Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Joo kertokaa jotain seuraavasta jaksosta!
Kukaan ei ois halunnut Mikan kanssa treffeille.
Radiossa sanottiin että jotain poikkeuksellista siellä tapahtuu? Lähteekö Mika himppeen itku silmässä?
Kuka on nyt katsonut ruudusta huomisen jakson niin kävikö kettu kenenkään kolossa?
Tylsin jakso pitkään aikaan.
Jeri seurasi tiiviisti imussa kun Nana jutteli Karrin kanssa...:D
Miten täällä on näin hiljaista :O
mä en usko yhtään nanan ja kallen suhteeseen. Mulla on alusta asti ollu vähän outo fiilis niistä. Onks tää vaa feikkiä koko suhde??
täällä hiljaista koska lätkää tuli samaan aikaan :D täytyy itsekin vasta nyt katsoa netistä tän illan jakso
Vierailija kirjoitti:
mä en usko yhtään nanan ja kallen suhteeseen. Mulla on alusta asti ollu vähän outo fiilis niistä. Onks tää vaa feikkiä koko suhde??
"mä uskon. en tunne kumpaakaan, mutta uskon, että kaikki noi 4 on tai ovat olleet pareja tuossa tis2.ssa ennen resortteihin joutumista "
Vierailija kirjoitti:
Kallessa on jotain tosi feikkiä
Kalle sanoi että pelkää ettei löytäisi vierelleen ketään yhtä syvällistä kuin Nana, jos tulee bänät.
Niinku totanoin sillee tällee syvällistä niinku.
Tuskin ne mikään oikee pari edes on.
No täältä nyt ei ainakaan mitään Vittuja, vaan nöyrä kiitos sinulle, joka olet jaksanut näitä sinne Dailyyn laittaa. On olleet mun KE-TO öitteni ilo!
Kiitos!
Joo kyllä on mietityttäny toi Idan ja Roopen kuvio, kumpikin vaikuttaa todella kummallisilta.
Oli pakko käydä kattomassa eka jakso ruudusta uudestaan, halusin nähä miten nuo puhuu toisistaan jne. Siis melkein eka asia mitä ida sanoo: "Kyllä mä uskon, että lähetään täältä yhessä pois, mutta jos niin käy että ei lähetä niin sitten se on vaan tarkotettu niin ettei me kuuluta sitten vaan yhteen" ja virnistää ivallisesti :D
Ääääh. Siis sokeakin huomaa ettei noilla oo mitää tunteita toisiaan kohtaan haloo?? Ei kummallakaan. Ei mitään! Tuntuu että noi kaikki parit on vaan jotenki epäsopivia ja vääristä syistä yhdessä jo alunperin.
Tuntuu oikeesti että Ida on lähteny tonne oikeesti vaan kostamaan, ollu niin valmis lähtemään suhteesta. Jos suhdetta edes on enää ollu kun ovat tuonne menneet.
:DDDDDD Ennakkojakson lopussa näkyy että mitä on seuraavassa jaksossa, niin siinä näkyy kuinka Tuomas peittää kameran ja kohta kuuluu Idan voihkintaa ja Ida sanoo että "ei sinne, älä luulekaan" :DDDDD
menny Aki vittuun...ja eiks toi pulju sitä paitsi menny konkkaan;D
Vierailija kirjoitti:
menny Aki vittuun...ja eiks toi pulju sitä paitsi menny konkkaan;D
Häh?
Ja iltanuotiolla Mika taas toteaa että "v***u mitä p***aa" kun kuulee totuuksia heidän suhteesta. Mua inhottaa kun "narsisti"-sanaa käytetään vähän joka yhteydessä totaalisen väärin, mutta tä herra kai jotenkin täyttäis sen määritelmän.
Jaksossa 17 Ida panee :D :D mä en kyllä tajuu tota naista... mutta en kyllä ihan täysin Roopeakaan.
Satulla oli jo oikeasti Mikaa ikävä. Sanokaa mitä vaan, mutta maailmassa kaikilla luonteenlaaduilla on ottajia. Kas, kun lähes kaikista löytyy ne hyvätkin luonteenpiirteet. N. 52
Mitä jännää huomenna tapahtuu, paljastakaa, joka tietää?