Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

38v pappa lähestyi minua nettitreffipalvelussa :D

N21
22.03.2016 |

Ylläri ylläri painotti viestissään näitä jo "legendaarisia" fraaseja.

- "Olen karismaattinen mies, en pikkupoika."
- Nuorekas
- "Tiedän kuinka kohdella naista kunnolla"
- Varakas

Viittasi hämärästi siihen kuinka kokemuksellaan on myös hyvä rakastaja..... En uskalla tekstiä tänne laittaa, ettei mies tunnista jotakin kautta. Ties vaikka joku radiokanava tai Iltasanomat takertuu siihen.

Kommentit (178)

Vierailija
81/178 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä kuinka juuri vasta teini-iän ylittäneet lapsukaiset täällä nimittelevät nuorta miestä papaksi. Jotenkin taitaa olla tuo elämänkokemus ja kypsyys vielä täysin vastasyntyneen tasolla.

38-vuotias ei oo ollut nuori vuosiin. Vanhahan sen ikäinen on.

Joo,vanhahan 38-vuotinen nainenkin on....

Kaikkihan täällä varmasti on siitä yhtä mieltä (....???)

Vierailija
82/178 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä kuinka juuri vasta teini-iän ylittäneet lapsukaiset täällä nimittelevät nuorta miestä papaksi. Jotenkin taitaa olla tuo elämänkokemus ja kypsyys vielä täysin vastasyntyneen tasolla.

Totta kai on vanha parikymppisen poikalapsen mielestä. Ja niin pitää ollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/178 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinien näkökulmasta joo, mutta suuressa kuvassa 38 vuotias on vielä nuori.

Vierailija
84/178 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ajattelin joskus noin, 12-vuotiaana.

38v ei todellakaan ole vanha, salli mun nauraa :D

Vierailija
85/178 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Щ

Vierailija kirjoitti:

Mielälläni otan pakkeja ja av-mamien pilkkaa vastaan anonyymisti kun kuitenkin kymmenestä parikymppisestä(20-25 on oma haitari) naisesta vähintään kaksi lähtee mukaan leikkiin. Se kroppa on sen arvoista.

- setämies 37v

Olisko sunkin aika hankkia jälkikasvua ennen kun on liian myöhästä. Kuka tulee sitten vanhainkotiin katsomaan?

Vierailija
86/178 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen on tuon ikäinen.

Vierailija
87/178 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ajattelin joskus noin, 12-vuotiaana.

38v ei todellakaan ole vanha, salli mun nauraa :D

No kun tuon osasit ottaa esimerkiksi, niin varmaan kykenet oivaltamaan että vanhuus on relatiivinen käsite ja riippuu tarkastelijan omasta iästä.

Muistan, kun vielä ysiluokkalaisena minusta ja kavereistani kaikki yli 20-vuotiaat olivat ikäloppuja... Ja nyt viisikymppisenä en koe olevani ollenkaan vanha saati haudan partaalla. Minusta vanhoja ovat ehkä päälle seitsenkymppiset. Kaksikymppiset puolestaan ovat ihan lapsia vielä.

Vierailija
88/178 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta aiheesta on noin 10 000 avausta, samoine juttuineen. Onko levy jäänyt päälle. Ei kukaan ihminen muuta käytöstään näiden juttujen takia. Edelleen ihmiset seurustelee ja on kenen kanssa heitä huvittaa vaikka tekisitte toiset 10 000 avausta samasta aiheesta.

Deal with it ja älkää katkeroituko.

Vierailija
89/178 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen olisi pitänyt kirjoittaa?

- "Olen elähtänyt ukko, en priimakamaa."

- Vanhentunut ennen aikojaan

- "Akka saa nyrkistä"

- Persaukinen

Kerrohan myös oma profiilisi tiedot! Ja profiilikuvana tietysti tissi-herutus-kuva?

Mitäs jos nuo yli-ikäset kirjottelis niille ikäsilleen? :D

N25

Tuota tuota... Mies on sinua 13 v. vanhempi, eli ei lopultakaan ihan hirveästi

Maksimi ikäero on mulle ehdottomasti 5 vuotta. Mitä pienempi ikäero, sen parempi. 13 vuoden ikäero on ehdottomasti liikaa.

N25

Yksilökohtaista. Lukua ei kannata tuijottaa sillä 25 vuotias voi olla fyysiseltä kunnoltaan ja ulkonäöltään 45 vuotiaan tasolla ja päinvastoin.

Varsinkin miesten kohdalla jotkut lakkaavat ikäänkuin vanhenemasta lainkaan jossain iässä.

Vierailija
90/178 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInua lähestyy aina noissa palveluissa 50v miehet, vaikka ihan selvästi olen ilmaissut että max ikäraja on 45v. Itse olen 42v nainen. Ärsyttää että luetunymmärtäminen ei toimi. Ja aina samat fraasit; olen nuorekas, minua luullaan ikästäni nuoremmaksi, jne. Vastatkaa vaan niihin ilmoituksiin joissa oikeasti olette hakukriteerien sisällä typerykset. 

Vierailija
91/178 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "Akka saa nyrkistä"

- Persaukinen

Kerrohan myös oma profiilisi tiedot! Ja profiilikuvana tietysti tissi-herutus-kuva?

N25

Maksimi ikäero on mulle ehdottomasti 5 vuotta. Mitä pienempi ikäero, sen parempi. 13 vuoden ikäero on ehdottomasti liikaa.

N25

Yksilökohtaista. Lukua ei kannata tuijottaa sillä 25 vuotias voi olla fyysiseltä kunnoltaan ja ulkonäöltään 45 vuotiaan tasolla ja päinvastoin.

Varsinkin miesten kohdalla jotkut lakkaavat ikäänkuin vanhenemasta lainkaan jossain iässä.

Vau, mies joka ei vanhene, eli ei kuole koskaan? Lääketieteen ihme siis.

Vierailija
92/178 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "Akka saa nyrkistä"

- Persaukinen

N25

N25

Vau, mies joka ei vanhene, eli ei kuole koskaan? Lääketieteen ihme siis.

?

Niin, ja lisäksi joku elää 60 vuotiaaksi, ja joku toinen 80 vuotiaaksi. Jos avioidut hieman vanhemman miehen kanssa niin liitto voi olla silti pitkä ja onnellinen. Ja vastaavasti nuorikin mies voi kuolla nuorena. Ei ole koiraa siis karvoihin katsominen tässäkään asiassa.

Ikä se vain numeroita on ja mitä vanhemmaksi elää sen vähemmän sillä on merkitystä.

Vierailija
93/178 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnilleen aloituksen ikäinen mies. Jokunen vuosi sitten jäin "eläkkeelle" kun vammautuminen lopetti urani. Ei näy päällepäin, mutta harjoitusmääriä ja pelejä ei enää kroppa kestä. Syksyllä aloitin opiskelut yliopistolla ja olen yllättynyt kuinka moni parikymppinen on näyttänyt hyvinkin suoraan kiinnostuksensa.

Voihan se tietysti olla että osin hyvä itsetunto tai kerätty omaisuus voi kiinnostaa. Mutta voihan se olla niinkin, että lähes kaksi vuosikymmentä pääosin alle kolmekymppisten joukossa oltuani olen henkisest nuorekas :D :D :D

Vierailija
94/178 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuollaiseen seuran hakuun pitäisi tiedoiksi laittaa?

Musta tuntuu etten ole vanhentunut yhtään jostain 25-28v iästä, en ole lihonnut , harmaantunut tai kaljuuntunut, teen fyysistä työtä, harrastan liikuntaa ja käyn salilla, näkyyhän eletty elämä naamassa ym. Seksiä haluan kuitenkin vaikka päivittäin ja takuu varmasti seisoo.

nykyinen suhde on ollut jo pitkään tiensä päässä.

Täytin juuri 40v

No pitäiskö sun kuitenkin erota, ennen kuin alat laittaa seuranhakuilmoituksia? Ei kukaan halua miestä, jonka suhde on lopussa. Naiset haluaa miehen, jonka suhde on jo loppunut, ihan käytännönkin tasolla ja niin, että se miehen nainenkin sen tietää.

N38

Olet oikeassa, mutta lapsi on ongelma yh; na en pysty hoitamaan lapsen hoitoa töiden takia, sellaisia sukulaisiakaan ei ole mitkä katsoisivat lasta ja akka ei kyllä vie lasta omasta kodistaan mihinkään.

Pitäisi olla jo joku mukava nainen millä oma asunto ja elämä kondiksessa valmiina kun heitän akan pellolle.

En ymmärrä, miten olette ikinä tehneet lapsen jos ette kykene sitä hoitamaan.

jos yksin olen lapsen kanssa tulee se ongelma,joudun tekemään keikkahommia ja olemaan välillä viikkojakin reissussa.

enkä minä lasta halunnut,akka lopetti pillerit salaa ja lapsi kun tuli olen ollut sen jälkeen vain elättäjä.

Vierailija
95/178 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin koko nettideittailuyrittämisen, kun tälläselle kolmekymppiselle viestejä laitteli 50-65v. hyi, puistattaa vieläkin. +/-5 vuotta on sellanen ok, ja siltikin osa 35+ ikäsistä tuntuu jo tosi vanhoilta. Mieluummin yksin.

Vierailija
96/178 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuollaiseen seuran hakuun pitäisi tiedoiksi laittaa?

Musta tuntuu etten ole vanhentunut yhtään jostain 25-28v iästä, en ole lihonnut , harmaantunut tai kaljuuntunut, teen fyysistä työtä, harrastan liikuntaa ja käyn salilla, näkyyhän eletty elämä naamassa ym. Seksiä haluan kuitenkin vaikka päivittäin ja takuu varmasti seisoo.

nykyinen suhde on ollut jo pitkään tiensä päässä.

Täytin juuri 40v

No pitäiskö sun kuitenkin erota, ennen kuin alat laittaa seuranhakuilmoituksia? Ei kukaan halua miestä, jonka suhde on lopussa. Naiset haluaa miehen, jonka suhde on jo loppunut, ihan käytännönkin tasolla ja niin, että se miehen nainenkin sen tietää.

N38

Olet oikeassa, mutta lapsi on ongelma yh; na en pysty hoitamaan lapsen hoitoa töiden takia, sellaisia sukulaisiakaan ei ole mitkä katsoisivat lasta ja akka ei kyllä vie lasta omasta kodistaan mihinkään.

Pitäisi olla jo joku mukava nainen millä oma asunto ja elämä kondiksessa valmiina kun heitän akan pellolle.

Kauniistipa puhut lapsesi äidistä. Porvoostako olitte? Kuulostat jokaisen naisen unelmalta. En usko, että ikäsi on tässä este ollenkaan. Siitä vain parisuhdemarkkinoille!

Akka on kyllä ihan itse omalla käytöksellään tilanteen aiheuttanut,vituttaa että tuohon tullut sekaannuttua,lapsikin tuli akan lopetettua pillerit,ei tietenkään muistanut sanoa asiasta.

olen maksanut meille asunnon ja kaiken enkä ikinä pääse siitä eroon ja joudun maksamaan varmaan loppuelämän elareita,kämpän toiseen kertaan jos heitän tuon pihalle

Vierailija
97/178 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tosiaan jotkut "toisella kierroksella" olevat lähes nelikymppiset, muka nuorekkaat luulevat, että minä nuori nainen innostuisin isukeista...?!

Vierailija
98/178 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N21 kirjoitti:

Ylläri ylläri painotti viestissään näitä jo "legendaarisia" fraaseja.

- "Olen karismaattinen mies, en pikkupoika."

- Nuorekas

- "Tiedän kuinka kohdella naista kunnolla"

- Varakas

Viittasi hämärästi siihen kuinka kokemuksellaan on myös hyvä rakastaja..... En uskalla tekstiä tänne laittaa, ettei mies tunnista jotakin kautta. Ties vaikka joku radiokanava tai Iltasanomat takertuu siihen.

Annoitko pillua???

Vierailija
99/178 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 38-vuotias voi iha hyvin olla pappa! Ja se on ajanhaaskaamista lähetellä viestejä ihmisille, joiden ikähaarukkaan ei sovi. Samoin kuin seksiseuran ehdottelu parisuhdetta etsivälle.

Yhtä hyvin 70 vuotias nainen voi olla neitsyt.

Täysin turhaa leukojen louskutusta tällainen "keskustelu".

Ja kyllä  20-vuotias mies voi aivan hyvin olla setä,jos sen vaikka kaksi vuotta vielä nuoremmasta veljestä on tullut isä.

Jos perheessä on todella paljon,esim. kymmenen lasta,niin se 8-vuotias kuopus on setä,jos se  vanhin 21-vuotias veli on jo naimisissa ja he saavat lapsen.

Näin se menee.

38-vuotias isoisä on kyllä melko harvinainen tapaus Suomessa ja sellainen on kyllä  sitten varmasti melko tuore isoisä.

http://kaksplus.fi/threads/radiossa-juuri-33-vuotias-mies-jolla-seisema…

Vierailija
100/178 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "Akka saa nyrkistä"

- Persaukinen

N25

N25

Huutonaurua! Kyllä te miehet vanhenette ulkonäöltänne huomattavasti jo kolmen kympin jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan