Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

38v pappa lähestyi minua nettitreffipalvelussa :D

N21
22.03.2016 |

Ylläri ylläri painotti viestissään näitä jo "legendaarisia" fraaseja.

- "Olen karismaattinen mies, en pikkupoika."
- Nuorekas
- "Tiedän kuinka kohdella naista kunnolla"
- Varakas

Viittasi hämärästi siihen kuinka kokemuksellaan on myös hyvä rakastaja..... En uskalla tekstiä tänne laittaa, ettei mies tunnista jotakin kautta. Ties vaikka joku radiokanava tai Iltasanomat takertuu siihen.

Kommentit (178)

Vierailija
121/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan yleistä mutta ei myöskään ihan tavanomaista.

Presidenttipari Sauli Niinistö vm 1948 & Jenni Haukio vm 1977 ikäeroa 29vuotta

Ja lähes kaikilla jenkkinäyttelijöillä on nuorempi kumppani eikä sitä kukaan ihmettele

Vierailija
122/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelija kirjoitti:

Ja lähes kaikilla jenkkinäyttelijöillä on nuorempi kumppani eikä sitä kukaan ihmettele

Vertaat kuuluisuuksia tavallisiin keski-ikäsiin? Ei ei ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hassua, että täällä inhoten haukutaan lähempänä neljääkymppiä olevia miehiä. Veikkaanpa, että aloittaja monet parikymppiset naiset mukaan lukien olisivat kuitenkin yhtä kikattelevaa ja kuolaavaa massaa jos esim. Duudsonien Jukka tulisi ja alkaisi baarissa vongata... :D Mies on kuitenkin jo 35, varsinainen pappa kohta hänkin! :D http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/posse/uutiset/artikkeli/jukka-hilden-…

Ja kun George Clooneykin on niin komea vaikka on vanha, totta kai se kaljamahainen, kalju pitkäaikaistyötön ukko on kaikkien nuorten naisten unelmien täyttymys. Niiden, jotka voivat valita itsensä ikäisistä miehistä.

Te parikymppiset osaatte kyllä aina bongata sen kirjoitusten pointin... :D Ikä on vain numeroita. Jotkut ovat jo parikymppisenä sellaisen näköisiä, etten koskisi pitkällä tikullakaan. Jotkut taas viiskymppisinä niin hottiksia, ettei tosikaan. Ymmärrätte tämän kyllä viimeistään siinä vaiheessa, kun alatte tulla tähän 30+ mummoikään... ;)

Kun se ikä ei ole vain numero, vaan huomattavasti vanhemmalla on elämä aivan eri vaiheessa.

Niin onkin. Mutta aina löytyy niitä, joiden elämä on samassa vaiheessa kuin oma ja ikä voi heittää parillakymmenellä vuodella. Ihmiset on yksilöitä, sitä tarkoitin kun sanoin että ikä on vain numeroita. Jotkut on vanhoja jo parikymppisenä (henkisesti) ja jotkut nelikymppiset viettää huomattavasti heitä riehakkaampaa elämää. Ja sama toisinpäin. Ikä on vain numeroita, ihmisestä se ei kerro oikeastaan yhtään mitään. Ja niin kauan kun kumpikin haluaa, niin voi ottaa sen ikäisen kumppanin kuin haluaa (olettaen että molemmat on täysi-ikäisiä). En minäkään silti ymmärrä, että lähestytään treffipalstoilla sellaisia, joiden kriteereihin ei mahdu, mutta puhun tässä nyt yleisesti iästä.

Vierailija
124/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on 22v nuorempi nainen ja hyvin menee..Suosittelen jos kolahtaa.

Ja eikös se joku ex kansanedustaja alkanut olemaan kun oli 14v jokun +30 kanssa ja saivat homman

toimii ja ovat vieläkin yhdessä :)

Vierailija
125/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos tinder sellanen jossa ei kuka vaan pysty lähestyyn, vaan täytyy saada match? On heti paljon järkevämpi mun mielestä, ei tuu vahingissakaan mitään vanhoja kun haen minim. 20 ja maksimissaan 30 -vuotiasta miestä, en yhtään sen vanhempaa. :)

Vierailija
126/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelija kirjoitti:

Miten niin "ei ihmettele"? Tuohan mainitaan aina ensimmäisenä noista pariskunnista. Juorulehdet tekevät kissan kokoisia otsikoita, joissa mainitaan molempien ikä ja rikkaamman osapuolen tulot. Presidenttiparin ikäeroakin on päivitelty tauotta vuosikaudet.

Vierailija
127/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hassua, että täällä inhoten haukutaan lähempänä neljääkymppiä olevia miehiä. Veikkaanpa, että aloittaja monet parikymppiset naiset mukaan lukien olisivat kuitenkin yhtä kikattelevaa ja kuolaavaa massaa jos esim. Duudsonien Jukka tulisi ja alkaisi baarissa vongata... :D Mies on kuitenkin jo 35, varsinainen pappa kohta hänkin! :D http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/posse/uutiset/artikkeli/jukka-hilden-…

Ja kun George Clooneykin on niin komea vaikka on vanha, totta kai se kaljamahainen, kalju pitkäaikaistyötön ukko on kaikkien nuorten naisten unelmien täyttymys. Niiden, jotka voivat valita itsensä ikäisistä miehistä.

Te parikymppiset osaatte kyllä aina bongata sen kirjoitusten pointin... :D Ikä on vain numeroita. Jotkut ovat jo parikymppisenä sellaisen näköisiä, etten koskisi pitkällä tikullakaan. Jotkut taas viiskymppisinä niin hottiksia, ettei tosikaan. Ymmärrätte tämän kyllä viimeistään siinä vaiheessa, kun alatte tulla tähän 30+ mummoikään... ;)

Et pysty mitätöimään aikuisen ihmisen mielipidettä ikään vedoten. Et ymmärrä asioita yhtään paremmin, olit miten vanha tahansa. Ja jos ikä on vain numeroita, miksi esimerkiksi on otettava kuuluisia ja järjettömän hyvännäköisiä ihmisiä, että se ikä jäisi huomiotta? Maailman komeimmat ja kauneimmat ihmiset näyttävät kuolleenakin paremmalta kuin tavis koskaan, joten miten se tähän keskusteluun liittyy? Noita ei ole edes prosentin sadasosa väestöstä.

Vierailija
128/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainainen raina tääkin. Aikuiset ihmiset tekee ihan itse omat valintansa elämässä. Ihan turha on uhriutua keski-ikäisen miehen jos jokainen parikymppinen ei häntä haluakaan ja vielä rehellisesti sen sanoo, ja ihan turha muiden on sitäkään pällistellä että joillekin isokin ikäero on ok. Ei nää asiat vatvomalla muutu, vaan aikuinen ihminen tekee valintansa itse. Sen sijaan että olisitte saanut itse aiheesta näin monta sivua keskustelua niin se meni taas tuohon ikäjuttuun ylläripylläri. Kyllä muakin vähän pistäisi kismittään jos tulisi vastaan jatkuvasti näitä out of limit -lukutaidottomia jotka nyt vaan kokeilee kepillä jäätä että heruisko. Toisaalta ymmärrän että se on vaan niin saakelin helppoa siellä netissä niin toki ne kaiken profiilista lukemansa (jos lukevat edes) heittävät roskakoriin ja lähtevät YOLOileen... :D Idiootteina pidän silti itse, joku toinen taas ei, vaan lähtee matkaan. Tinderiä suosittelen minäkin, ottaakseen yhteyttä on saatava match!

Vierailija
129/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ne nuoremman naineet näyttelijät onnellisia?Eroja tulee koko ajan, alkoholi- huumeongelmia myös.

Vierailija
130/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi :D

Nuori liha motivoi eikä tarvita edes sit sinistä pii pii pilleriä :)

Vierailija
131/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pysty mitätöimään aikuisen ihmisen mielipidettä ikään vedoten. Et ymmärrä asioita yhtään paremmin, olit miten vanha tahansa. Ja jos ikä on vain numeroita, miksi esimerkiksi on otettava kuuluisia ja järjettömän hyvännäköisiä ihmisiä, että se ikä jäisi huomiotta? Maailman komeimmat ja kauneimmat ihmiset näyttävät kuolleenakin paremmalta kuin tavis koskaan, joten miten se tähän keskusteluun liittyy? Noita ei ole edes prosentin sadasosa väestöstä.

No kuka ymmärtäisi, jos ottaisin esimerkkinä 35-vuotiaan naapuri-Pekan? :D Eikä tuo duudsoni nyt mikään järjettömän hyvännäköinen mun mielestä edes ole ole, onpahan vaan yksi esimerkki teidän papoistanne...

Asiat ymmärtää paremmin, mitä enemmän tulee ikää, sille nyt et mahda yhtään mitään. Joku tosin ei ymmärrä siltikään, mutta kyllä elämänkokemus enemmänkin lisää tietoutta ja antaa perspektiiviä, kuin vie sitä pois.

Vierailija
132/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ne nuoremman naineet näyttelijät onnellisia?Eroja tulee koko ajan, alkoholi- huumeongelmia myös.

Niin, samanikäisten pariskuntien eroluvut ja muuhan onkin ihan puhdas 0....

Vierailija
133/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse miehenä oikein tiedä onko 21v naisesta tasavertaiseksi kumppaniksi jos itse on 38v, mutta varmasti naisella hyvä kroppa ja joustava mieli :-)

Itse olen hyväkuntoinen mies 48v ja treffipalstoilla ja voin sanoa että ....omanikäistä naista: ei kiitos....vaatimukset on usein kiveen hakattu tai pelkkää kainaloon käpertymistä ja puudelia..... ja keho jo mummun puolella. Menopaussin jälkeen tuo elämä naisella on erilaista..

Toisaalta olin koulussa rakastunut yhteen omanikäiseen  tyttöön jonka kanssa aloittaisin suhteen heti jos olisi vielä vapaa :-)

Että kaikki käy..

Vierailija
134/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse miehenä oikein tiedä onko 21v naisesta tasavertaiseksi kumppaniksi jos itse on 38v, mutta varmasti naisella hyvä kroppa ja joustava mieli :-)

Itse olen hyväkuntoinen mies 48v ja treffipalstoilla ja voin sanoa että ....omanikäistä naista: ei kiitos....vaatimukset on usein kiveen hakattu tai pelkkää kainaloon käpertymistä ja puudelia..... ja keho jo mummun puolella. Menopaussin jälkeen tuo elämä naisella on erilaista..

Toisaalta olin koulussa rakastunut yhteen omanikäiseen  tyttöön jonka kanssa aloittaisin suhteen heti jos olisi vielä vapaa :-)

Että kaikki käy..

Oletkohan nyt kulkenut laput silmillä... :D :D :D

Vierailija
135/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisongelmajäte kirjoitti:

Mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi :D

Nuori liha motivoi eikä tarvita edes sit sinistä pii pii pilleriä :)

Karu fakta on, että erektio pehmenee vanhetessaan ja myös lyhenee. :) siksikin kannattaa jo ottaa ikäisensä tai vähän nuorempi mies, kun stondis on vielä oikeasti kova.

Vierailija
136/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N21 kirjoitti:

- Nuorekas

- Varakas

Viittasi hämärästi siihen kuinka kokemuksellaan on myös hyvä rakastaja..... En uskalla tekstiä tänne laittaa, ettei mies tunnista jotakin kautta. Ties vaikka joku radiokanava tai Iltasanomat takertuu siihen.

Ja sä olet 21 vuotias nainen, joka joutuu hakemaan seuraa netistä. Kumpi teistä onkaan säälittävämpi?

Vierailija
137/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N21 kirjoitti:

- Nuorekas

- Varakas

Ja sä olet 21 vuotias nainen, joka joutuu hakemaan seuraa netistä. Kumpi teistä onkaan säälittävämpi?

Seuranhaku netistä on nykyään aika normaalia.

Vierailija
138/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollasia siellä riittää.

Mitä tarkoitat tollasilla?

Itsekehua?

Omani on vielä vanhempi kuin 38 v on kyllä kaikkea mitä APn ilmossa kuvattiin olen itse 20v . En olisi kyllä netistä lähtenyt etsimään, koska vaikea uskoa noihin itsensä kehujiin. Löysin omani työpaikalta, osoitautui huomaavaiseksi ja hyväksi rakastajaksi. Ikäiseni kollit eivät yleenä ole samalta planeetalta.

Sain kukkalähetyksiä harva se viikko. Varallisuutta on kiitettävästi, mutta hänen ei tarvitse tehdä siitä numeroa. Hänen lapset ovat molemmat minua vanhempia.

Tuo kommentti on kyllä niin selkeesti miehen kirjoittama trolli. "Huomaavainen ja hyvä rakastaja", "ikäiseni kollit", "kukkalähetykset", "varallisuus"... Nuo kohdat viimeistään paljastaa.

Vierailija
139/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21 kirjoitti:

- Nuorekas

- Varakas

Seuranhaku netistä on nykyään aika normaalia.

Totta, kaikille seuranhaku ei ole yhtä helppoa. Mutta nuori nainen on kaikkein halutuinta treffiseuraa, joten kertoo jotain ap:sta, jos joutuu netin kautta kumppania hakemaan.

Vierailija
140/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N21 kirjoitti:

- Nuorekas

- Varakas

Se pappa on noista se ainoa säälittävä, valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän