Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Mika
Tein tästä ilmoituksen kuten tulen tekemään jatkossa jokaisesta moi mika- ym. Kommentistasi. Mene muualle häiriköimään.
Painu nyt Mika ihan todellakin vittuun täältä ja ala arvostaa naisia! Saatanan munapää.
Meinasitko saada paljonkin arvostusta naisena tuolla kommentilla? Puhutko irl yhtä vastenmielisesti?
Mika on puhunut todella alentavasti Sadusta. Kukaan täysjärkinen ei puhu rakkaastaan niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ainakaan elinalle ja iirolle tuu mitää oikeeta juttua kun iiro seurustelee --> instassa iinaapina :D Kun joku mietti että voikohan niille tulla jotain :D
Elinan instakuvassa on nähtävissä sormus nimettömässä. Olikohan ottanut avaimistaan kuvan siinä.
Mika oli kirjoittanut Tontsan twitteriin, että ohjelman jälkeen on käyty kovat keskustelut. Niin varmaan... Jos monologi lasketaan keskusteluksi.
Mika on varmaan lähinnä haukkunut Satua
Vierailija kirjoitti:
Saaren kuumimmat sinkut= Eveliina, Tinja ja Tiina. Voin kuvitella kuinka siviilissä saavat miesten sukat pyörimään.
Tiinaa tuskin kovin moni katsoo toista kertaa. Tuskin olisi edes päässyt koko reissuun, jos ei olisi niitä itsetunnon kohotus silareita. Tinja ja Eve taas niin varmoja tyrkkyjä, että se ulkonäkö rapisee sen luonteen myötä.
Kyllä mulle Tiina kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaren kuumimmat sinkut= Eveliina, Tinja ja Tiina. Voin kuvitella kuinka siviilissä saavat miesten sukat pyörimään.
Tiinaa tuskin kovin moni katsoo toista kertaa. Tuskin olisi edes päässyt koko reissuun, jos ei olisi niitä itsetunnon kohotus silareita. Tinja ja Eve taas niin varmoja tyrkkyjä, että se ulkonäkö rapisee sen luonteen myötä.
Hahah, mistäs moinen katkeruus Tiinaa kohtaan?
käyttäjä-81407 kirjoitti:
Ihan jeba
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä mikä siinä Tinjassa on niin ärsyttävää, mutta joku siinä rassaa.. Tais käydä joitain viestejä sitten mainostamassa itse omaa instaansa, mutta ketään ei (yllättäen) kiinnostanut :D
Sarjan helpoimmat: Jessi, Stube, Mika, Iida, Kalle, Nana.
Nätti nuori nainen, mutta miksi tuo huulten epäluonnollinen asento noissa Instakuvissa...
Vierailija kirjoitti:
Nätti nuori nainen, mutta miksi tuo huulten epäluonnollinen asento noissa Instakuvissa...
Itsekin mietin tätä ja miksi pitää olla kaikissa lähes sama asetelma. Järkevämmän näköisiä noi ei-poseeratut kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Huulet taidettu piikitella muutamaankin kertaan, oisko osuutta asiaan.
Vaikka Mikaa täällä ja muuallakin paljon haukutaan, niin miettikää silti mikä viihdearvo miehellä on. Kuinka monta katsojaa keräisi TIS 2: 4x Juho ja 4x Elina
Eikö näitä tämmöisiä katsota lähinnä ärsyttävien henkilöiden vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Mikaa täällä ja muuallakin paljon haukutaan, niin miettikää silti mikä viihdearvo miehellä on. Kuinka monta katsojaa keräisi TIS 2: 4x Juho ja 4x Elina
Mika on kyllä sellainen tampio käytökseltään, että ei ansaitse Satua.
Alussa säälin Satua ja surkuttelun hänen kohtaloaan Mikan ikeessä, mutta nyt ärsyttää koko nainen. Hitto mikä alistuva tossukka, miten joku voi antaa jonkun kohdella itseään noin? Tekis mieli ravistella Satua olkapäistä, katsoa häntä syvälle silmiin ja huutaa "HERÄTYS SISKOSENI!".
Vierailija kirjoitti:
No Juho ja Elina on tällä hetkellä koko köörin kiinnostavimmat ja ei-ennalta-arvattavimmat henkilöt. Mä kaipaisin lisää nimenomaan tollasia normaalin ja tylsähkön oloisia pareja, jotka ovat muka varmoja suhteestaan, mutta joiden todellisen luonteen paljastumista ja murtumista voi sitten jännityksellä seurata, koska he ihastuvat sitten oikeasti, löytävät ehkä jotain parempaa, kyseenalaistavat ja pohtivat oikeasti suhteensa tilaa ja sen hyviä ja huonoja puolia. Tai sitten kestävät kunnialla loppuun.
Mua ei taas ollenkaan kiinnosta joku tuhoontuomittu kostokierresuhde, josta tietää heti alkuun, että noi on tulleet tonne lähinnä bilettämään ja etsimään panoseuraa ja saamaan instagrammiinsa seuraajia. Kalle ja Nana ovat niin tylsä ja turha ja feikin oloinen pari, etteivät tuo yhtään mitään ohjelmaan. Panemisella on mulle muutenkin hirveän paljon pienempi viihdearvo kuin jollain ns. oikealla.
Ehkä sitten kuulun tässä vähemmistöön. Big Brotherkin oli musta hyvä ohjelma ennen kuin siitä tuli julkkistyrkkyjen panopaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika on kyllä sellainen tampio käytökseltään, että ei ansaitse Satua.
Millä ihmeellä tuo ehkä 200x hoettu fraasi liittyi edelliseen tekstiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Juho ja Elina on tällä hetkellä koko köörin kiinnostavimmat ja ei-ennalta-arvattavimmat henkilöt. Mä kaipaisin lisää nimenomaan tollasia normaalin ja tylsähkön oloisia pareja, jotka ovat muka varmoja suhteestaan, mutta joiden todellisen luonteen paljastumista ja murtumista voi sitten jännityksellä seurata, koska he ihastuvat sitten oikeasti, löytävät ehkä jotain parempaa, kyseenalaistavat ja pohtivat oikeasti suhteensa tilaa ja sen hyviä ja huonoja puolia. Tai sitten kestävät kunnialla loppuun.
Mua ei taas ollenkaan kiinnosta joku tuhoontuomittu kostokierresuhde, josta tietää heti alkuun, että noi on tulleet tonne lähinnä bilettämään ja etsimään panoseuraa ja saamaan instagrammiinsa seuraajia. Kalle ja Nana ovat niin tylsä ja turha ja feikin oloinen pari, etteivät tuo yhtään mitään ohjelmaan. Panemisella on mulle muutenkin hirveän paljon pienempi viihdearvo kuin jollain ns. oikealla.
Ehkä sitten kuulun tässä vähemmistöön. Big Brotherkin oli musta hyvä ohjelma ennen kuin siitä tuli julkkistyrkkyjen panopaikka.
True dat, mutta olisi tämä nyt huomattavasti mielenkiinnottomampi ilman Tyyristä. En niin että fanittain, vaan siksi, että tavallaan nautin myötähäpeän tunteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitit pareja jotka ovat ajatusmaailmaltaankin aikuisia kuten Elina ja Juho niin ehdottomasti samaa mieltä.
Tätä teiniprinsessaa katsellessa ei tule kuin paska fiilis mikä yleensä seuraa kun näkee kusipäistä toimintaa.
Jännästi on Tiinan insta mennyt yksityiseksi ;) Minusta hän vaikuttaa 35-vuotiaalta keravalaiselta yh-äipältä, joka tarraa heti kiinni, kun vähän saa vastakaikua. Epävarma nainen tarvii boostia itsetunnolleen boobsien ja botoxien myötä, mutta ei ne kenestäkään perustiinasta kaunotarta tee.