Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempani ostavat paremmat joululahjat sisarusten perheille kuin minulle

Vierailija
20.10.2024 |

Saavat jopa sadoilla euroilla enemmän lahjoja kuin minä. Sitten vielä ihmettelevät miksi en haluaisi enää osallistua joulunviettoon. 

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko vanhemmillasi ?

Vierailija
2/53 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli haluan lahjoja uli uli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samoin, saatiin se itkupotkuraivarisisko jäämään pois joulunvietoista. Ihan riitti, että viisi vuotta sitten jouduttiin soittamaan aattona ambulanssi hakemaan seonnutta siskoa hoitoon, sen jälkeen tämä on saanut kiukutella joulunsa yksinään ja ilman lahjoja.

Vierailija
4/53 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienille lapsille ymmärrettävästi ostetaan lahjoja. Aikuisille , olkoonkin lapsia, ei kai niinkään.

Vierailija
5/53 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko vanhemmillasi ?

En eikä siskonikaan. 

Vierailija
6/53 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on samoin, saatiin se itkupotkuraivarisisko jäämään pois joulunvietoista. Ihan riitti, että viisi vuotta sitten jouduttiin soittamaan aattona ambulanssi hakemaan seonnutta siskoa hoitoon, sen jälkeen tämä on saanut kiukutella joulunsa yksinään ja ilman lahjoja.

Mikä mt ongelma siskolla oli? 

Vierailija
7/53 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempasi tekevät niin kuin haluavat, mutta kyllä tuo varmaan närästää. Minun äitini suosi aikansa siskoani, koska hänellä on lapsia. Sanoin viimein, että jos sama meno jatkuu, siskoni ja lapsensa eivät ikinä peri minua.

Äitini oli uhkauksestani ensin syvästi järkyttynyt, mutta ilmeisesti säikähti, kun otti opikseen.

Vierailija
8/53 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kuuluu sentilleen samalla summalla lahjoja kuin sisarukseni perheille. 

Vierailija
9/53 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempasi tekevät niin kuin haluavat, mutta kyllä tuo varmaan närästää. Minun äitini suosi aikansa siskoani, koska hänellä on lapsia. Sanoin viimein, että jos sama meno jatkuu, siskoni ja lapsensa eivät ikinä peri minua.

Äitini oli uhkauksestani ensin syvästi järkyttynyt, mutta ilmeisesti säikähti, kun otti opikseen.

Hyvä sinä!!!!!

Vierailija
10/53 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhemmat rakasta lapsiaan yhtä paljon. Tosiasia jonka sisäistämiseen itselläni ei kauan mennyt. Huomasin jo lapsena olevani se ei-toivottu lapsi.

Vierailija
11/53 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato moi Silppu, sua ei ookkaan näkyny pitkään aikaan palstalla

Vierailija
12/53 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lorvikatarri, ahneus ja ylimielisyys.

Vierailija
13/53 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joululahjat ja yhteinen joulun vietto voi olla kaksi eri asiaa ? Ei mielestäni sairauden vuoksi pitäisi olla eriarvoisuutta. Mistä te muuten tiedätte toistenne lahjat ja niiden arvot ?

Vierailija
14/53 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon tarvittiin siis ambulanssi 🧐

Vierailija
15/53 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja 5-vuotias? Ei aikuisuuteen kuulu lahjoista kiukuttelu.

Vierailija
16/53 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hetkeäkään kuvittele, että puolison ikisinkku sisko jättäisi omaisuuttaan sisarustensa lapsille. On ihan selvää mikä on hänen asenteensa muihin sisaruksiinsa ja näiden lapsiin. 

Kyseinen sisko myös hyödynsi eniten vanhempiensa varallisuutta pitkälle aikuisuuteen ja jostain syystä kuvitteli muidenkin sisarusten niin tehneen.

Vierailija
17/53 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kuuluu sentilleen samalla summalla lahjoja kuin sisarukseni perheille. 

Sinulle samanarvoinen lahja kuin siskollesi, ei koko hänen perheensä lahjojen arvoista.

Vierailija
18/53 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat oli maataloista eli poika oli kaikki kaikessa ja tyttö vaan turha kuluerä. Nuorempi veljeni sai melkein 10 kertasesti enempi rahaa kuin mää. Yhtenä jouluna en saanut ensimmäistäkään lahjaa kun molemmat olivat ostaneet vain veljelleni. Veljelle en ole katkera, tyhmähän se oisi ollu jos ei olisi hyödyntäny tilannetta. Vanhemmille olen. 

Vierailija
19/53 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon tarvittiin siis ambulanssi 🧐

Jep, poliisi ohjeisti noin. Viikko suljetulla rauhoitti ihmeesti.

Vierailija
20/53 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittaja 5-vuotias? Ei aikuisuuteen kuulu lahjoista kiukuttelu.

Aloittaja on Mt-ongelmainen Silppu joka toisinaan itkee palstalla kun vanhemmat ostavat sisarusten perheelle enemmän juttuja. Itkee myös sitä kun invalidit pääsevät ilmaiseksi joihinkin tapahtumiin sekä sitä että miksi köyhät lapsiperheet saavat huvipustoon joskus rannekkeita ilmaiseksi mut hänen pitää maksaa oma rannekkeensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi