Olen 18-vuotias ja raskaana. Kysy mitä vain.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossei trolli niin miksi noin nuorena?
Se oli vähä sellane hetken mielijohde :D. Siis ku mä tykkään vauvoista ja aika tuntu oikeelta. Saan opiskelut loppuu nyt syksyl.
Voitko nyt lopettaa ton trollaamises ja painua syvimpään maan rakoon mitä löydät? :)
Ei ollut mielijohde vaan ihan toivottu, ja itse asiassa valmistun keväällä:)
Ei ikä sinänsä omasta mielestäni ratkaise mitään, lapsen isä on kummiskin 21 vuotias töissä käyvä avopuolisoni. :)Mitä sä turinoit? Älä pilaa mun ketjuu ääliö!
Riittäiskö jo? :) eti uus ketju ittelles mihin voit mennä vetää trollias :)
Miksi et elänyt ensin nuoruuttasi jotta olisit voinut sitten keskittyä perheeseesi? Esim kolunnut baarit ja muut ensin ja sitten perhe elämä? Taas lisää yks alkoholisti wt äiti joka viikonloppuisin heittää lapsensa kaverin hoitoon jotta pääsee baariin koska ei nuoruutta saanut ilman lapsia elää...
Vierailija kirjoitti:
Miksi et elänyt ensin nuoruuttasi jotta olisit voinut sitten keskittyä perheeseesi? Esim kolunnut baarit ja muut ensin ja sitten perhe elämä? Taas lisää yks alkoholisti wt äiti joka viikonloppuisin heittää lapsensa kaverin hoitoon jotta pääsee baariin koska ei nuoruutta saanut ilman lapsia elää...
Baareja oon jo kolunnut enkä niistä niin kovasti innostu. Ei periaatteessa ole edes ollut mitään mielenkiintoa mennä baariin:)
Edes 18 vuotis syntymäpäivääni en viettänyt baareissa vaan olin töissä koko viikonlopun ja menin juhlimaan vasta 3 viikon päästä täytettyäni kun ei aikaisemmin ollut asiaa. :)
Riittäiskö jo? :) eti uus ketju ittelles mihin voit mennä vetää trollias :)[/quote]
Ketään ei kiinnosta sun juttus! Tää on mun ketju ja sä tulit pilaa sen :)
Vituttaa ku kaikki kyselijät lähtee ku sä karkotat ne![/quote]
Niinpä niin... Rauhotus ny ja mee hiekkalaatikkoon kasvamaan josset osaa olla niinku normaalit ihmiset ja kommentoida ihan järkeviä. :)
Vierailija kirjoitti:
Ai onko lapsen isä -94 vai -95?
-94 syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai onko lapsen isä -94 vai -95?
-94 syntynyt.
Hui mun ikänen!:-o
Miksi sinulta jonkun pitäisi haluta kysyä jotain? No okei, mitä mielenkiintoista sinussa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-97 vai -98?
Ysiseiska <:
Voi kun nuori! Olisit voinut minunkin kanssa lapsen tehdä, olen jo 42-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulta jonkun pitäisi haluta kysyä jotain? No okei, mitä mielenkiintoista sinussa on?
Kysyit jo. :)
Siinä sulle miettimistä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-97 vai -98?
Ysiseiska <:
Noh, en kummiskaan tehnyt enkä olisi tehnyt. :)
Onko sun omia isovanhempia elossa ?
Oot kyllä aika lapsellinen vielä. Minä ja mieheni päätimme että töitä ensin, sitten talo ja sitten vasta lapset vaikka 18v itse olisin halunnutkin (nyt olen 25 ja mieheni 29). Tällä hetkellä ostamme miljoonan taloa Lontoosta. Ainakin varaa kasvattaa lapset :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-97 vai -98?
Ysiseiska <:
Mähän voisin olla jo melkein sun pappa :)
Vierailija kirjoitti:
Onko sun omia isovanhempia elossa ?
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-97 vai -98?
Ysiseiska <:
Mähän voisin olla jo melkein sun pappa :)
Jep, sen takia se onkin ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä aika lapsellinen vielä. Minä ja mieheni päätimme että töitä ensin, sitten talo ja sitten vasta lapset vaikka 18v itse olisin halunnutkin (nyt olen 25 ja mieheni 29). Tällä hetkellä ostamme miljoonan taloa Lontoosta. Ainakin varaa kasvattaa lapset :D
Olenhan siis alottanut palkka työt 14 vuotiaana joten aika nopeesti tässä olen "aikuistunut".
Kunhan on katto pään päällä ja ruokaa jääkaapissa sekä puhtaat vaatteet niin sillä eioo mitään väliä kuinka kalliissa talossa taikka missä asuu. :)
Ei, en oleta vanhempieni olevan lastenhoito voimana. Hoidan itse oman lapseni, tottakai jos jotain menoja tulee johon en lasta voi ottaa mukaan hankin hoitopaikan ellei mies voi sitä katsoa.