38v pappa lähestyi minua nettitreffipalvelussa :D
Ylläri ylläri painotti viestissään näitä jo "legendaarisia" fraaseja.
- "Olen karismaattinen mies, en pikkupoika."
- Nuorekas
- "Tiedän kuinka kohdella naista kunnolla"
- Varakas
Viittasi hämärästi siihen kuinka kokemuksellaan on myös hyvä rakastaja..... En uskalla tekstiä tänne laittaa, ettei mies tunnista jotakin kautta. Ties vaikka joku radiokanava tai Iltasanomat takertuu siihen.
Kommentit (178)
38-vuotiasko "pappa".....ihan rollaattoritapaus jo varmaan. Tapasitko vanhainkodin hoivaosastolla. Juokse järveen!
Joo ei 38-v vielä pappa-ikäinen ole, mutta toki ap:lle vanha! Kyllä nelikymppisen pitäis tajuta, ettei parikymppistä kiinnosta keski-ikäistyvä mies. Maksimi-ikäero mun mielestä semmonen 5 v suuntaan tai toiseen. Vähän eri maailmasta kun ikäeroa alkaa olla lähes 20 v.
Ei kannata olla ennakkoluuloinen, ainakaan ellei nyt nimenomaan loppuelämän ratkaisu ole hakusessa... Itselläni oli molemminpuolisesti huikea salasuhde 12 v nuorempaan. Vajaan parin vuoden jälkeen alkoivat realiteetit tulla vastaan, kun itse en ole valmis "uudelle kierrokselle" perhe-elämän ym. suhteen. Nyt nautin taas ikäisestäni seurasta mutta aikaa "tyttöystäväni" kanssa en vaihtaisi mihinkään ja tiedän että hän tuntee samoin.
38 v mies voi vielä olla ihan ok-näkönen, ellei päästänyt itseensä lihomaan ja ellei ole jo harmaantunut. Varsinkin jos harrastaa liikuntaa, voi näyttää jopa kohtuuhyvältä. Mutta ne jutut, voi plääh! Saattais kiinnostaa n. nelikymppistä naista, mutta ei ei nuorta! Ja ei tarvi mennä ku 5 v, niin mies on ihan rupsahtanut, se kai tapahtuu miehillä tosi nopeesti neljänkympin jälkeen. Ei pahalla...N20
Pappa on hieman muuta kuin 38 v. Mutta olihan tuo silti tökerö viesti siltä 38 vuotiaalta pojulta. Mutta ehkä se vanhemmiten oppii.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei 38-v vielä pappa-ikäinen ole, mutta toki ap:lle vanha! Kyllä nelikymppisen pitäis tajuta, ettei parikymppistä kiinnosta keski-ikäistyvä mies. Maksimi-ikäero mun mielestä semmonen 5 v suuntaan tai toiseen. Vähän eri maailmasta kun ikäeroa alkaa olla lähes 20 v.
38-vuotias on kolmekymppinen. Ehkä mies parin vuoden päästä tajuaa, kun hänestä tulee nelikymppinen.
Öh mulla ja miehelläni on ikäeroa 14 vuotta.. :D ja hyvin on menny jo 5 vuotta.. ensikesänä häät, muttei lapsia :) olin 23 kun ruvettiin seurustelemaan.
N21 kirjoitti:
- Nuorekas
- VarakasViittasi hämärästi siihen kuinka kokemuksellaan on myös hyvä rakastaja..... En uskalla tekstiä tänne laittaa, ettei mies tunnista jotakin kautta. Ties vaikka joku radiokanava tai Iltasanomat takertuu siihen.
Kuten myös vanhat kulahtaneet ryppyiset naiset, "olen nuorekas tykkään luonnosta rakastan eläimistä plaplaplaaa".
Mä oon myös ihmetellyt näitä nuorekas, ikäänsä nuoremmalta vaikuttava kuvailuja.Ihminen on sen ikäinen kuin on.Toinen juttu tämä pojankloppi ilmaisu.Olihan Pitt esimerkiksi parikymppisenä vielä kkolmektmppisenäki poikamainen ja siksi juuri niin komea.Raikas ja ihana.
N21 kirjoitti:
- Nuorekas
- VarakasViittasi hämärästi siihen kuinka kokemuksellaan on myös hyvä rakastaja..... En uskalla tekstiä tänne laittaa, ettei mies tunnista jotakin kautta. Ties vaikka joku radiokanava tai Iltasanomat takertuu siihen.
Mikset dissaa puumanaisia samalla tarmolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
38-vuotias on kolmekymppinen. Ehkä mies parin vuoden päästä tajuaa, kun hänestä tulee nelikymppinen.
No ei ole kun nelikymppinen. Kaikki täällä vanhenee myös miehet ja nelikymppinen mies on jo iäkäs. Ja ei todellakaan mies jollekin alke 30 naiselle.
T. "Nelikymppinen" nainen eli 48v. Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen olisi pitänyt kirjoittaa?
- "Olen elähtänyt ukko, en priimakamaa."
- Vanhentunut ennen aikojaan
- "Akka saa nyrkistä"
- PersaukinenKerrohan myös oma profiilisi tiedot! Ja profiilikuvana tietysti tissi-herutus-kuva?
Mitäs jos nuo yli-ikäset kirjottelis niille ikäsilleen? :D
N25
Entä jos nuoremmat lähestyy enemmän kuin oman ikäiset? Enemmän niitä pyörii esim. vapaita miehiä kolmikymppisissä kuin nelikymppisissä ja siksikin enemmän vientiä ainakin minulla on niiden nuorempien keskuudessa. Ensimmäisenä pitää aina kysyä heiltä, että haluavatko he omia lapsia. Jos haluavat, saavat jatkaa sen oikean etsimistä ja jos eivät, niin silloinhan voi tapahtua ihan mitä vaan... :) Kun te parikymppiset tuosta vähän kypsytte, niin huomaatte ettei se ikä numeroina kerro ihmisestä yhtään mitään. Ja jos ette huomaa, niin kymmenen vuoden päästä sinäkin olet sitten jo ihan mummo :D
N39
Vierailija kirjoitti:
Mielälläni otan pakkeja ja av-mamien pilkkaa vastaan anonyymisti kun kuitenkin kymmenestä parikymppisestä(20-25 on oma haitari) naisesta vähintään kaksi lähtee mukaan leikkiin. Se kroppa on sen arvoista.
- setämies 37v
Ja sitten heräsit.
Vierailija kirjoitti:
Öh mulla ja miehelläni on ikäeroa 14 vuotta.. :D ja hyvin on menny jo 5 vuotta.. ensikesänä häät, muttei lapsia :) olin 23 kun ruvettiin seurustelemaan.
Hyvä että toimii teille, mutta tiedostat varmaan, ettei lähellekään jokainen kaksikymppinen pidä itseään yli 10 vuotta vanhempia haluttavina joko ihan seksuaalisestikaan tai ainakaan parisuhteessa? Ja ap ilmeisesti kuuluu tähän porukkaan.
Kyllä muakin ap:n ikäisenä vitutti vastaavat "paapat", jotka laittoi treffipalstalla viestiä tulemaan siitä huolimatta että ylittivät yli 10 vuodella mun asettaman "toivekumppanin" iän. Ei mua tuolloin opiskellessani olisi voinut vähempää kiinnostaa melkein isäni ikäiset ukot ja niiden jutut.
Olen Markku 68 v. Kaupan kanssa neiti max 32 v hymyili minulle eilen. Uskallanko pyytää kahville työajan päättymisen jälkeen? Pääsiäinen lähestyy, olisi mukavaa ohjelmaa.
Ihan hyvin saa ikäisiäsi naisia, jos haluaa tuonikäisenä miehenä. Ei ongelmaa.
Naiset valittaa, kun saa viestejä. Miehet valittaa, kun eivät saa viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon myös ihmetellyt näitä nuorekas, ikäänsä nuoremmalta vaikuttava kuvailuja.Ihminen on sen ikäinen kuin on.Toinen juttu tämä pojankloppi ilmaisu.Olihan Pitt esimerkiksi parikymppisenä vielä kkolmektmppisenäki poikamainen ja siksi juuri niin komea.Raikas ja ihana.
Ihmiset voi silti näyttää täysin eriltä saman ikäisinä. Olen nähnyt parikymppisiä, jotka näyttää viiskymppisiltä ja nelikymppisiä, jotka näyttää parikymppisiltä. Itseltäni kysyttiin paperit viime kesänä kun olin menossa K-20 baariin ja minulla on ikää 39. En toki lähtisi silti itseäni mainostamaan, että nuorekas, mutta varmaan ulkonäön takia saan eniten ehdotuksia itseäni reilusti nuoremmilta (24-30) kuin oman ikäisiltä. Toisaalta voi siihen vaikuttaa hurtti huumorinikin ja se, että nautin edelleen samoista asioista kuin nuorempana ja käyn esim. festareilla kesäisin jne.
Eli ihminen on sen ikäinen kuin on, mutta ulkonäkö voi olla kyllä ihan tyystin erilainen kuin iän perusteella antais ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kun nelikymppinen. Kaikki täällä vanhenee myös miehet ja nelikymppinen mies on jo iäkäs. Ja ei todellakaan mies jollekin alke 30 naiselle.
T. "Nelikymppinen" nainen eli 48v. Niinpä.
Kolmekymppinen on kolmekymppinen niin kauan, kunnes hänestä tulee nelikymppinen. Eli ikä täysinä vuosikymmeninä ilmaistuna. Samaan tapaan kuin 15-vuotias on 15-vuotias, kunnes täyttää 16 vuotta.Olet melkein puoli vuosisataa vanha, mutta et vieläkään ymmärrä tällaista asiaa. :D Niinpä.
Siihen profiiliin varmaan kannattaa määritellä, minkä ikäisistä on kiinnostunut. Vai lukeeko ap:lla, että kiinnostaa 18 - 19-vuotiaat ja silti yhteydenotto tuli?