Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

38v pappa lähestyi minua nettitreffipalvelussa :D

N21
22.03.2016 |

Ylläri ylläri painotti viestissään näitä jo "legendaarisia" fraaseja.

- "Olen karismaattinen mies, en pikkupoika."
- Nuorekas
- "Tiedän kuinka kohdella naista kunnolla"
- Varakas

Viittasi hämärästi siihen kuinka kokemuksellaan on myös hyvä rakastaja..... En uskalla tekstiä tänne laittaa, ettei mies tunnista jotakin kautta. Ties vaikka joku radiokanava tai Iltasanomat takertuu siihen.

Kommentit (178)

Vierailija
141/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21 kirjoitti:

- Nuorekas

- Varakas

Viittasi hämärästi siihen kuinka kokemuksellaan on myös hyvä rakastaja..... En uskalla tekstiä tänne laittaa, ettei mies tunnista jotakin kautta. Ties vaikka joku radiokanava tai Iltasanomat takertuu siihen.

Ja sä olet 21 vuotias nainen, joka joutuu hakemaan seuraa netistä. Kumpi teistä onkaan säälittävämpi?

Seuranhaku netistä on nykyään aika normaalia.

Totta, kaikille seuranhaku ei ole yhtä helppoa. Mutta nuori nainen on kaikkein halutuinta treffiseuraa, joten kertoo jotain ap:sta, jos joutuu netin kautta kumppania hakemaan.

Aivan hyvin voi hakea seuraa netistä nuorena ja kauniina ihmisenä. Ei se ole noloa tai säälittävää. Helppoa kyllä.

Vierailija
142/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti, täytän kesällä 41 ja minuun otti yhteyttä tuttavanainen joka on 27. Ja on ihan kiinnostunut tapailemaan. Että semmoinen pappa minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21 kirjoitti:

- Nuorekas

- Varakas

Ja sä olet 21 vuotias nainen, joka joutuu hakemaan seuraa netistä. Kumpi teistä onkaan säälittävämpi?

LOL

Vierailija
144/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mitä naiset pitävät ällönä, mutta miehenä meni fiilikset kun kävi kurkkaamassa Suomi24.fi treffipalstan tarjontaa suunnilleen samasta ikäluokasta. Yli kolmekymppisillä naisillakin (jopa niillä yksinhuoltajilla, sinkuista puhumattakaan) on ihan älyttömät vaatimukset miehelle. Pitää olla timmi, matkustella, rahaa, hyvä koulutus, tykätä koti-illoista mutta olla festaripupu, viihtyä  viinien parissa mutta ei alkkis jne. Ilmeisesti pitäisi se ikähaarukan alapää nostaa hedelmällisen iän ohittaneisiin niin voisi jotain realistista löytyä. Ihmekös tuo jos miehet kokeilevat kepillä jäätä kun muuten niitä ilmoituksia joihin voisi vastata olisi ehkä pari kappaletta.

Eronneena totesin ettei nettideittailu ole minua varten. Tässä elämäntilanteessa ei jaksa mitään pitkiä herutteluviestejä kirjoitella sinne tuhannen muun samankaltaisen joukkoon, josta naiset sitten armossaan valitsevat kiinnostavat. Puhumattakaan näistä kuva ois kiva vaihtareista. Jos joku minut vielä hyväksyy niin parempi että näkee koko paketin suoraan livenä. 

Vierailija
145/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolmikymppiset näennäisesti "kovan tason" naiset nettitreffeillä ovat pääsääntöisesti ihan hylkytavaraa. Suurin osa ikisinkkuja akateemisia vasemmistokissanaisia, joiden parisuhdekuvitelmat on revittu jostain cosmosta ja jenkkisarjoista. Suosittelen kiertämään kaukaa. Profiilitkin ovat kuin copy-pastella vedettyä. Näitä on pk-seudulla todella paljon. 

Vierailija
146/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21 kirjoitti:

- Nuorekas

- Varakas

Totta, kaikille seuranhaku ei ole yhtä helppoa. Mutta nuori nainen on kaikkein halutuinta treffiseuraa, joten kertoo jotain ap:sta, jos joutuu netin kautta kumppania hakemaan.

Aivan hyvin voi hakea seuraa netistä nuorena ja kauniina ihmisenä. Ei se ole noloa tai säälittävää. Helppoa kyllä.

Päivän hupasin. Melkain kusin huosuuni kun luin tän :-). Et sä juu luuseri ole et.

Vierailija
147/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla timmi, matkustella, rahaa, hyvä koulutus, tykätä koti-illoista mutta olla festaripupu, viihtyä  viinien parissa mutta ei alkkis jne.  

Suomennan, 

ois kiva, ettei mies ois 200kilonen. Olis kiva, jos se tykkäis lähteä käymään muuallaki ku kaupassa. Kykenisi ostamaan itsellensä uuden kalsarit tarvittaessa eikä olisi velkavankeudessa, se vähän kun rajoittaa sitä matkustusta. Hyvä koulutus eli ei mikään natsijuntti, jonka mielestä naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä.

Ei tarttis olla joka viikonloppu vetämässä lärvejä lähipubissa, mut ois kiva käydä kesällä jollain festarilla.

Sun mielestä siis juodaan alkoholia joko kiljuna ja alkoholismiin saakka tai ei yhtään?

Miksi se viini ei mene kurkusta alas? Liian naisellista vai?

Jos miehen mielestä viinin juominen naisen kanssa on ehdottomasti liikaa vaadittu, niin aika kovat kriteerit on kyllä miehilläkin.

"Mä haluaisin parisuhteen, mut v***u jos sen naisen kanssa pitää vielä viettää aikaakin, ni ei sit todellakaa"

Vierailija
148/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa mitä naiset pitävät ällönä, mutta miehenä meni fiilikset kun kävi kurkkaamassa Suomi24.fi treffipalstan tarjontaa suunnilleen samasta ikäluokasta. Yli kolmekymppisillä naisillakin (jopa niillä yksinhuoltajilla, sinkuista puhumattakaan) on ihan älyttömät vaatimukset miehelle. Pitää olla timmi, matkustella, rahaa, hyvä koulutus, tykätä koti-illoista mutta olla festaripupu, viihtyä  viinien parissa mutta ei alkkis jne. Ilmeisesti pitäisi se ikähaarukan alapää nostaa hedelmällisen iän ohittaneisiin niin voisi jotain realistista löytyä. Ihmekös tuo jos miehet kokeilevat kepillä jäätä kun muuten niitä ilmoituksia joihin voisi vastata olisi ehkä pari kappaletta.

Eronneena totesin ettei nettideittailu ole minua varten. Tässä elämäntilanteessa ei jaksa mitään pitkiä herutteluviestejä kirjoitella sinne tuhannen muun samankaltaisen joukkoon, josta naiset sitten armossaan valitsevat kiinnostavat. Puhumattakaan näistä kuva ois kiva vaihtareista. Jos joku minut vielä hyväksyy niin parempi että näkee koko paketin suoraan livenä. 

Onpa nyt hirveät vaatimukset. Jos ne tuon ikäiset naiset viettävät aikaansa matkustellen, festareilla käyden ja viinilaseilla istuen ja haluavat parisuhdetta, niin kyllähän  he luultavasti haluavat löytää ihmisen, jolla on edes vähän samansuuntaisia ajankäyttötapoja. Timmiys tarkoittaa valtaosien tapauksessa ihan vaan normaalipainoista tyyppiä (itseasiassa aika moni nainen ei oikeasti edes pidä niistä ylitimmeistä vatsalihasten esittelijöistä) ja koulutusvaatimuskin on aivan ymmärrettävä, jos nainen itsekin on koulutettu: taas sitä yhteistä ajatusmaailmaa löytyy tällä tavoin todennäköisemmin.

Vai riittääkö miehille muka, että parisuhteessa ainoa yhteinen asia on seksin harrastaminen? En minä naisena ainakaan olisi tyytyväinen tuollaiseen parisuhteeseen, vaan kyllä sen elämänkumppanin pitää myös olla yksi parhaista ystävistä ja tämä taas vaatii sen, että yhteistä ajatusmaailmaa pitää löytyä. Seksikin on aina paljon parempaa ihmisen kanssa, johon on muukin yhteis pelkän fyysisyyden lisäksi. Jos en tällaista parisuhdetta löydä (tällä hetkellä sinkku siis), niin elämäni ei ole siitäkään pilalla. Minulla on elämässä ihania ystäviä, sisaruksia, harrastuksia ja työ, jota rakastan. Näidenkin asioiden kanssa voin elää oikein hyvän ja tyydyttävän elämän.

Vierailija
149/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen olisi pitänyt kirjoittaa?

- "Olen elähtänyt ukko, en priimakamaa."

- Vanhentunut ennen aikojaan

- "Akka saa nyrkistä"

- Persaukinen

Kerrohan myös oma profiilisi tiedot! Ja profiilikuvana tietysti tissi-herutus-kuva?

Ei sen ois aplle pitänyt kirjoittaa ollenkaan vaan 30+ naiselle ja olla noin suurinpiirtein rehellinen ja realistinen omasta itsestään.

Vierailija
150/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21 kirjoitti:

- Nuorekas

- Varakas

Ei kukaan ole sanonut etteikö voisi. Mutta kukapa hakisi netin kautta tuntemattomien ihmisten seuraa, jos sitä olisi livenäkin saatavilla, kuten kaikilla perusnäteillä nuorilla naisilla on? Niinpä...

Vierailija
151/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numeraalinen ikä ei välttämättä kerro totuutta siitä missä fyysisessä kunnossa ihminen on.

Eikä isot numerot iässä vielä takaa sitä kuinka henkisesti valveutunut ihminen on.

Jos tyyppi kiinnostaa ilmon perusteella niin ota selvää livenä.

Täydellistä ihq-unelma-prinssiä tai -prinsessaa ei saa kukaan koska olemme muuttuvia olentoja ja niin elämäkin on. Valitse joukosta se sillä hetkellä sopivin ja jos onnea riittää pidemmälle niin hyvä.

Vierailija
152/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan ne paapat menee sarkainen lakki päässä ulos keräämään risuja läjään ja polttamaan niitä. Kevät nääs.

Vierailija
153/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä täytyy olla aika surullinen tapaus, jos 20-vuotiaana joutuu netistä hakeman seuraa. Ja joku suomi24 vielä. Se paikka on yhtä kuin tän maan rikosrekisteri.

Vierailija
154/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan ne paapat menee sarkainen lakki päässä ulos keräämään risuja läjään ja polttamaan niitä. Kevät nääs.

38-vuotiaat paapat on mun mielestä parhaita <3

terv. 38-vuotias sinkkumummeli (jolla tosin omat lapset alle kouluikäisiä...)

Vierailija
155/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen mies ja parikymppinen nainen on ihan ihannepari.

Taas pullamössöt valittaa ihan turhista.

Vierailija
156/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain aikoinaan 27-vuotiaana pk-seudulla asuvana, ensimmäistä vakavaa seurustelusuhdettani etsivänä sinkkututtönä eräältä muistaakseni n. 45-vuotiaalta eronneelta, perheelliseltä, toisella puolella suomea asuvalta mieheltä viestiä tyyliin "meillä on paljon yhteistä". (Eikä ollut ulkonäöltäänkään mitenkään nuorekas tms. vaan tavallinen kaljuuntuva, mahakas, keski-ikäinen tyyppi )

"Öö enpä oikein usko." 

Olin kyllä ilmaissut profiilissani hyvin selkeästi, että etsin itseni ikäistä, samanlaisessa elämäntilanteessa olevaa seuraa lähialueilta. 

Vierailija
157/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain aikoinaan 27-vuotiaana pk-seudulla asuvana, ensimmäistä vakavaa seurustelusuhdettani etsivänä sinkkututtönä eräältä muistaakseni n. 45-vuotiaalta eronneelta, perheelliseltä, toisella puolella suomea asuvalta mieheltä viestiä tyyliin "meillä on paljon yhteistä". (Eikä ollut ulkonäöltäänkään mitenkään nuorekas tms. vaan tavallinen kaljuuntuva, mahakas, keski-ikäinen tyyppi )

"Öö enpä oikein usko." 

Olin kyllä ilmaissut profiilissani hyvin selkeästi, että etsin itseni ikäistä, samanlaisessa elämäntilanteessa olevaa seuraa lähialueilta. 

Niin. Mutta kun teistä löytyy aina niitä Jasmin Mäntylöitä, niin onko tuo ihme että keski-ikäisistä jotkut haluaa kokeilla kepillä jäätä? :D

Vierailija
158/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisongelmajäte kirjoitti:

Mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi :D

Nuori liha motivoi eikä tarvita edes sit sinistä pii pii pilleriä :)

Karu fakta on, että erektio pehmenee vanhetessaan ja myös lyhenee. :) siksikin kannattaa jo ottaa ikäisensä tai vähän nuorempi mies, kun stondis on vielä oikeasti kova.

Sanoo 'pikkutyttö' jolla on ikäisekseen laaja elämänkokemus ja varma ote.

Vierailija
159/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa nyt hirveät vaatimukset. Jos ne tuon ikäiset naiset viettävät aikaansa matkustellen, festareilla käyden ja viinilaseilla istuen ja haluavat parisuhdetta, niin kyllähän  he luultavasti haluavat löytää ihmisen, jolla on edes vähän samansuuntaisia ajankäyttötapoja. Timmiys tarkoittaa valtaosien tapauksessa ihan vaan normaalipainoista tyyppiä (itseasiassa aika moni nainen ei oikeasti edes pidä niistä ylitimmeistä vatsalihasten esittelijöistä) ja koulutusvaatimuskin on aivan ymmärrettävä, jos nainen itsekin on koulutettu: taas sitä yhteistä ajatusmaailmaa löytyy tällä tavoin todennäköisemmin.

Vai riittääkö miehille muka, että parisuhteessa ainoa yhteinen asia on seksin harrastaminen? En minä naisena ainakaan olisi tyytyväinen tuollaiseen parisuhteeseen, vaan kyllä sen elämänkumppanin pitää myös olla yksi parhaista ystävistä ja tämä taas vaatii sen, että yhteistä ajatusmaailmaa pitää löytyä. Seksikin on aina paljon parempaa ihmisen kanssa, johon on muukin yhteis pelkän fyysisyyden lisäksi. Jos en tällaista parisuhdetta löydä (tällä hetkellä sinkku siis), niin elämäni ei ole siitäkään pilalla. Minulla on elämässä ihania ystäviä, sisaruksia, harrastuksia ja työ, jota rakastan. Näidenkin asioiden kanssa voin elää oikein hyvän ja tyydyttävän elämän.

Ilmoitusten lukumäärästä päätelleen noilla runoiluilla sitä sopivaa kumppania on yllättävän vaikea löytää. Mulle tulee mieleen lähinnä, että nainen hakee omiin harrastuksiinsa kulujen jakajaa ja ajanvietettä eikä mitään oikeaa parisuhdetta. Voi kuvitella miten käy tuollaiselle "sosiaaliselle ja matkailevalle" kolmekymppiselle sinkkutytölle kun alkaa perustamaan perhettä ja tulee lapsia. Saattaa iskeä pieni masennus ja identiteettikriisi.

Olisi kiva löytää vielä jostain sellainen maanläheinen nainen, jonka kanssa ei tartte juosta kieli vyön alla kaiken maailman kissanristiäisissä vaan voi viettää aikaa kotona, kävellen tai jonkin järkevän ei-elitistisen harrastuksen parissa. Naisille voin kertoa, että niitä viinejä lipittäviä ja salaattia rouskuttavia hipsterimiehiä on hyvin vähän eikä läheskään kaikille "akateemisille" sinkkunaisille riitä sellaista.

P.S. Ei mitään viinejä vastaan, snobbailua kylläkin.

Vierailija
160/178 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitusten lukumäärästä päätelleen noilla runoiluilla sitä sopivaa kumppania on yllättävän vaikea löytää. Mulle tulee mieleen lähinnä, että nainen hakee omiin harrastuksiinsa kulujen jakajaa ja ajanvietettä eikä mitään oikeaa parisuhdetta. Voi kuvitella miten käy tuollaiselle "sosiaaliselle ja matkailevalle" kolmekymppiselle sinkkutytölle kun alkaa perustamaan perhettä ja tulee lapsia. Saattaa iskeä pieni masennus ja identiteettikriisi.

Olisi kiva löytää vielä jostain sellainen maanläheinen nainen, jonka kanssa ei tartte juosta kieli vyön alla kaiken maailman kissanristiäisissä vaan voi viettää aikaa kotona, kävellen tai jonkin järkevän ei-elitistisen harrastuksen parissa. Naisille voin kertoa, että niitä viinejä lipittäviä ja salaattia rouskuttavia hipsterimiehiä on hyvin vähän eikä läheskään kaikille "akateemisille" sinkkunaisille riitä sellaista.

P.S. Ei mitään viinejä vastaan, snobbailua kylläkin.

Outo asenne, että nainen tarvitsee automaattisesti kulujen jakajaa. Itse olen kyllä ihan hyvissä töissä ja hoidan kuluni itse. Tykkään joskus lipitellä viiniä ja matkustelisin kyllä paljon enemmän, mutta kun se seura puuttuu. Eli matkaseura olisi kiva. Ei matkustelu ja viinin juonti silloin tällöin ole mitään elitistisiä harrastuksia, ihan normielämää. Ai niin, olen jo 38 ja lapsetkin on jo tehty, etten sen puolesta kyllä sun kategorioihin uppoa. Exäni tykkäsi kyllä matkustelusta ja viinistä ja erilaisista tapahtumista, kuten moni muukin ikäiseni mies. Itse kuivuisin pystyyn jos pitäisi vain istuksia kotona ja kävellä ympäriinsä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä