Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

38v pappa lähestyi minua nettitreffipalvelussa :D

N21
22.03.2016 |

Ylläri ylläri painotti viestissään näitä jo "legendaarisia" fraaseja.

- "Olen karismaattinen mies, en pikkupoika."
- Nuorekas
- "Tiedän kuinka kohdella naista kunnolla"
- Varakas

Viittasi hämärästi siihen kuinka kokemuksellaan on myös hyvä rakastaja..... En uskalla tekstiä tänne laittaa, ettei mies tunnista jotakin kautta. Ties vaikka joku radiokanava tai Iltasanomat takertuu siihen.

Kommentit (178)

Vierailija
161/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa mitä naiset pitävät ällönä, mutta miehenä meni fiilikset kun kävi kurkkaamassa Suomi24.fi treffipalstan tarjontaa suunnilleen samasta ikäluokasta. Yli kolmekymppisillä naisillakin (jopa niillä yksinhuoltajilla, sinkuista puhumattakaan) on ihan älyttömät vaatimukset miehelle. Pitää olla timmi, matkustella, rahaa, hyvä koulutus, tykätä koti-illoista mutta olla festaripupu, viihtyä  viinien parissa mutta ei alkkis jne. Ilmeisesti pitäisi se ikähaarukan alapää nostaa hedelmällisen iän ohittaneisiin niin voisi jotain realistista löytyä. Ihmekös tuo jos miehet kokeilevat kepillä jäätä kun muuten niitä ilmoituksia joihin voisi vastata olisi ehkä pari kappaletta.

Eronneena totesin ettei nettideittailu ole minua varten. Tässä elämäntilanteessa ei jaksa mitään pitkiä herutteluviestejä kirjoitella sinne tuhannen muun samankaltaisen joukkoon, josta naiset sitten armossaan valitsevat kiinnostavat. Puhumattakaan näistä kuva ois kiva vaihtareista. Jos joku minut vielä hyväksyy niin parempi että näkee koko paketin suoraan livenä. 

Onpa nyt hirveät vaatimukset. Jos ne tuon ikäiset naiset viettävät aikaansa matkustellen, festareilla käyden ja viinilaseilla istuen ja haluavat parisuhdetta, niin kyllähän  he luultavasti haluavat löytää ihmisen, jolla on edes vähän samansuuntaisia ajankäyttötapoja. Timmiys tarkoittaa valtaosien tapauksessa ihan vaan normaalipainoista tyyppiä (itseasiassa aika moni nainen ei oikeasti edes pidä niistä ylitimmeistä vatsalihasten esittelijöistä) ja koulutusvaatimuskin on aivan ymmärrettävä, jos nainen itsekin on koulutettu: taas sitä yhteistä ajatusmaailmaa löytyy tällä tavoin todennäköisemmin.

Vai riittääkö miehille muka, että parisuhteessa ainoa yhteinen asia on seksin harrastaminen? En minä naisena ainakaan olisi tyytyväinen tuollaiseen parisuhteeseen, vaan kyllä sen elämänkumppanin pitää myös olla yksi parhaista ystävistä ja tämä taas vaatii sen, että yhteistä ajatusmaailmaa pitää löytyä. Seksikin on aina paljon parempaa ihmisen kanssa, johon on muukin yhteis pelkän fyysisyyden lisäksi. Jos en tällaista parisuhdetta löydä (tällä hetkellä sinkku siis), niin elämäni ei ole siitäkään pilalla. Minulla on elämässä ihania ystäviä, sisaruksia, harrastuksia ja työ, jota rakastan. Näidenkin asioiden kanssa voin elää oikein hyvän ja tyydyttävän elämän.

Ilmoitusten lukumäärästä päätelleen noilla runoiluilla sitä sopivaa kumppania on yllättävän vaikea löytää. Mulle tulee mieleen lähinnä, että nainen hakee omiin harrastuksiinsa kulujen jakajaa ja ajanvietettä eikä mitään oikeaa parisuhdetta. Voi kuvitella miten käy tuollaiselle "sosiaaliselle ja matkailevalle" kolmekymppiselle sinkkutytölle kun alkaa perustamaan perhettä ja tulee lapsia. Saattaa iskeä pieni masennus ja identiteettikriisi.

Olisi kiva löytää vielä jostain sellainen maanläheinen nainen, jonka kanssa ei tartte juosta kieli vyön alla kaiken maailman kissanristiäisissä vaan voi viettää aikaa kotona, kävellen tai jonkin järkevän ei-elitistisen harrastuksen parissa. Naisille voin kertoa, että niitä viinejä lipittäviä ja salaattia rouskuttavia hipsterimiehiä on hyvin vähän eikä läheskään kaikille "akateemisille" sinkkunaisille riitä sellaista.

P.S. Ei mitään viinejä vastaan, snobbailua kylläkin.

Jo tämä viesti kertoo mulle riittävästi etten haluaisi kanssasi suhteeseen ja uskon ettei juuri kukaan muukaan kaltaiseni citysinkkunainen halua. Jos pidät mun mielenkiinnonkohteita ja harrastuksia "snobbailuna" ja kissanristiäisinä ja kuvittelet minun korkeakoulutetun täyspäivätyössä olevan aikuisen naisen etsivän vain elättäjää, niin olet niin väärä tyyppi minulle. olisit väärä tyyppi minulle.

Jos miehissä on vain kaltaisiasi tarjolla, niin pysyn erittäin mieluusti tulevaisuudessakin sinkkuna. Parempi sinkkuna kuin paskassa parisuhteessa, jossa mies ei arvosta minua muualla kuin sängyssä ja kodinhoitajana.

Mutta onnea sinulle naisen etsintään. Varmasti tuollasiakin naisia, joita etsit on olemassa, mutta me aktiiviset citysinkut emme taida sitä olla.

Tiesithän muuten että läheskään kaikki naisetkaan eivät enää haaveile perheestä? Jos jos perhe ei ole haaveena, niin miksi hankkisi sellaista ja alkaisi sen jälkeen kokea identeettikriisiä asiasta? Vakava parisuhde ei enää nykyään tarkoita "etsin lapselleni isää ja perheelle toista elättäjää" vaan monelle se nimenomaan tarkoittaa ihmistä, jonka kanssa viettää aikaa ja jakaa se elämä. Oli lapsia tai ei. Jos et osaa nähdä tätä "oikeana parisuhteena", niin sekin kertoo, ettet olisi oikea ihminen ainakaan minulle.

Vierailija
162/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja mua lähestyi 23 v poika ravintolassa ja itse olen 41. Ihan kivaa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikicitysinkut ärähti heti yläpuolella :D Ehkä jo kolmas vuosi suoli24:lla tuo sen vasemmistohipsterhihhulin teidän ovellenne?

Vierailija
164/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikicitysinkut ärähti heti yläpuolella :D Ehkä jo kolmas vuosi suoli24:lla tuo sen vasemmistohipsterhihhulin teidän ovellenne?

Ainakaan viestin 162 kirjoittaja ei ole ikisinkku. Hieman alle vuosi sinkkuelämää takana ja sitä edelsi useamman vuoden kestänyt parisuhde. Edellisen mieheni löysin aikoinaan suomi24:stä ja ei tyyppi "vasemmistohipsterihihhuli" ollut, mutta oli kuitenkin ihana ihminen, joka arvosti naisia ja minua ja jonka kanssa meiltä löytyi paljon yhteistä.

(Ja jos mietit, miksi erosin ihmisestä, jonka kanssa kaikki oli hyvin: mies alkoi kaipaamaan perheenperustamista ja minä en. Lopulta totesimme, että parempi erota, kun kumpikaan ei pystynyt tässä asiasta joustamaan.)

Vierailija
165/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta? Itse olen tapailen 23v naista ja olen 38v. Eipä ole haitannut mitään.

Vierailija
166/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestin 161 kirjoittaja ollut sinkku kesästä lähtien, sitä ennen 10 vuoden suhde, etten nyt ihan sun katogoriaan mee... Ja hyvä suhde meillä oli, mutta mies minulle väärä ja minä hänelle, huomattiin jossain vaiheessa matkan varrella. En ole kyllä nyt kovin aktiivisesti uutta suhdetta edes etsinyt, lapset kun on tehtynä niin mitään biologista pakkoakaan siihen ei ole. Ehkä joskus alan seurustella uudestaan, ehkä en, nautin elämästäni joka tapauksessa :)

Ohiksena: en ole koskaan ollut missään nettideittisaiteilla. Eipä siinäkään mun mielestä mitään vikaa ole vaikka niitä käyttäisikin, mutta en tunne oikein sopivani sellaiseen, sokkotreffit jo ajatuksena ahdistaa liikaa... :)

Vierailija
167/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa. :D Iällä ei oo mitään merkitystä , vaan sillä minkä näköinen on, millaisessa asemassa ja tietysti se luonne jos haluaa panoa pidemmälle päästä. Itsellä tällä hetkellä kiikarissa 48v johtavassa asemassa oleva, erittäin hyvännäköinen mies. Hänestä oikein näkee, että elämää takana, tietää mitä haluaa ja osaa sen saada (minkä näkee urakehityksestäkin).

On niin karismaattinen ja kuuma ettei kyllä mitkään 20v kaljaa lipittelevät yliopisto-opiskelijapoikaset tolle pärjää (vaikka on toki niissäkin fiksuja ja karismaattisia tyyppejä, ei vaan kovin paljoaa). Ei jostain syystä ole mulle vielä ihan hirveästi lämmennyt, johtuneeko sitten iästäni vai mistä, mutta mähän jatkan yrittämistä!

Muutaman kerran ennenkin onnistunut "kaatamaan" yli 40v miehen, ja kyllä heitä aluksi hämmentää  kovasti jos näinkin "nuori" nainen lähestyy, mutta ei oo lopulta kukaan valittanut. ;) 

Jos kolme-nelikymppistä pitää kovin vanhana niin tulee mieleen että on joku kunnon teini. No okei, itsekin pidin vielä 14-16 -vuotiaana parikymppisiä "aikuisina" ja 25 oli jo vanha, mutta nyt kyllä naurattaa toi ajattelutapa. :P 

Mut juu, jos on epäkypsä, seduloissa teinikalajit silmissä ja siideri kädessä pyörivä tyttö (joita suuri osa 18-25v naisista on) niin ymmärrän, että ei aikuiset ja sivistyneet miehet kiinnosta, vaan ne salilla käyvät ja kaljaa lipittelevät poikamiesboksissa asuvat pojat. :D

Eikä siis siinä, on niissä parikymppisissä pojissakin ihania yksilöitä ja taas anhemmissa miehissä niitä kauheita rupsahtaneita kaljamahaisia partanaamoja vailla kolmannen asteen koulutusta, en heihin kyllä itse todellakaan koskis vaikka noin muuten dilfeistä tykkään.

N19 (yliopisto-opiskelija, sydäntä lähellä  mm. kirjallisuus ja klassinen musiikki sekä teatteri. Siideri, yökerhot ja David Guetta ei sitten niin yhtään. :)

Vierailija
168/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21 kirjoitti:

Ylläri ylläri painotti viestissään näitä jo "legendaarisia" fraaseja.

- "Olen karismaattinen mies, en pikkupoika."

- Nuorekas

- "Tiedän kuinka kohdella naista kunnolla"

- Varakas

Viittasi hämärästi siihen kuinka kokemuksellaan on myös hyvä rakastaja..... En uskalla tekstiä tänne laittaa, ettei mies tunnista jotakin kautta. Ties vaikka joku radiokanava tai Iltasanomat takertuu siihen.

Ja sä olet 21 vuotias nainen, joka joutuu hakemaan seuraa netistä. Kumpi teistä onkaan säälittävämpi?

Seuranhaku netistä on nykyään aika normaalia.

Totta, kaikille seuranhaku ei ole yhtä helppoa. Mutta nuori nainen on kaikkein halutuinta treffiseuraa, joten kertoo jotain ap:sta, jos joutuu netin kautta kumppania hakemaan.

Aivan hyvin voi hakea seuraa netistä nuorena ja kauniina ihmisenä. Ei se ole noloa tai säälittävää. Helppoa kyllä.

Päivän hupasin. Melkain kusin huosuuni kun luin tän :-). Et sä juu luuseri ole et.

Niinnoh. En oo deittaillut kolmeen vuoteen, kun olen seurustellut baarista löytämäni ikäiseni miehen kanssa.

Vierailija
169/178 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiseuranhaku on niin riskaabelia touhua minusta,etten ainakaan uskaltaisi suositella sitä kenellekään. Ennemmin vain  'face to face'. Mutta kokeilkoon sitä  netin kautta minun puolestani ainakin ken  haluaa.Kannattaisi kyllä ainakin miettiä hieman niitä sen riskejä,se on suositukseni (jos se jotakuta kiinnostaa) 'Parempi katsoa,kuin katua' (kannattisi pitää tämä kultainen ohje mielessä ennenkuin mihinkään nettisuhteeseen  oikeasti lähtee.

Vierailija
170/178 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono kokemus kirjoitti:

Nettiseuranhaku on niin riskaabelia touhua minusta,etten ainakaan uskaltaisi suositella sitä kenellekään. Ennemmin vain  'face to face'. Mutta kokeilkoon sitä  netin kautta minun puolestani ainakin ken  haluaa.Kannattaisi kyllä ainakin miettiä hieman niitä sen riskejä,se on suositukseni (jos se jotakuta kiinnostaa) 'Parempi katsoa,kuin katua' (kannattisi pitää tämä kultainen ohje mielessä ennenkuin mihinkään nettisuhteeseen  oikeasti lähtee.

Jaa. Minä tapasin aviomieheni ja lapseni isän netin kautta. Se ideahan noissa nettipalveluissa on, että on mahdollisuus tutustua sellaisiin ihmisiin, joihin ei muuten omassa elämässään olisi mitään linkkiä. Ei sitten tarvitse katsella niitä seurustelukumppaneita pelkästään sen oman lähipubin tai tanhupiirin porukoista. 

Vierailija
171/178 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta jonnekin Venäjälle jos et halua nähdä nelikymppisiä "pappoja". Siellä vodka vie miehiä hautaan niin aikaisin, ettei ehdi kovin vanhaksi elääkään.

Vierailija
172/178 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos nuo yli-ikäset kirjottelis niille ikäsilleen? :D

N25

Mitä tarkoittavat nuo yli-ikäset ja ikäsilleen 

Vierailija
173/178 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos nuo yli-ikäset kirjottelis niille ikäsilleen? :D

N25

Mitä tarkoittavat nuo yli-ikäset ja ikäsilleen 

Yli-ikäset on huomattavasti vanhempia ja he voisivat kirjotella ikäsilleeen, eli maksimissaan viiden vuoden ikäeron omaaville. Ihan oikeesti. Ei nuoria kiinnosta keski-ikäistyvät papparaiset.

Vierailija
174/178 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä AP:n on aika aikuistua (ainakin tuon ikäisen pitäisi jo olla tietoinen). Niin tää maailma toimii. Tervetuloa todellisuuteen. Aina löytyy niitä jotka haksahtavat meihin "pappoihin". Tosin allekirjoittanut henkilökohtaisesti ei ole kiinnostunut tuon ikäisistä kakaroista. M38

Vierailija
175/178 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä AP:n on aika aikuistua (ainakin tuon ikäisen pitäisi jo olla tietoinen). Niin tää maailma toimii. Tervetuloa todellisuuteen. Aina löytyy niitä jotka haksahtavat meihin "pappoihin". Tosin allekirjoittanut henkilökohtaisesti ei ole kiinnostunut tuon ikäisistä kakaroista. M38

Korjaan: ylipäätään alle 30 vuotiaista.

Vierailija
176/178 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän vanhusten pitäis petrata lukutaitoa, kun otatte yhteyttä vaikka ette kuuluisi seuraa hakevan kriteereihin.

Vierailija
177/178 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan miehillä alkaa olla tolkkua päässä tuon ikäisenä, tietävät jo vähän mitä tekevät ja kyllä, osaavat paremmin myös naista käsitellä. Yleensä näyttävätkin jo miehiltä eikä miltään pullamössöpojilta.

En haluais nuorempaa miestä itse.

Vierailija
178/178 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastahan miehillä alkaa olla tolkkua päässä tuon ikäisenä, tietävät jo vähän mitä tekevät ja kyllä, osaavat paremmin myös naista käsitellä. Yleensä näyttävätkin jo miehiltä eikä miltään pullamössöpojilta.

En haluais nuorempaa miestä itse.

Älä pappa esitä naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme