38v pappa lähestyi minua nettitreffipalvelussa :D
Ylläri ylläri painotti viestissään näitä jo "legendaarisia" fraaseja.
- "Olen karismaattinen mies, en pikkupoika."
- Nuorekas
- "Tiedän kuinka kohdella naista kunnolla"
- Varakas
Viittasi hämärästi siihen kuinka kokemuksellaan on myös hyvä rakastaja..... En uskalla tekstiä tänne laittaa, ettei mies tunnista jotakin kautta. Ties vaikka joku radiokanava tai Iltasanomat takertuu siihen.
Kommentit (178)
Teinien mielestä vuosi 2010 oli 'ennenvanhaan'...
Vierailija kirjoitti:
Miten tosiaan jotkut "toisella kierroksella" olevat lähes nelikymppiset, muka nuorekkaat luulevat, että minä nuori nainen innostuisin isukeista...?!
No luulisivatko sen takia, että on niitäkin parikymppisiä, jotka haluaa vanhemman miehen?
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen ja vanha mies kuuluu yhteen. Nuorilla miehillä ei ole juuri mitään annettavaa naisille, ei ole karismaa, elämänviisautta tai rahaa.
Pointti onkin siinä, että niitä elämyksiä ja kokemuksia hankitaan yhdessä. Ekaksi vuokrataan yhteinen yksiö, käydään reppureissaamassa, saadaan opiskelut loppuun, aloitetaan työelämä, suunnitellaan tulevaisuutta.
Ei se kaksikymppinen tyttö nauti, jos isän ikäinen mies taluttaa hänet rakentamaansa omakotitaloon, että "nyt viihdytään tässä loppuelämä. Maailman olen kiertänyt ja lapset tein edellisen vaimon kanssa, nyt käydään töissä ja odotellaan eläkepäiviä".
Sehän on meidän Seppo! Älkää hyvät ihmiset vastatko hänelle.
T: Pirjo
Ihmeellisiä yleistyksiä? Minä ainakin reissaisin jonkun nuoren kivan kielitaitoisen naisen kanssa mielelläni ja tekisin kaikkea muutakin millä pääsisi nykyisestä tunkkaisesta elämästä irti, haluaisin tehdä niin paljon muutakin kuin käydä töissä, akka on niin vitun hapan aina, sitä ei kiinnosta yhtään mikään, sen kanssa ei voi tehdä mitään kun kaikki on päin vittua, pelkkää kitinää ja kiukkuamista.
Viime kesänäkin mentiin muijan haluamalle reissulle käytiin sen sukulaisilla ym. Vuokrasin asuntoautonkin reissua varten ja kiukuttelu alkoi n:1h sen jälkeen kun päästiin liikkeelle eikä loppunut ennen kuin tultiin kotiin viikon päästä.
Voitte arvata oliko viimeinen reissu sen kanssa yhtään mihinkään, en uhraa rahaa tai aikaa yhtään mihinkään akan juttuihin.
Itse tykkäisin mennä mökkeilemään tai etelän lämpöön tai ihan mihin vaan mutta ei tuon hapannaaman kanssa viitsi mennä edes kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä yleistyksiä? Minä ainakin reissaisin jonkun nuoren kivan kielitaitoisen naisen kanssa mielelläni ja tekisin kaikkea muutakin millä pääsisi nykyisestä tunkkaisesta elämästä irti, haluaisin tehdä niin paljon muutakin kuin käydä töissä, akka on niin vitun hapan aina, sitä ei kiinnosta yhtään mikään, sen kanssa ei voi tehdä mitään kun kaikki on päin vittua, pelkkää kitinää ja kiukkuamista.
Viime kesänäkin mentiin muijan haluamalle reissulle käytiin sen sukulaisilla ym. Vuokrasin asuntoautonkin reissua varten ja kiukuttelu alkoi n:1h sen jälkeen kun päästiin liikkeelle eikä loppunut ennen kuin tultiin kotiin viikon päästä.
Voitte arvata oliko viimeinen reissu sen kanssa yhtään mihinkään, en uhraa rahaa tai aikaa yhtään mihinkään akan juttuihin.
Itse tykkäisin mennä mökkeilemään tai etelän lämpöön tai ihan mihin vaan mutta ei tuon hapannaaman kanssa viitsi mennä edes kauppaan.
Tällaiset nostattaa mulla kyllä aina niskakarvat pystyyn. Mikset eroa???!!!??!?!?!??!?!? Et selvästikään naista enää rakasta saatika kunnioita ja ymmärrän kyllä sen jos mielihalut on tyystin erit, mutta en ymmärrä tuota katkeroitumista paskassa parisuhteessa, ajattelitko koko elämän oikeasti tuohon tuhlata?
Itse erosin, kun mielenkiinnon kohteet täysin erit eikä viihdytty yhdessä yhtään. Tapeltiin vaan. Nyt on taas kaikki ovet auki, seuraavan miehen otan kyllä sellaisen, että on mulle täydellinen. Onneksi lapset on tehty, ettei väkisin tarvitse kelpuuttaa ns. ok-miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen ja vanha mies kuuluu yhteen. Nuorilla miehillä ei ole juuri mitään annettavaa naisille, ei ole karismaa, elämänviisautta tai rahaa.
Pointti onkin siinä, että niitä elämyksiä ja kokemuksia hankitaan yhdessä. Ekaksi vuokrataan yhteinen yksiö, käydään reppureissaamassa, saadaan opiskelut loppuun, aloitetaan työelämä, suunnitellaan tulevaisuutta.
Ei se kaksikymppinen tyttö nauti, jos isän ikäinen mies taluttaa hänet rakentamaansa omakotitaloon, että "nyt viihdytään tässä loppuelämä. Maailman olen kiertänyt ja lapset tein edellisen vaimon kanssa, nyt käydään töissä ja odotellaan eläkepäiviä".
Toinen pointti on siinä,että kaikki eivät vietä keskimääräistä keskivertoelämää. Kaksikymppinen tyttö ei ole enää missään 'talutusiässä' vaan menee kyllä (jos menee) ihan itse sinne mihin haluaa.
Ajattele jos hänellä ei ole koskaan isää ollutkaan, tai isä on ollut joku hakkaava juoppo tms. Nuoret miehet taas hänen elämässään olleet ehkä vain pelkkiä inhottavia hyväksikäyttäjiä.
Ehkä lapsuudenkoti oli todella köyhä ja se omakotitalohan voi tuntua hänestä suorastaan unelmien täyttymykseltä.
Sellaisiakin elämänkohtaloita näet on
. Ei reppureissailukaan mikään kaikkien 'itsestäänselvä' juttu ole, eivätkä kaikki hanki yksiötä. Monet eivät lähde opiskelemaankaan .
Jos se kaksikymppinen nainen ei nauti siitä, että puoliso on vanhempi kuin hän niin tuskinpa hän sitten ketään sellaista puolisoa sitten hankkiikaan , tai sellaiselle puolisoksi menee (tai miten se nyt sitten halutaankaan sanoa).
En minä ainakaan osaa sanoa mistä joku muu nauttii tai mistä hänen pitäisi nauttia. Miksi näitä asioita yleensä pitää täällä aina,päivät pääksytysten, pohtia ja pyöritellä ?
Annetaan muiden ihmisten elää elämäänsä,tehdä jokainen itselleen sopivat ratkaisut ja elämänvalintansa jne. Jos joku on laitonta puuttukoon siihen sitten poliisi jos on tarpeen,muuten minusta on ihan yks'hailee kenellä minkäkin ikäinen puoliso on ja miten hän sen kanssa viihtyy ja tulee toimeen. Jokainen eläköön tavallaan.
Palatkaas maanpinnalle.
Kyseessä ei ollut perinteinen ikäerokeskustelu vaan ihmettely siitä, miten keski-ikäset miehet ovat lukutaidottomia. Kukaan ei ole kieltänyt nelikymppisiä vastailemasta tytöille, jotka HAKEVAT KESKI-IKÄISTÄ MIESTÄ. Ainoastaan se kismittää, että nämä tunkevat ehdottelemaan meille, jotka emme hae.
N21 kirjoitti:
Ylläri ylläri painotti viestissään näitä jo "legendaarisia" fraaseja.
- "Olen karismaattinen mies, en pikkupoika."
- Nuorekas
- "Tiedän kuinka kohdella naista kunnolla"
- VarakasViittasi hämärästi siihen kuinka kokemuksellaan on myös hyvä rakastaja..... En uskalla tekstiä tänne laittaa, ettei mies tunnista jotakin kautta. Ties vaikka joku radiokanava tai Iltasanomat takertuu siihen.
Pakkoa kertoa, vaikka toisin luulisi, että 38 vuoden ikä ei valitettavasti takaa sitä että mies olisi oppinut mitään naisista. Törmäsin juuri mieheen, joka luuli että on kova sonni koska naisystävänsä oli ilmeisesti esittänyt laukeavansa minuutissa yhdynnän aikana. Ei esileikkiä, ei MITÄÄN. Lähetyssaarnaajassa vain sunnuntaisin saunan jälkeen. Joka toinen kuukausi. Varo pappoja! :D
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan mun mieheltä, kun vaihtaa vain tuon akan tilalle sanan mies. :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla on samantyylisiä ajatuksia kuin sinulla, iällä ei niinkään väliä itsellä. Kunhan löytyisi sopiva ihminen, eroamassa olen.
Vierailija kirjoitti:
Palatkaas maanpinnalle.
Kyseessä ei ollut perinteinen ikäerokeskustelu vaan ihmettely siitä, miten keski-ikäset miehet ovat lukutaidottomia. Kukaan ei ole kieltänyt nelikymppisiä vastailemasta tytöille, jotka HAKEVAT KESKI-IKÄISTÄ MIESTÄ. Ainoastaan se kismittää, että nämä tunkevat ehdottelemaan meille, jotka emme hae.
Juuri näin. Ja se lukutaidottomuus ei valitettavasti lopu siihen, kun ikää tulee lisää. Saan näin 39-vuotiaana nauttia yli 60-vuotiaidenkin viesteistä.
Valitettavast osa naisista on alkanut yhtä pässeiksi. Omassa ystäväpiirissä on 22-68 -vuotiaita ihmisiä, ja nuoremmat miehet ovat kertoneet, että tädit ahdistelevat. Ihan yhtä yök se on kuin toisinpäinkin, ihmettelen että ahdistelijat eivät muista tätä... Kyllä täysijärkinen keski-ikäistyvä ymmärtää olevansa juuri sitä, toiset vähän freesimpiä kuin toiset mutta ei tässä nuoria olla. Eikä tarvitsekaan. :)
En ole siis tosiaankaan mikään muumio ja vietän vapaa-aikaa varmaan jonkun mielestä aivan liian nuorekkaasi (inhosana), mutta ei se minua nuorenna. Ärsyttää kaikki nuorekkuusvouhotus ylipäätään; miksi ei voi olla vähän reipashenkisempi keski-ikäinen ihan reilusti, miksi kaiken hauskan pitäisi olla varattu nuorille?
Niin no aina nuo yhteyden otot menee yli ikähaarukan, jonka sinne laittaa. Mä oon tosin saanut yhteydenottoja jopa alaikäisiltä. Itse tykkään vanhemmista miehistä, enkä nyt 38-vuotiasta papaksi sanois(tosin olet itse aika nuori vielä) mutta muuten tuo miehen yritys on aika syvältä. N26
38v mies on oikeasti mies parhaassa iässä, elämänkokemusta ja kypsyyttä löytyy jo ja tietää useimmiten mitä elämältään haluaa ja osaa kohdella naista. Itse en kyllä huolisi alle 35v miestä enää, oma mieheni on juuri täyttänyt 40v, entinen mieheni oli yli 10v nuorempi ja niin pikkupoika vielä.
Jotenkin hassua, että täällä inhoten haukutaan lähempänä neljääkymppiä olevia miehiä. Veikkaanpa, että aloittaja monet parikymppiset naiset mukaan lukien olisivat kuitenkin yhtä kikattelevaa ja kuolaavaa massaa jos esim. Duudsonien Jukka tulisi ja alkaisi baarissa vongata... :D Mies on kuitenkin jo 35, varsinainen pappa kohta hänkin! :D http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/posse/uutiset/artikkeli/jukka-hilden-…
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hassua, että täällä inhoten haukutaan lähempänä neljääkymppiä olevia miehiä. Veikkaanpa, että aloittaja monet parikymppiset naiset mukaan lukien olisivat kuitenkin yhtä kikattelevaa ja kuolaavaa massaa jos esim. Duudsonien Jukka tulisi ja alkaisi baarissa vongata... :D Mies on kuitenkin jo 35, varsinainen pappa kohta hänkin! :D http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/posse/uutiset/artikkeli/jukka-hilden-…
Ja kun George Clooneykin on niin komea vaikka on vanha, totta kai se kaljamahainen, kalju pitkäaikaistyötön ukko on kaikkien nuorten naisten unelmien täyttymys. Niiden, jotka voivat valita itsensä ikäisistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Olen pienestä asti tykännyt duudsoneista, mutta jos joku heistä nyt tulisi vonkaamaan, niin antaisin pakit. Ikä näkyy heidänkin naamoissa jo liikaa.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun George Clooneykin on niin komea vaikka on vanha, totta kai se kaljamahainen, kalju pitkäaikaistyötön ukko on kaikkien nuorten naisten unelmien täyttymys. Niiden, jotka voivat valita itsensä ikäisistä miehistä.
Te parikymppiset osaatte kyllä aina bongata sen kirjoitusten pointin... :D Ikä on vain numeroita. Jotkut ovat jo parikymppisenä sellaisen näköisiä, etten koskisi pitkällä tikullakaan. Jotkut taas viiskymppisinä niin hottiksia, ettei tosikaan. Ymmärrätte tämän kyllä viimeistään siinä vaiheessa, kun alatte tulla tähän 30+ mummoikään... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te parikymppiset osaatte kyllä aina bongata sen kirjoitusten pointin... :D Ikä on vain numeroita. Jotkut ovat jo parikymppisenä sellaisen näköisiä, etten koskisi pitkällä tikullakaan. Jotkut taas viiskymppisinä niin hottiksia, ettei tosikaan. Ymmärrätte tämän kyllä viimeistään siinä vaiheessa, kun alatte tulla tähän 30+ mummoikään... ;)
Kun se ikä ei ole vain numero, vaan huomattavasti vanhemmalla on elämä aivan eri vaiheessa.
Niin,siksi tuosta on tehty juttu koska se on niin harvinainen tapaus tuollainen.Jos esim. hänen tyttärensä on synnyttänyt 18-vuotiaana niin hänen itsensä on siis täytynyt olla 15-vuotias kun tuo tytär on syntynyt.Mahdollista kyllä ja näitä tapauksia on, mutta eivät onneksi ole kovin yleisiä kehittyneissä maissa tuollaiset.
15-vuotiaan pojan kun kuuluisi olla vielä jossain koulussa.
Yrititkö kenties nyt todistaa tällä ,että kaikki 33-vuotisetkin miehet siis ovat pappoja,eli siis isoisiä ?