Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
3061/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto nehän oli jo kihloissakin

Vierailija
3062/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kova kausi 5 parista 1 jatkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3063/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kuin suurin osa Sadun ja Mikan suhteesta. Olen alkanut miettiä, mitä tapahtuisi, jos eroaisivat? Alkaisiko Satu uuteen suhteeseen samanlaisen narsistin ja hyväksikäyttäjän kanssa? Vai löytyisikö itsekunnioitus pysymällä sinkkuna?

Mika ei saisi enää ketään kunnon naista.

Päinvastoin, tuollaisilla hermanneilla tuntuu aina olevan joku heikkoitsetuntoinen tossu käsipuolessa.

Vai miten määrittelen "kunnon" naisen? Eikä ns. heikko tai epäitsevarma nainen ole kunnon nainen?

No miten määrittelet?

En määrittele. No, ehkä jos on joku täys rappionisti rikollinen, niin voi sanoa ettei ole "kunnon" mies/nainen, mutta en sen tarkemmin ala ketään nostamaan tai laskemaan jalustalle/talta luonteenpiirteiden tms. vuoksi. Jätän sellaisen vähäisemmille ihmisille.

Vierailija
3064/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kuin suurin osa Sadun ja Mikan suhteesta. Olen alkanut miettiä, mitä tapahtuisi, jos eroaisivat? Alkaisiko Satu uuteen suhteeseen samanlaisen narsistin ja hyväksikäyttäjän kanssa? Vai löytyisikö itsekunnioitus pysymällä sinkkuna?

Päinvastoin, tuollaisilla hermanneilla tuntuu aina olevan joku heikkoitsetuntoinen tossu käsipuolessa.

Vai miten määrittelen "kunnon" naisen? Eikä ns. heikko tai epäitsevarma nainen ole kunnon nainen?

No miten määrittelet?

Oletko sinä sellainen vahva ja itsenäinen?

Vierailija
3065/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyklink69 kirjoitti:

Omg katoin jo tän illan jakson netin syvyydestä ennakkoon ja elinahan panee iiroa??? Mitä vittua, yllätyin ja järktyin nyt todella pahasti. Mitä meidän juntti juho sanoo tähän itkeekö vai pysyykö pokka tai alkaako kiroilu... tätä en odottanut ja nyt kun vielä kaivoin esiin tietoja niin juho ja elina ei edes asu yhdessä tai lainkaan samalla paikkakunalla edes enään. No saatiinpa vähän draamaa toho tylsää parii jesss!!

Ei ollut tuollaista tapahtumaa edes Ruutu+ jaksossa.

Vierailija
3066/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadusta ja Mikasta,

Mikähän laittoi joskus Instagrammiin kuvan ovesta jossa oli vain yksi nimi. Eli ts. todennäköisesti ero tai naimisiinmeno. Sadulla nyt ei ainakaan ole sormusta näkynyt kuvissa, onko joku nähnyt oikeassa elämässä? Jossei sitten ole koruton pariskunta. Niin.

Toivon vaan että yhteiset bilettämisetkin on hoidettu kavereina eikä pariskuntana.

Vierailija
3067/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi on Tiinan insta mennyt yksityiseksi ;) Minusta hän vaikuttaa 35-vuotiaalta keravalaiselta yh-äipältä, joka tarraa heti kiinni, kun vähän saa vastakaikua. Epävarma nainen tarvii boostia itsetunnolleen boobsien ja botoxien myötä, mutta ei ne kenestäkään perustiinasta kaunotarta tee.

Laitappa oma kuvasi tänne arvosteltavaksi!!

Voisin laittaakin, jos osaisin. Ei kaikki mammat ole susirumia! :D Mutta meikäläisen naama menis kohisten ohi itse sarjan tapahtumista.

Tämä vois olla kiinnostavampi ohjelma, jos alaikäraja olis 30 ja parien olisi pitänyt olla yhdessä vähintään kriittiset 7 vuotta. Mielellään lapsia tehtynä ja asuntolaina otettuna. Olisi kunnon panokset, jolla peliä lähdettäisiin pyörittämään! Sinkuille sitten porkkana pariskuntien hairahduksista. Eihän kukaan tervejärkinen tuohon lähtisi, joten se siitä :D

Jaa että mielellään asuntolaina ja LAPSIA. Really?

Vierailija
3068/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin viikonloppuna tampereella hotellissa ,yhdessä olivat bilettämässä, mutta hanna sinkuistta roikkui mikan kainalossa kokoajan yön pikkutunneille asti, satu puhui muille miehille. Katoin satun ilmettä ja se oli aika vittuuntuneen näköinen, todennäköisesti oli pakotettu kaikki temptation island tyypit kokoontumaan sinne hotelliin . Ps mika oli laihtunu 20 kg ainaki eli oli itseasiassa hyvännäköinen jo ja hiki kiilti otsassa ;) eli satu ja mika ei ole yhdessä

Vierailija
3069/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten määrittelet?

En määrittele. No, ehkä jos on joku täys rappionisti rikollinen, niin voi sanoa ettei ole "kunnon" mies/nainen, mutta en sen tarkemmin ala ketään nostamaan tai laskemaan jalustalle/talta luonteenpiirteiden tms. vuoksi. Jätän sellaisen vähäisemmille ihmisille.

Hehe olkiukko

Vierailija
3070/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyklink69 kirjoitti:

Minä näin viikonloppuna tampereella hotellissa ,yhdessä olivat bilettämässä, mutta hanna sinkuistta roikkui mikan kainalossa kokoajan yön pikkutunneille asti, satu puhui muille miehille. Katoin satun ilmettä ja se oli aika vittuuntuneen näköinen, todennäköisesti oli pakotettu kaikki temptation island tyypit kokoontumaan sinne hotelliin . Ps mika oli laihtunu 20 kg ainaki eli oli itseasiassa hyvännäköinen jo ja hiki kiilti otsassa ;) eli satu ja mika ei ole yhdessä

Miksi et ottanut valokuvia todisteeksi meille???

Vierailija
3071/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta Mika "vin diesel" Vierikko saapuu olohuoneisiimme jykevällä ja miehisellä olemuksellaan. Ei mikään poikanen.

Vierailija
3072/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten määrittelet?

Hehe olkiukko

Tiedätkö mitä olkiukko tarkoittaa?

Vierailija
3073/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikki vihaavat Tiinaa? :-D En ymmärrä mikä siinä on niin vastenmielistä, että sitä haukutaan täällä kauheesti?

Vierailija
3074/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MILLOIN UUSI JAKSO TULEE RUUTU PLUSSAAN? ELI JAKSO 14??

Vierailija
3075/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh! Alkoi! Liimaudun telkun eteen.

Vierailija
3076/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jakso 14 ei ole vielä ruutuplussassa? Monelta tulee yleensä?

Vierailija
3077/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä vitun "henkevät keskustelut"? 😒

Vierailija
3078/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi iida on kyl niin nolo. Tuomasta ei vois vähempää kiinnostaa koko muija😂

Vierailija
3079/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä vähän TIS turnausväsymys.

Vierailija
3080/4625 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tietää? nyt muut ruutupluskäyttäjät vastatkaa pliis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi