Kerro oudoin unesi
Näin viimeyönä unen joka eteni samalla tavalla kuin ne lastenkirjat joissa painetaan sivusta eläinten ääniä ja alakulmasta isoa näppäintä niin vaihtui sivu ja tarina jatkui. Uni kertoi venematkasta meidän mökillä.
Kommentit (6)
Olin Pasilan asemalla majaileva asunnoton mies. Riitta Väisänen toi minulle aina tiistaisin ja torstaisin kaurahiutaleita ja Lasolia.
Kerran näin unta, että aloin harrastaa seksiä silloisen poikaystäväni kanssa. Kesken kaiken hän muuttui vauvaksi, jota minä pidin sylissä ja panin, siis minulle ilmestyi pippeli. Kaiken lisäksi hänen huoneensa oveen koputettiin, siellä oli hänen kummityttönsä oven takana. Ärjyin ukolle (vauvalle) että miksi et lukinnut tuota ovea.
Kaikenlaista sairasta törkyä sieltä pääkopasta löytyykin. Olen kyllä usein nähnyt unia, että mulle on yhtäkkiä kasvanut kulli, mutta tuo on ainut uni jossa olen nussinut lasta.
Näin kerran unta ravintolasta, jossa oli tarjolla pelkästään vanhentuneita suklaajälkiruokia. Niissä oli homepilkkuja.
Olin niin parasta kaveria koulukiusaajani kanssa, mutta sitä päivää ei kyllä tule olemaan todellisuudessa.
Yhdessä unessa olin autiolla keskitysleirillä. Tutkin laatikostoa, jossa oli ihmisiltä vietyjä koruja ja valokuvia. Paikka kävi pian todella ahdistavaksi. Pihalla oli rautatie ja siellä partioi yksi ainoa sotilasasussa oleva hahmo.
Juha Mieto veti mua perseeseen hiihtoladulla ison kiven päällä.