Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ex-mies sai perinnön

loukkaantunut
23.03.2016 |

Ex-mieheni sai perintöä, eikä meinaa antaa siitä yhtään yhteiselle lapsellemme. Meinaa kuulemma remontoida taloaan koko rahalla. Mun mielestä sen kuuluisi antaa yhteiselle lapsellemme siitä noin puolet mutta ei vaan suostu kuuntelemaan puhetta. Sanoo että lapsemme saa sitten ajallaan perintöä, kunhan hänestä aika jättää. En voi ymmärtää miten joku voi olla noin ahne! Olemme eronneet 12v sitten eikä mies ole muuta maksanut kuin elatusmaksut ja pojan harrastuskulut. Niin ja mopokortin ja mopon. Minä huomattavasti pienempi tuloinen olen saanut hoitaa vaate- ja ruokakuluista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää, pahvi.

Vierailija
2/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas Porvoossa tapahtuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette eronneet vuosikausia sitten ja luulet vieläkin olevasi oikeutettu osoittamaan mihin ex-miehesi saa rahansa käyttää. Naurettavaa.

Vierailija
4/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on kyllä paljon kaikenlaista. Etenkin paikan kokoon nähden. Jotenkin sitä olisi kuvitellut vaan suomenruotsalaisuuteen kallellaan olevaksi uinuvaksi pikkukaupungiksi. 

Vierailija
5/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa kursailit! Olisit sanonut suoraan, että puolet pitää antaa sulle. Tai vaikka kaikki!

Vierailija
6/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukahan mahtaisi hallita alaikäisen pojan rahoja? Olisit vain suoraan pyytänyt itsellesi.

Vierailija
7/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se perintö kuuluu ex-miehellesi. Lapsi perii sitten aikanaan isänsä ja mahdollisesti hyvänä pidetyn talon. Mikä on ongelma?

Vierailija
8/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
9/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa kursailit! Olisit sanonut suoraan, että puolet pitää antaa sulle. Tai vaikka kaikki!

Toinen puoli ap:lle ja toinen pojalle...

Vierailija
10/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehesi on siis maksanut elatusavut,mopokortin ja mopon ja lisäksi vielä harrastuskulut. Hän on siis osuutensa hoitanut pojan kuluista ja vielä vähän extraakin. Sun siis kuuluu myös osallistua poikasi elatukseen ja isänsä maksama elatusapu on tarkoitettu kattamaan juuri näitä ruoka ja vaatekuluja yhdessä sinun oman elatusosuuteesi kanssa. Perintö kuuluu miehelle ja poikasi periin isänsä aikanaan.

Vierailija
11/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko itse antaa puolet omasta perinnöstäsi (kun sitä aikanaan saat) lapsellesi? Jäi pojan ikä epäselväksi, mutta oletan, että käyttää rahat paljon järkevämmin sit vanhempana, kun sen aika koittaa. Vahvasti trollille tai katkeroituneelle haiskahtaa. Jos tosissas oot, niin lopeta toi exän asioihin puuttuminen. Paras kosto on se, että olet itse onnellinen ja voit hyvin. Raha on se viimeinen asia mistä tulisi riidellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi