Mies soittelee jatkuvasti muttei ole mitään asiaa,
mikä sitä vaivaa? Erosimme hänen aloitteestaan n.puolitoista vuotta sitten. Ero tuli minulle ns.puskista, kolmansia osapuolia ei siihen liittynyt. Kävin aikamoiset tuskat jätettynä, nyt alan olla kuivilla hänestä enkä haikaile minkäänlaista pari-tai seksisuhdetta. Luotto miehiin on nolla eikä itsetunnossa ole kehumista. Tämän erossaoloajan olemme nähneet harvakseltaan, mutta nyt puolen vuoden ajan olen ollut etäinen-kiltti kylläkin, jutellut ja kuunnellut huoliaan ja kertonut että toivon hänelle vain hyvää. Nyt hän on kuitenkin aina vapailla ollessaan alkanut soitella minulle kymmeniä kertoja päivässä, ei osaa sanoa miksi, mitään pilluvonkausta ei ole ollut. En aina jaksa vastata kun en tiedä mitä sanoa, hänkään ei ilmaise miksi minulle soittaminen on tärkeää. Mitä ihmettä tämä on? Onko hän tortun toivossa, yksinäinen, katumapäällä vai mitä? Ei ole mikään jännämies, vaan tavallinen jäyhä ja selvinpäin hijainen ikipoikamies. Olemme nelikymppisiä, minä vähän yli ja hän vähän alle. Miehet, ja miksei naisetkin, kertokaa mitä tämä tarkoittaa? Tyly tyyliin " jätä mut rauhaan" en halua olla. Kiitos.
Kommentit (18)
Munkin eksä teki tuota, myöhemmin selvisi, että katui eroa todella paljon.
Se vaan tykännee sinusta ystävänä. Itse olen exäni kanssa (ero 8 vuotta sitten) parhaat ystävät, ja välillä soitellaan tiheäänkin, joskus harvemmin. KUmmallakaan ei ole mitään halua enää seksi- tai parisuhteeseen keskenämme, kun tiedämme ettemme yhteiselämään ja -asumiseen sovi, mutta ystävänä menee hyvin.
Taitaa mies toivoa että ottaisit hänet takaisin. Ehkä se sinkkuelämä ei ollutkaan niin jännää. Ja kun miehesi ei ole kuvauksesta päätellen mikään ns. jännämies (voi V mikä sana, mutta silti tarttunut täältä...) niin voihan se olla että hän on nyt tajunnut, ettei niitä kiimaisia naisia roikukaan hänen lahkeissaan pois potkittavaksi asti.
Toinen mahdollisuus on se, että hän on alkanut ryyppäämään. Joillekin ihmisille tulee kännissä ihmeellinen tarve soitella koko ajan ympäri kyliä.
Yksinäinen hän on selvästi. Mitenköhän hänellä noin muuten mahtaa elämässä mennä? Onko työelämässä, onko ystäviä, harrastuksia?
🇺🇦🇮🇱
Flipannut? Tuo meni yli..olenko kalkkis 😊? Ap
Vierailija kirjoitti:
Flipannut? Tuo meni yli..olenko kalkkis 😊? Ap
tarkoittaa seonnut
On työelämässä ja juo liikaa..mutta soittelee selvinpäinkin. En vaan ymmärrä hänen ajatuksiaan kun hän ei itse puhu niistä..minun käy sääliksikin, en halua hänen olevan onneton. Mietin myös onko niin että kaduttaa nyt kun olin se olkapää aina valmis kuuntelemaan, ehkä nyt ei ole ketään sellaista, kavereilleen ei viitsi syvällisiä puhua. Ap
Ja mitä tehdä,siinäpä kysymys 😞.ap
Ite sä mahdollistat sen. Esto päälle Ap! Hyvin helppoa, eipä enää soittele tai viestitä. Tai sitten sä nautit niistä puheluista ja viesteistä.
Tota rataa et pääse itse erosta yli tai jatkamaan elämääsi, varsinkin kun kerroit eron tulleen puskista ja ottaneen koville. Ei sulla ole velvoitetta olla kuuntelija ja lohduttaja oman hyvinvoinnin kustannuksella.
Kysy suoraan onko joku erityinen syy miksi soittelee jatkuvasti. Niin helvetin yksinkertaista se on.
Vierailija kirjoitti:
On työelämässä ja juo liikaa..mutta soittelee selvinpäinkin. En vaan ymmärrä hänen ajatuksiaan kun hän ei itse puhu niistä..minun käy sääliksikin, en halua hänen olevan onneton. Mietin myös onko niin että kaduttaa nyt kun olin se olkapää aina valmis kuuntelemaan, ehkä nyt ei ole ketään sellaista, kavereilleen ei viitsi syvällisiä puhua. Ap
Ei sinun ap ole mikään pakko hänelle olla mikään olkapää, jos et itse halua. Ei säälin takia kannata. Varsinkin jos mies on sinuun ihastunut tai haikailee takaisin, se ettet laita selkeästi poikki voi estää häntä jatkamasta eteenpäin.
Toisaalta, jos teillä juttu luistaa kaveripohjalta, niin kyllä eksänkin kanssa voi olla kaveri, jos molemmat on jo erosta sillä tavalla ohi, ettei asiaan liity enää intohimoja, vihoja, kaipauksia, vaan pelkkiä kaverillisia tunteita.
Olet aivan liian kiltti, kun hyväksyt tuollaisen, ap. Et halua hänen olevan onneton? Mikä sinä sitten olet eron jäljiltä...? Sun on nyt korkea aika ajatella itseäsi ja jatkaa elämääsi ilman tuota iilimatoa.
Jospa vaan pyydät kohteliaasti, ettei soittelisi niin usein? Ja sitten et vaan vastaa kun sadannen kerran pirisee puhelin. Ei siihen ole mikään pakko vastata joka kerta. Minä olen tämmöisen takiaisen vuoksi joskus hankkinut itselleni toisen liittymän, jonka numeroa en antanut hänelle. Surkeaa, että on yksinäinen, mutta ei ole normaalia soitella kymmeniä kertoja päivässä yhtään kenellekään.
Ei ala T:llä. Ja estonkin laitoin mutta soitti sitten tuntemattomasta numerosta. Niitä en halua estää koska kahdella perheenjäsenelläni on tuntematon numero. Ehkä mun on kysyttävä suoraan, eri asia saanko vastausta. Välitän kyllä hänestä, vielä rakastankin jollain tasolla, mutta yhteenpaluu ( siis jos hän sitä haluaisi), en tiedä uskaltaisinko, en usko. Olen liian kiltti, perusluonteeltani. Ap
kaffepulla kirjoitti:
Taitaa mies toivoa että ottaisit hänet takaisin. Ehkä se sinkkuelämä ei ollutkaan niin jännää. Ja kun miehesi ei ole kuvauksesta päätellen mikään ns. jännämies (voi V mikä sana, mutta silti tarttunut täältä...) niin voihan se olla että hän on nyt tajunnut, ettei niitä kiimaisia naisia roikukaan hänen lahkeissaan pois potkittavaksi asti.
Toinen mahdollisuus on se, että hän on alkanut ryyppäämään. Joillekin ihmisille tulee kännissä ihmeellinen tarve soitella koko ajan ympäri kyliä.
Yksinäinen hän on selvästi. Mitenköhän hänellä noin muuten mahtaa elämässä mennä? Onko työelämässä, onko ystäviä, harrastuksia?
No vähän epäilen että ap:n mies olisi kuvitellut että on nyt yhtäkkiä kovakin panomies, kun ottaa eron. Jotain idioottejako me miehet muka ollaan? Miksen mä ole miehenä tavannut näitä miehiä, jotka on käytännössä neitsyitä mutta kuvittelee vievänsä missikandidaatteja kotiin?
Miehet, mikä olisi teidän motiivinne tähän soitteluun? Ihan rehellisiä vastauksia toivon. Ap
Flipannut? Kymmeniä kertoja... se on aika paljon keneltä tahansa, saati henkilöltä joka on ex.