jäljelle jäi vaan tylsät tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa, kuka säälii Roopea? Katsoin tänään viimeisimmän jakson, tuli ihan tippa linssiin pojan tuskasta :D
Oikeasti, jotenkin niin suloinen pikkupoika, jota tyttöystävä kiusaa :(Roope on oikeasti ainoa hyvän näköinen pariskuntalainen tuolla!
Tyttöystävänsä vielä nauroi toiselle miehelle suu irvessä sitä ettei tuo Roope ole mikään mies vaan poikanen ja että menis armeijaan ja ivallinen ilme siihen perään. Tottahan toki tämä semmoisesta masentui.
No nimenomaan... Ja kun tyttöystävää katsoo niin... Noh, kuten treffeillä se mies sanoi, on luonteeltaan hänen ihannenainen :D naamasta ei samaa varmaan voi sanoa
Roopen tyttöystävä on naispuolinen vastine Mikalle :D puhuu Roopesta samaan tyyliin, kuin Mika Satusta...
Tuleeko tänään ruutu+ ensi keskiviikon jakso??
Mä kyllä petyn jos uutta paria ei tule Nooran ja Laurin tilalle. Jossain vihjailtiin, että viime kauden Aki tulisi ohjelmaan http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001154134.html Toivottavasti ei tule! Mitä iloa siitä on kellekkään, naimisissa oleva mies
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, molemmat jaksot uusitaan Livillä nyt lauantaina alkaen 22.00, sieltä vaan tiirailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, molemmat jaksot uusitaan Livillä nyt lauantaina alkaen 22.00, sieltä vaan tiirailemaan.
Ruudusta voi myös katsoa milloin vain ilmaiseksi vanhempia jaksoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin jo ruudusta :D Viimeks keskityin kattomaan naisten naamoja, että kuka töllää kullia.
Asiat tärkeysjärjestykseen hahha.
Hei ruutu+ käyttäjät, tuleeko se ens viikon jakso näkyviin heti kun jakso on nyt tullut telkkarista? Pakkohan se oli itekin hankkia ruutu+ ja en nyt millään malttais odottaa...
Onks toi Jassu ollut Hottiksissa tms? Tutunnäköinen.
Hahah, " satu on niiiin rakastunut minuun" ... ye right :D
"Kyl Satu on niin rakastunut muhun, ettei se mitään hölmöile." Hölmöilispä.
Vierailija kirjoitti:
Hei ruutu+ käyttäjät, tuleeko se ens viikon jakso näkyviin heti kun jakso on nyt tullut telkkarista? Pakkohan se oli itekin hankkia ruutu+ ja en nyt millään malttais odottaa...
Yleensä se on tullut katsottavaksi heti kun jakso alkaa telkkarissa, mutta nyt en näe. En tiedä onko mun laitteissa vika vai eikö tämä nyt tule etukäteen jos sinne tulee niitä uusia ihmisiä.
Tinja on joteki vastenmielinen.
Voi huhheijaa toi Mika.. "Kyllä Satu on muhun niin rakastunut ettei se siellä mitään hölmöile"
Ottaa vähän itsestäänselvyytenä, oli niin huikea se Satun kommentti mitä sanoi että "ois tullut niin ja niin monta vuotta täyteen... Siis tulee":D
Tuo Iida on kamala, naispuolinen Mika niinkun joku sanoikin. Roope sen sijaan symppis, tekis mieli halata:D
Samoin Karri, en tiedä mikä siinä sytyttää, jotenkin niin into piukeana hymyilee aina:D
Laurista ja Noorasta ja niiden kahden tytön, oliko ne Laura ja Tinja tmv, hölmöilyistä tuskin tarvitsee puhuakaan.... Kyllä vaan itseä hävettäisi harrastaa kimppaa koko kansan nähden
Millanen se Iiron "peli" oli kun en oikeasti nöhnyt, vaikka tapitin ruutua koko ajan..