38v pappa lähestyi minua nettitreffipalvelussa :D
Ylläri ylläri painotti viestissään näitä jo "legendaarisia" fraaseja.
- "Olen karismaattinen mies, en pikkupoika."
- Nuorekas
- "Tiedän kuinka kohdella naista kunnolla"
- Varakas
Viittasi hämärästi siihen kuinka kokemuksellaan on myös hyvä rakastaja..... En uskalla tekstiä tänne laittaa, ettei mies tunnista jotakin kautta. Ties vaikka joku radiokanava tai Iltasanomat takertuu siihen.
Kommentit (178)
Joo ja mua lähestyi 23 v poika ravintolassa ja itse olen 41. Ihan kivaa oli.
Ikicitysinkut ärähti heti yläpuolella :D Ehkä jo kolmas vuosi suoli24:lla tuo sen vasemmistohipsterhihhulin teidän ovellenne?
Vierailija kirjoitti:
Ikicitysinkut ärähti heti yläpuolella :D Ehkä jo kolmas vuosi suoli24:lla tuo sen vasemmistohipsterhihhulin teidän ovellenne?
Ainakaan viestin 162 kirjoittaja ei ole ikisinkku. Hieman alle vuosi sinkkuelämää takana ja sitä edelsi useamman vuoden kestänyt parisuhde. Edellisen mieheni löysin aikoinaan suomi24:stä ja ei tyyppi "vasemmistohipsterihihhuli" ollut, mutta oli kuitenkin ihana ihminen, joka arvosti naisia ja minua ja jonka kanssa meiltä löytyi paljon yhteistä.
(Ja jos mietit, miksi erosin ihmisestä, jonka kanssa kaikki oli hyvin: mies alkoi kaipaamaan perheenperustamista ja minä en. Lopulta totesimme, että parempi erota, kun kumpikaan ei pystynyt tässä asiasta joustamaan.)
Mitäs tuosta? Itse olen tapailen 23v naista ja olen 38v. Eipä ole haitannut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Viestin 161 kirjoittaja ollut sinkku kesästä lähtien, sitä ennen 10 vuoden suhde, etten nyt ihan sun katogoriaan mee... Ja hyvä suhde meillä oli, mutta mies minulle väärä ja minä hänelle, huomattiin jossain vaiheessa matkan varrella. En ole kyllä nyt kovin aktiivisesti uutta suhdetta edes etsinyt, lapset kun on tehtynä niin mitään biologista pakkoakaan siihen ei ole. Ehkä joskus alan seurustella uudestaan, ehkä en, nautin elämästäni joka tapauksessa :)
Ohiksena: en ole koskaan ollut missään nettideittisaiteilla. Eipä siinäkään mun mielestä mitään vikaa ole vaikka niitä käyttäisikin, mutta en tunne oikein sopivani sellaiseen, sokkotreffit jo ajatuksena ahdistaa liikaa... :)
No hohhoijaa. :D Iällä ei oo mitään merkitystä , vaan sillä minkä näköinen on, millaisessa asemassa ja tietysti se luonne jos haluaa panoa pidemmälle päästä. Itsellä tällä hetkellä kiikarissa 48v johtavassa asemassa oleva, erittäin hyvännäköinen mies. Hänestä oikein näkee, että elämää takana, tietää mitä haluaa ja osaa sen saada (minkä näkee urakehityksestäkin).
On niin karismaattinen ja kuuma ettei kyllä mitkään 20v kaljaa lipittelevät yliopisto-opiskelijapoikaset tolle pärjää (vaikka on toki niissäkin fiksuja ja karismaattisia tyyppejä, ei vaan kovin paljoaa). Ei jostain syystä ole mulle vielä ihan hirveästi lämmennyt, johtuneeko sitten iästäni vai mistä, mutta mähän jatkan yrittämistä!
Muutaman kerran ennenkin onnistunut "kaatamaan" yli 40v miehen, ja kyllä heitä aluksi hämmentää kovasti jos näinkin "nuori" nainen lähestyy, mutta ei oo lopulta kukaan valittanut. ;)
Jos kolme-nelikymppistä pitää kovin vanhana niin tulee mieleen että on joku kunnon teini. No okei, itsekin pidin vielä 14-16 -vuotiaana parikymppisiä "aikuisina" ja 25 oli jo vanha, mutta nyt kyllä naurattaa toi ajattelutapa. :P
Mut juu, jos on epäkypsä, seduloissa teinikalajit silmissä ja siideri kädessä pyörivä tyttö (joita suuri osa 18-25v naisista on) niin ymmärrän, että ei aikuiset ja sivistyneet miehet kiinnosta, vaan ne salilla käyvät ja kaljaa lipittelevät poikamiesboksissa asuvat pojat. :D
Eikä siis siinä, on niissä parikymppisissä pojissakin ihania yksilöitä ja taas anhemmissa miehissä niitä kauheita rupsahtaneita kaljamahaisia partanaamoja vailla kolmannen asteen koulutusta, en heihin kyllä itse todellakaan koskis vaikka noin muuten dilfeistä tykkään.
N19 (yliopisto-opiskelija, sydäntä lähellä mm. kirjallisuus ja klassinen musiikki sekä teatteri. Siideri, yökerhot ja David Guetta ei sitten niin yhtään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21 kirjoitti:
Ylläri ylläri painotti viestissään näitä jo "legendaarisia" fraaseja.
- "Olen karismaattinen mies, en pikkupoika."
- Nuorekas
- "Tiedän kuinka kohdella naista kunnolla"
- VarakasViittasi hämärästi siihen kuinka kokemuksellaan on myös hyvä rakastaja..... En uskalla tekstiä tänne laittaa, ettei mies tunnista jotakin kautta. Ties vaikka joku radiokanava tai Iltasanomat takertuu siihen.
Ja sä olet 21 vuotias nainen, joka joutuu hakemaan seuraa netistä. Kumpi teistä onkaan säälittävämpi?
Seuranhaku netistä on nykyään aika normaalia.
Totta, kaikille seuranhaku ei ole yhtä helppoa. Mutta nuori nainen on kaikkein halutuinta treffiseuraa, joten kertoo jotain ap:sta, jos joutuu netin kautta kumppania hakemaan.
Aivan hyvin voi hakea seuraa netistä nuorena ja kauniina ihmisenä. Ei se ole noloa tai säälittävää. Helppoa kyllä.
Päivän hupasin. Melkain kusin huosuuni kun luin tän :-). Et sä juu luuseri ole et.
Niinnoh. En oo deittaillut kolmeen vuoteen, kun olen seurustellut baarista löytämäni ikäiseni miehen kanssa.
Nettiseuranhaku on niin riskaabelia touhua minusta,etten ainakaan uskaltaisi suositella sitä kenellekään. Ennemmin vain 'face to face'. Mutta kokeilkoon sitä netin kautta minun puolestani ainakin ken haluaa.Kannattaisi kyllä ainakin miettiä hieman niitä sen riskejä,se on suositukseni (jos se jotakuta kiinnostaa) 'Parempi katsoa,kuin katua' (kannattisi pitää tämä kultainen ohje mielessä ennenkuin mihinkään nettisuhteeseen oikeasti lähtee.
huono kokemus kirjoitti:
Nettiseuranhaku on niin riskaabelia touhua minusta,etten ainakaan uskaltaisi suositella sitä kenellekään. Ennemmin vain 'face to face'. Mutta kokeilkoon sitä netin kautta minun puolestani ainakin ken haluaa.Kannattaisi kyllä ainakin miettiä hieman niitä sen riskejä,se on suositukseni (jos se jotakuta kiinnostaa) 'Parempi katsoa,kuin katua' (kannattisi pitää tämä kultainen ohje mielessä ennenkuin mihinkään nettisuhteeseen oikeasti lähtee.
Jaa. Minä tapasin aviomieheni ja lapseni isän netin kautta. Se ideahan noissa nettipalveluissa on, että on mahdollisuus tutustua sellaisiin ihmisiin, joihin ei muuten omassa elämässään olisi mitään linkkiä. Ei sitten tarvitse katsella niitä seurustelukumppaneita pelkästään sen oman lähipubin tai tanhupiirin porukoista.
Muuta jonnekin Venäjälle jos et halua nähdä nelikymppisiä "pappoja". Siellä vodka vie miehiä hautaan niin aikaisin, ettei ehdi kovin vanhaksi elääkään.
Mitäs jos nuo yli-ikäset kirjottelis niille ikäsilleen? :D
N25
Mitä tarkoittavat nuo yli-ikäset ja ikäsilleen ?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos nuo yli-ikäset kirjottelis niille ikäsilleen? :D
N25Mitä tarkoittavat nuo yli-ikäset ja ikäsilleen ?
Yli-ikäset on huomattavasti vanhempia ja he voisivat kirjotella ikäsilleeen, eli maksimissaan viiden vuoden ikäeron omaaville. Ihan oikeesti. Ei nuoria kiinnosta keski-ikäistyvät papparaiset.
Ehkä AP:n on aika aikuistua (ainakin tuon ikäisen pitäisi jo olla tietoinen). Niin tää maailma toimii. Tervetuloa todellisuuteen. Aina löytyy niitä jotka haksahtavat meihin "pappoihin". Tosin allekirjoittanut henkilökohtaisesti ei ole kiinnostunut tuon ikäisistä kakaroista. M38
Vierailija kirjoitti:
Ehkä AP:n on aika aikuistua (ainakin tuon ikäisen pitäisi jo olla tietoinen). Niin tää maailma toimii. Tervetuloa todellisuuteen. Aina löytyy niitä jotka haksahtavat meihin "pappoihin". Tosin allekirjoittanut henkilökohtaisesti ei ole kiinnostunut tuon ikäisistä kakaroista. M38
Korjaan: ylipäätään alle 30 vuotiaista.
Vierailija kirjoitti:
Teidän vanhusten pitäis petrata lukutaitoa, kun otatte yhteyttä vaikka ette kuuluisi seuraa hakevan kriteereihin.
Vastahan miehillä alkaa olla tolkkua päässä tuon ikäisenä, tietävät jo vähän mitä tekevät ja kyllä, osaavat paremmin myös naista käsitellä. Yleensä näyttävätkin jo miehiltä eikä miltään pullamössöpojilta.
En haluais nuorempaa miestä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vastahan miehillä alkaa olla tolkkua päässä tuon ikäisenä, tietävät jo vähän mitä tekevät ja kyllä, osaavat paremmin myös naista käsitellä. Yleensä näyttävätkin jo miehiltä eikä miltään pullamössöpojilta.
En haluais nuorempaa miestä itse.
Älä pappa esitä naista.
Jo tämä viesti kertoo mulle riittävästi etten haluaisi kanssasi suhteeseen ja uskon ettei juuri kukaan muukaan kaltaiseni citysinkkunainen halua. Jos pidät mun mielenkiinnonkohteita ja harrastuksia "snobbailuna" ja kissanristiäisinä ja kuvittelet minun korkeakoulutetun täyspäivätyössä olevan aikuisen naisen etsivän vain elättäjää, niin olet niin väärä tyyppi minulle. olisit väärä tyyppi minulle.
Jos miehissä on vain kaltaisiasi tarjolla, niin pysyn erittäin mieluusti tulevaisuudessakin sinkkuna. Parempi sinkkuna kuin paskassa parisuhteessa, jossa mies ei arvosta minua muualla kuin sängyssä ja kodinhoitajana.
Mutta onnea sinulle naisen etsintään. Varmasti tuollasiakin naisia, joita etsit on olemassa, mutta me aktiiviset citysinkut emme taida sitä olla.
Tiesithän muuten että läheskään kaikki naisetkaan eivät enää haaveile perheestä? Jos jos perhe ei ole haaveena, niin miksi hankkisi sellaista ja alkaisi sen jälkeen kokea identeettikriisiä asiasta? Vakava parisuhde ei enää nykyään tarkoita "etsin lapselleni isää ja perheelle toista elättäjää" vaan monelle se nimenomaan tarkoittaa ihmistä, jonka kanssa viettää aikaa ja jakaa se elämä. Oli lapsia tai ei. Jos et osaa nähdä tätä "oikeana parisuhteena", niin sekin kertoo, ettet olisi oikea ihminen ainakaan minulle.