Miehen käytös loukkaa
Mieheni oli iltaa viettämässä ja häntä yritti iskeä joku nainen varsin suora sanaisesti. Viettivät illan/yön yhdessä jutella niitä näitä. Ja nainen kertoi vähän väliä kuinka komea mieheni on. Miehelläni oli kaveri ja tällä naisella kavereita myös siinä koko ajan. Mieheni oli omien sanojensa mukaan joutunut sanomaan naiselle moneen kertaan olevansa naimisissa.
Ilta/yö oli ollut kuulemma todella hauska ja seura oli jopa niin hauskaa että oli ihan tanssimaankin menty. Vaikka normaalisti ei ikinä tanssi.
Oli kuulema kiva kuulla kehuja ja saada huomiota.
Olen loukkaantunut vaikka mitään ei varsinaisesti edes tapahtunut.
Kommentit (19)
Öö. Okei. Oliko sinulla joku konkreettinen kysymys?
Törkeää toimintaa mieheltä, enkä katselisi tuollaista ollenkaan. Miksi mies bilettää ja ryyppää ilman sinua? Ikinä en ole tätä suomalaista tapaa ymmärtänyt, enkä ymmärrä. Jos iltaa vietetään seurassa, johon kuuluu toista sukupuolta edustavia henkilöitä, niin tottakai siihen liittyy riskejä. Mitä niihin bileisiin ja baareihin oikein mennään, jos ei saadakseen huomiota vastakkaiselta sukupuolelta?
Teepä sama temppu itse, ja katso mitä uroosi siitä tykkää.
Kiitos juuri tuota tarkoitin. Minustakin on ok jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta että pitää jutella juuri sen joka yrittää koko ajan kovasti iskeä..
-av
Eli ehkä teillä ei ole samat säännöt. Sinäkin varmaan saat toimia jatkossa samoin ja hakea egoboostausta keneltä vaan mukavalta seuraan osuvalta baarissa. Jollei tämä ole miehellesi ok niin silloin hänellä ja sinulla on eri säännöt, ei ihan reilua.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos juuri tuota tarkoitin. Minustakin on ok jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta että pitää jutella juuri sen joka yrittää koko ajan kovasti iskeä..
-av
Kyllä minä olen monestikin viettänyt pitkänkin aikaa jutellen miehen kanssa, joka on yrittänyt minua iskeä. Yhdenkin kanssa päädyttiin juttelemaan hänen hotellihuoneeseensa. En tajunnut tehneeni jotenkin isonkin virheen. Tämä mies oli kuitenkin todella kiinnostavaa seuraa ja mahtava keskustelija, hän oli kirjoittanut juuri mielenkiintoisen kirjan opiskelemastani aiheesta.
Kerroin tästä kyllä miehellenikin, joka ei asiasta loukkaantunut. En ainakaan huomannut, että olisi loukkaantunut.
Jos mieheni juttelee naisen kanssa, olen melko varma, että nainen yrittää iskeä häntä. En kuitenkaan koe sitä minään ongelmana.
Tanssimisesta minäkin olisin loukkaantunut. Mieheni ei tanssi ollenkaan ja jos kuulisin, että hän on tanssinut jonkun naisen kanssa, niin kyllä se oikeasti pahalta tuntuisi. Jutteleminen on mielestäni taas aika normaalia melkein kaikille ihmisille.
Kyllä suomalain en nainen jaksaa sitten olla kuvottavan itsekäs ja kateellinen. Miesten maailmassa kulli uppoaa joskus vieraisiinkin reikiin. Näin luonto asian tarkoittanut on. Naisen pitää tietysti olla nussituttamatta vittuaan vierailla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomalain en nainen jaksaa sitten olla kuvottavan itsekäs ja kateellinen. Miesten maailmassa kulli uppoaa joskus vieraisiinkin reikiin. Näin luonto asian tarkoittanut on. Naisen pitää tietysti olla nussituttamatta vittuaan vierailla.
Onko vaikea pitää yllä noin luovia standardeja misogynisen sanansäilän käytössä?
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vaikea pitää yllä noin luovia standardeja misogynisen sanansäilän käytössä?
Ei lainkaan. Tyylin olette ansainneet aivan itse.
Kaipaisin Mies29+1:n kommenttia tähän tapaukseen.
Mitä jos tilanne olisi toisinpäin? Olisitko suuttunut? Mua jos joku tulisi iskemään, niin olisin otettu ja varmasti se vaikuttaisi positiivisesti suhteeseemme. Etenkin, jos kyseinen ihminen viihtyisi seurassani koko illan. En tietenkään tekisi mitään, mutta sais se itsetunnon kohoamaan ja hymyn huulille pitkäksi aikaa.
Hitaista mä loukkaantuisin. Ne on tarkoitettu vain puolisolle.
Varmasti mies ei ole papukaijana toistellut että oon kuule naimisissa, että naimisissa ollaan kuule! Mutten sinun kanssa, rakas vieras nainen!
Jos on vaimosta kotona maininnut niin varmasti tyyliin että on mulla avovaimo/ naisystävä tai ehkä jopa "kihlattu" olemassa. Ja tämä mainittu kertaalleen jos kertaakaan ja niin että se menee toisen tajuntaan mahdollisimman huonosti.
Miehet eivät koskaan korosta tällaisissa tilanteissa että kotona on vaimo ja perhettä. Jos se vaimo siinä vieressä seisoo niin sen vaikka linnunpelättimeksi selittää jos tahtotila riittää.
Olisin itsekin otettu jos minua tultaisiin iskemään mutta pitääkö se koko yö viettää tämän kanssa!! -av
Oletko unohtanut kehua miestäsi ja kertoa hänelle vastaavia asioita? Saako hän sinulta positiivista huomiota? Minä näen hänen kommenttinsa pohdintana hänen ja suhteenne nykytilasta, tuo vieras nainen sai ehkä tajuamaan että teilläkin voisi kipinöidä vähän enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Olisin itsekin otettu jos minua tultaisiin iskemään mutta pitääkö se koko yö viettää tämän kanssa!! -av
Jos heillä oli mielenkiintoiset keskustelut?
Ihan inhimillistä että loukkaannut.
Mielestäni minulla on myös oikeus loukkaantua. No ilmoitin juuri miehelleni lähteväni viikonloppuna kaverin kanssa baariin.. totesi vaan minun olevan lapsellinen!! Taisi alkaa ukolla pöksyt tutista!
-av
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni minulla on myös oikeus loukkaantua. No ilmoitin juuri miehelleni lähteväni viikonloppuna kaverin kanssa baariin.. totesi vaan minun olevan lapsellinen!! Taisi alkaa ukolla pöksyt tutista!
-av
No mitä aiot siellä tehdä? Jutella ja tanssia, niin kuin miehesi?
Ainakin otan ilon irti ja tanssin! !!
Loukkaantuisin myös. Ei auta vaikka mies toistelee olevansa varattu, jos kuitenkin käyttäytyy päinvastoin. En itse seurustelevana lähtisi tanssimaan miehen kanssa, joka lääppisi / olisi selvästi kiinnostunut minusta.
Ja en tosiaan ole mikään pirttihirmu, minusta on täysin ok varattunakin käydä baareissa ja jutella vastakkaiselle sukupuolelle kunhan pistää flirttailuille stopin.