Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
3041/4625 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi on Tiinan insta mennyt yksityiseksi ;) Minusta hän vaikuttaa 35-vuotiaalta keravalaiselta yh-äipältä, joka tarraa heti kiinni, kun vähän saa vastakaikua. Epävarma nainen tarvii boostia itsetunnolleen boobsien ja botoxien myötä, mutta ei ne kenestäkään perustiinasta kaunotarta tee.

Se on vähän väliä sitä pitänyt yksityisenä, kohta varmaan taas on julkinen.

Muuttiko se nyt tosiaan takaisin Ouluun, eilen olin igstä näkevinäni jotain, mutta nyt en näe enää kun en seuraa.

Vierailija
3042/4625 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Mikaa täällä ja muuallakin paljon haukutaan, niin miettikää silti mikä viihdearvo miehellä on. Kuinka monta katsojaa keräisi TIS 2: 4x Juho ja 4x Elina

Eikö näitä tämmöisiä katsota lähinnä ärsyttävien henkilöiden vuoksi?

No Juho ja Elina on tällä hetkellä koko köörin kiinnostavimmat ja ei-ennalta-arvattavimmat henkilöt. Mä kaipaisin lisää nimenomaan tollasia normaalin ja tylsähkön oloisia pareja, jotka ovat muka varmoja suhteestaan, mutta joiden todellisen luonteen paljastumista ja murtumista voi sitten jännityksellä seurata, koska he ihastuvat sitten oikeasti, löytävät ehkä jotain parempaa, kyseenalaistavat ja pohtivat oikeasti suhteensa tilaa ja sen hyviä ja huonoja puolia. Tai sitten kestävät kunnialla loppuun.

Mua ei taas ollenkaan kiinnosta joku tuhoontuomittu kostokierresuhde, josta tietää heti alkuun, että noi on tulleet tonne lähinnä bilettämään ja etsimään panoseuraa ja saamaan instagrammiinsa seuraajia. Kalle ja Nana ovat niin tylsä ja turha ja feikin oloinen pari, etteivät tuo yhtään mitään ohjelmaan. Panemisella on mulle muutenkin hirveän paljon pienempi viihdearvo kuin jollain ns. oikealla.

Ehkä sitten kuulun tässä vähemmistöön. Big Brotherkin oli musta hyvä ohjelma ennen kuin siitä tuli julkkistyrkkyjen panopaikka.

True dat, mutta olisi tämä nyt huomattavasti mielenkiinnottomampi ilman Tyyristä. En niin että fanittain, vaan siksi, että tavallaan nautin myötähäpeän tunteesta.

Niin kyllä se mielenkiintoista on katsella, mutta ihan aikuisten oikeesti, vaikka yritänkin suhtautua ohjelmaan viihteenä, tulee paha mieli, kun vaikuttaa selvältä, ettei Mika ja Satu ole kumminkaan päätyneet eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3043/4625 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Mikaa täällä ja muuallakin paljon haukutaan, niin miettikää silti mikä viihdearvo miehellä on. Kuinka monta katsojaa keräisi TIS 2: 4x Juho ja 4x Elina

No Juho ja Elina on tällä hetkellä koko köörin kiinnostavimmat ja ei-ennalta-arvattavimmat henkilöt. Mä kaipaisin lisää nimenomaan tollasia normaalin ja tylsähkön oloisia pareja, jotka ovat muka varmoja suhteestaan, mutta joiden todellisen luonteen paljastumista ja murtumista voi sitten jännityksellä seurata, koska he ihastuvat sitten oikeasti, löytävät ehkä jotain parempaa, kyseenalaistavat ja pohtivat oikeasti suhteensa tilaa ja sen hyviä ja huonoja puolia. Tai sitten kestävät kunnialla loppuun.

Mua ei taas ollenkaan kiinnosta joku tuhoontuomittu kostokierresuhde, josta tietää heti alkuun, että noi on tulleet tonne lähinnä bilettämään ja etsimään panoseuraa ja saamaan instagrammiinsa seuraajia. Kalle ja Nana ovat niin tylsä ja turha ja feikin oloinen pari, etteivät tuo yhtään mitään ohjelmaan. Panemisella on mulle muutenkin hirveän paljon pienempi viihdearvo kuin jollain ns. oikealla.

Ehkä sitten kuulun tässä vähemmistöön. Big Brotherkin oli musta hyvä ohjelma ennen kuin siitä tuli julkkistyrkkyjen panopaikka.

True dat, mutta olisi tämä nyt huomattavasti mielenkiinnottomampi ilman Tyyristä. En niin että fanittain, vaan siksi, että tavallaan nautin myötähäpeän tunteesta.

Niin kyllä se mielenkiintoista on katsella, mutta ihan aikuisten oikeesti, vaikka yritänkin suhtautua ohjelmaan viihteenä, tulee paha mieli, kun vaikuttaa selvältä, ettei Mika ja Satu ole kumminkaan päätyneet eroon.

Kai se on ajan kysymys. Toivottavasti.

Vierailija
3044/4625 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Tiina välitä noista av-mammojen ilkeistä kommenteista!! Minun mielestä näytät todella kauniilta niin tv:ssä kuin myös instagram kuvissasi <3

En näe mitään syytä laittaa instagram tiliäsi yksityiseksi.

Mies 27v

Vierailija
3045/4625 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä Tiina välitä noista av-mammojen ilkeistä kommenteista!! Minun mielestä näytät todella kauniilta niin tv:ssä kuin myös instagram kuvissasi <3

En näe mitään syytä laittaa instagram tiliäsi yksityiseksi.

Mies 27v

Voin kertoa, että tämä av-mamma ja kaveripiirinsä olisi ollut paljon houkuttelevampaa seuraa, mutta meissä on vain se vika, että näihin sinkkuihin olisi tullut suhtauduttua lähinnä äidillisesti :D

Vierailija
3046/4625 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, huomenna taas! Taidan tehdä jäätelöä ja tarjota sitä trooppisissa tunnelmissa. Ehkä kohta on yötkin lämpimiä ja ulkomaan tunnelmaan pääsee hyvin ohjelman mukana

Vierailija
3047/4625 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai on Mika ja Satu vielä yhdessä... :-(

Sadun kannattaisi katsoa ohjelmaa, niin voi olla että näkisi tilanteensa uusin silmin.

Aikamoista, jos jatkaa Mikan kanssa, ei tule sitten varmaan niitä lapsiakaan hankkimaan. Sitten kun Mika kuolee johonkin sydän- ja verisuonitauteihin, sadulla on jo ikää niin paljon, että on myöhäistä katua lapsettomuutta.

Oikeesti, nelikymppiset ikibilettäjät on surullisia. Mika on juuri sellainen.

Ei siinä minusta ole mitään surullista jos ei halua lapsia. Tämän parin kohdalla se on muutenkin pieni murhe.

On se surullista, ettei halua lapsia koska on niin kiire bilettää ja leikkiä jotain tärkeää ulkomaanmatkailijaa. Sitäpaitsi Sadulta ei vissiin ole kysytty mielipidettä koko asiaan. Mika tuhlaa Sadun aikaa.

Mitäs ihmeellistä lapsissa on?? Niissä ei ole ehkä kuin muutama hyvä asia : suvun jatke ja ei ainakaan joudu yksin olemaan . Itse en ehkä näistä syistä hankkisi juurikaan lapsia kun alkaa miettiä niitä varjopuolia ni niitähän riittää !

Enkä ymmärrä niitäkään jotka siksi tekevät niitä kun on "korkea aika" tehdä tai että koska muillakin kavereilla on jo lapsia..

Minusta siihen pitää olla itse henkisesti valmis, valmis ottaa vastuu siitä kasvatus, harrastukset ym hyvä

Taloudellinen tilanne pitää myös olla.. Ja jos haluaa antaa lapselle hyvän elämän ni ei se halpaa lystiä ole se. Harrastukset,koulut,päiväkodit ym maksaa aika paljon tänä

Päivänä.

Vierailija
3048/4625 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi on Tiinan insta mennyt yksityiseksi ;) Minusta hän vaikuttaa 35-vuotiaalta keravalaiselta yh-äipältä, joka tarraa heti kiinni, kun vähän saa vastakaikua. Epävarma nainen tarvii boostia itsetunnolleen boobsien ja botoxien myötä, mutta ei ne kenestäkään perustiinasta kaunotarta tee.

Laitappa oma kuvasi tänne arvosteltavaksi!!

Vierailija
3049/4625 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin suurin osa Sadun ja Mikan suhteesta. Olen alkanut miettiä, mitä tapahtuisi, jos eroaisivat? Alkaisiko Satu uuteen suhteeseen samanlaisen narsistin ja hyväksikäyttäjän kanssa? Vai löytyisikö itsekunnioitus pysymällä sinkkuna?

Vierailija
3050/4625 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Vierailija
3051/4625 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mika on kyllä sellainen tampio käytökseltään, että ei ansaitse Satua.

Millä ihmeellä tuo ehkä 200x hoettu fraasi liittyi edelliseen tekstiin?

Olkiukko

Vierailija
3052/4625 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kuin suurin osa Sadun ja Mikan suhteesta. Olen alkanut miettiä, mitä tapahtuisi, jos eroaisivat? Alkaisiko Satu uuteen suhteeseen samanlaisen narsistin ja hyväksikäyttäjän kanssa? Vai löytyisikö itsekunnioitus pysymällä sinkkuna?

Mika ei saisi enää ketään kunnon naista.

Vierailija
3053/4625 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu on henkisesti pahoinpidelty lukuisia kertoja iltanuotiolla. Sama meno varmaa jatkuu. Ei enää mitään viihdearvoa.

Vierailija
3054/4625 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino on herkku

Vierailija
3055/4625 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon uudet jaksot ruutu plussaan?

Vierailija
3056/4625 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin laittaakin, jos osaisin. Ei kaikki mammat ole susirumia! :D Mutta meikäläisen naama menis kohisten ohi itse sarjan tapahtumista.

Tämä vois olla kiinnostavampi ohjelma, jos alaikäraja olis 30 ja parien olisi pitänyt olla yhdessä vähintään kriittiset 7 vuotta. Mielellään lapsia tehtynä ja asuntolaina otettuna. Olisi kunnon panokset, jolla peliä lähdettäisiin pyörittämään! Sinkuille sitten porkkana pariskuntien hairahduksista. Eihän kukaan tervejärkinen tuohon lähtisi, joten se siitä :D

Vierailija
3057/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin laittaakin, jos osaisin. Ei kaikki mammat ole susirumia! :D Mutta meikäläisen naama menis kohisten ohi itse sarjan tapahtumista.

Tämä vois olla kiinnostavampi ohjelma, jos alaikäraja olis 30 ja parien olisi pitänyt olla yhdessä vähintään kriittiset 7 vuotta. Mielellään lapsia tehtynä ja asuntolaina otettuna. Olisi kunnon panokset, jolla peliä lähdettäisiin pyörittämään! Sinkuille sitten porkkana pariskuntien hairahduksista. Eihän kukaan tervejärkinen tuohon lähtisi, joten se siitä :D

Ei nuo kyllä ihan täydellä taida kulkea kukaan.

Vierailija
3058/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään odotettavissa lisää Mikan selittelyä.

Vierailija
3059/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, tuollaisilla hermanneilla tuntuu aina olevan joku heikkoitsetuntoinen tossu käsipuolessa.

Vai miten määrittelen "kunnon" naisen? Eikä ns. heikko tai epäitsevarma nainen ole kunnon nainen?

Vierailija
3060/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, tuollaisilla hermanneilla tuntuu aina olevan joku heikkoitsetuntoinen tossu käsipuolessa.

Vai miten määrittelen "kunnon" naisen? Eikä ns. heikko tai epäitsevarma nainen ole kunnon nainen?

No miten määrittelet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme