38v pappa lähestyi minua nettitreffipalvelussa :D
Ylläri ylläri painotti viestissään näitä jo "legendaarisia" fraaseja.
- "Olen karismaattinen mies, en pikkupoika."
- Nuorekas
- "Tiedän kuinka kohdella naista kunnolla"
- Varakas
Viittasi hämärästi siihen kuinka kokemuksellaan on myös hyvä rakastaja..... En uskalla tekstiä tänne laittaa, ettei mies tunnista jotakin kautta. Ties vaikka joku radiokanava tai Iltasanomat takertuu siihen.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Naiset valittaa, kun saa viestejä. Miehet valittaa, kun eivät saa viestejä.
Arvaa valittaako ne kun seksuaalinen viehätysvoima laskee, aloittajakin itkee itsensä uneen monta kertaa vanhempana, nyt vielä naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollasia siellä riittää.
Mitä tarkoitat tollasilla?
Itsekehua?
Omani on vielä vanhempi kuin 38 v on kyllä kaikkea mitä APn ilmossa kuvattiin olen itse 20v . En olisi kyllä netistä lähtenyt etsimään, koska vaikea uskoa noihin itsensä kehujiin. Löysin omani työpaikalta, osoitautui huomaavaiseksi ja hyväksi rakastajaksi. Ikäiseni kollit eivät yleenä ole samalta planeetalta.
Sain kukkalähetyksiä harva se viikko. Varallisuutta on kiitettävästi, mutta hänen ei tarvitse tehdä siitä numeroa. Hänen lapset ovat molemmat minua vanhempia.
Kylläpä on miehesi lapset nuorena tehnyt, alaikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi miehenä hieman samoin, tosin live-elämässä. Olin asiakkaansa tavallisessa ns palvelupaikassa, suunnilleen ikäpolveasi nainen jäi tuijottelemaan,alkoikin sitten häiriintyneesti seurailemaan ja jopa huutelemaan perässä. "etkö haluakkaan nussia mua?", "saat poikalapsenkin", herjaa alkoi lentämään jos satuin katsomaan ikkunoiden mainoksia josaa kauniitakin naisia, rupesi niistä mustasukkaiseksi, alkoi huohottamaan radiokanaville. Kakara naikkonen, epätoivoinen loinen. Tämä tarina on muuten tosi.
Tarina saattaa olla tosi. Pitäisi vain saada jotain tolkkua siitä, mikä se tarina on.
Kyllä 38-vuotias voi iha hyvin olla pappa! Ja se on ajanhaaskaamista lähetellä viestejä ihmisille, joiden ikähaarukkaan ei sovi. Samoin kuin seksiseuran ehdottelu parisuhdetta etsivälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollasia siellä riittää.
Itsekehua?
Omani on vielä vanhempi kuin 38 v on kyllä kaikkea mitä APn ilmossa kuvattiin olen itse 20v . En olisi kyllä netistä lähtenyt etsimään, koska vaikea uskoa noihin itsensä kehujiin. Löysin omani työpaikalta, osoitautui huomaavaiseksi ja hyväksi rakastajaksi. Ikäiseni kollit eivät yleenä ole samalta planeetalta.
Sain kukkalähetyksiä harva se viikko. Varallisuutta on kiitettävästi, mutta hänen ei tarvitse tehdä siitä numeroa. Hänen lapset ovat molemmat minua vanhempia.Kylläpä on miehesi lapset nuorena tehnyt, alaikäisenä.
Tiesitkö että yli 50 vuotias on vanhempi kuin 38 vuotias. Aika nuorena on tosin lapsien teon aloittanut kun tytär täyttää tänä vuonna 30.
Ei tuo vielä mitään, itse sain 22-vuotiaana yli 60-vuotiaalta viestejä.. Jouduin estämään kun ei tajunnut lopettaa :D Varmaan 50% viesteistä oli 35-50-vuotialta, vaikka ikähaarukka oli 22-32.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei 38-v vielä pappa-ikäinen ole, mutta toki ap:lle vanha! Kyllä nelikymppisen pitäis tajuta, ettei parikymppistä kiinnosta keski-ikäistyvä mies. Maksimi-ikäero mun mielestä semmonen 5 v suuntaan tai toiseen. Vähän eri maailmasta kun ikäeroa alkaa olla lähes 20 v.
38-vuotias on kolmekymppinen. Ehkä mies parin vuoden päästä tajuaa, kun hänestä tulee nelikymppinen.
No ei ole kun nelikymppinen. Kaikki täällä vanhenee myös miehet ja nelikymppinen mies on jo iäkäs. Ja ei todellakaan mies jollekin alke 30 naiselle.
T. "Nelikymppinen" nainen eli 48v. Niinpä.Kolmekymppinen on kolmekymppinen niin kauan, kunnes hänestä tulee nelikymppinen. Eli ikä täysinä vuosikymmeninä ilmaistuna. Samaan tapaan kuin 15-vuotias on 15-vuotias, kunnes täyttää 16 vuotta.Olet melkein puoli vuosisataa vanha, mutta et vieläkään ymmärrä tällaista asiaa. :D Niinpä.
No höpö höpö. En käsitä miten joillekin on niin vaikeaa hyväksyä oma vanheneminen. Minä kyllä käsitän olevani juuri sen lähes puoli vuosisataa eikä tunnu missään.
Onko henkilö joka on 18v mielestäsi kymmenvuotias? Ei vaan parikymppinen
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollasia siellä riittää.
Itsekehua?
Sain kukkalähetyksiä harva se viikko. Varallisuutta on kiitettävästi, mutta hänen ei tarvitse tehdä siitä numeroa. Hänen lapset ovat molemmat minua vanhempia.Kylläpä on miehesi lapset nuorena tehnyt, alaikäisenä.
Tiesitkö että yli 50 vuotias on vanhempi kuin 38 vuotias. Aika nuorena on tosin lapsien teon aloittanut kun tytär täyttää tänä vuonna 30.
Sulla on yli 30 vuotta vanhempi mies? Ja teillä on jotain yhteistä? Mistähän mahdatte puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei 38-v vielä pappa-ikäinen ole, mutta toki ap:lle vanha! Kyllä nelikymppisen pitäis tajuta, ettei parikymppistä kiinnosta keski-ikäistyvä mies. Maksimi-ikäero mun mielestä semmonen 5 v suuntaan tai toiseen. Vähän eri maailmasta kun ikäeroa alkaa olla lähes 20 v.
38-vuotias on kolmekymppinen. Ehkä mies parin vuoden päästä tajuaa, kun hänestä tulee nelikymppinen.
No ei ole kun nelikymppinen. Kaikki täällä vanhenee myös miehet ja nelikymppinen mies on jo iäkäs. Ja ei todellakaan mies jollekin alke 30 naiselle.
T. "Nelikymppinen" nainen eli 48v. Niinpä.Kolmekymppinen on kolmekymppinen niin kauan, kunnes hänestä tulee nelikymppinen. Eli ikä täysinä vuosikymmeninä ilmaistuna. Samaan tapaan kuin 15-vuotias on 15-vuotias, kunnes täyttää 16 vuotta.Olet melkein puoli vuosisataa vanha, mutta et vieläkään ymmärrä tällaista asiaa. :D Niinpä.
No höpö höpö. En käsitä miten joillekin on niin vaikeaa hyväksyä oma vanheneminen. Minä kyllä käsitän olevani juuri sen lähes puoli vuosisataa eikä tunnu missään.
Niinpä.
Ja miten 48v on puolivuosisataa jos kerran ikä kerrotaan sen mukaan mikä on se kymmenluku jonka henkilö on täyttänyt? 48v on sen mukaan 40-vuotias.
4-kymppinen on uusi 3-kymppinen. Nykyinen elämäntyyli ja harrastukset ovat sellaisia että miehet ovat nuortuneet. 40-vuotias ei ole enää nykyään pappa.
-mryouth75
38-vuotias on vielä nuori mies. 21-vuotiaan tytön näkökulmasta tietenkin jo aika vanha. Mutta sama kuin aiempaa kirjoittajaa minua häiritsee miehen tyyli kirjoittaa itsestään. Myyntipuhe ja on selvää, ettei hän ole kiinnostunut vakavasta suhteesta, pelkästä seksistä ja siksi otti yhteyttä sinuun. Itserakas, voi olla komeakin ja...varattu. Mutta pappaa hänestä ei saa tekemälläkään.
Lähestymistyyli määrittele sen kiinnostavuuden, ei ikäero. Ikäeroa saa olla enemmänkin, jos mies on oppinut elämänsä aikana kunnioittamaan naisia ja muita ihmisiä. Viisikymppinen kakaramaisesti käyttäytyvä, töykeä, draamaqueen sovinistimies, joka mainostaa seksitaitojaan on tragikoominen hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Kymmenvuotias tarkoittaa 10-vuotiasta. Huomaa olennainen ero: -vuotias ja -kymppinen. Jos meillä olisi käytössä termi "yksikymppinen", niin 18-vuotias olisi sellainen. Ei tämä oikeasti ole niin vaikea asia ymmärtää, ehkä sinulla on vain vaikeuksia myöntää olevasi väärässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.Ja miten 48v on puolivuosisataa jos kerran ikä kerrotaan sen mukaan mikä on se kymmenluku jonka henkilö on täyttänyt? 48v on sen mukaan 40-vuotias.
Mitä sinä sekoilet? :D 48-vuotias on melkein puoli vuosisataa vanha, kuten sanoin. 48-vuotias on myös nelikymppinen, ei kuitenkaan 40-vuotias. Tällä palstalla ei taida kokoontua ihan se kansakuntamme terävin kärki. :D
Vierailija kirjoitti:
38-vuotias on vielä nuori mies. 21-vuotiaan tytön näkökulmasta tietenkin jo aika vanha. Mutta sama kuin aiempaa kirjoittajaa minua häiritsee miehen tyyli kirjoittaa itsestään. Myyntipuhe ja on selvää, ettei hän ole kiinnostunut vakavasta suhteesta, pelkästä seksistä ja siksi otti yhteyttä sinuun. Itserakas, voi olla komeakin ja...varattu. Mutta pappaa hänestä ei saa tekemälläkään.
Lähestymistyyli määrittele sen kiinnostavuuden, ei ikäero. Ikäeroa saa olla enemmänkin, jos mies on oppinut elämänsä aikana kunnioittamaan naisia ja muita ihmisiä. Viisikymppinen kakaramaisesti käyttäytyvä, töykeä, draamaqueen sovinistimies, joka mainostaa seksitaitojaan on tragikoominen hahmo.
Nettideittailussahan ongelma on se, että siellä tietää että mies etsii nimenomaan 15-20 vuotta nuorempaa naista. Ne omanikäiset kun eivät netissä lopu. Ymmärrän kyllä että "tosielämässä" voidaan ihastua vaikka työpaikalla ilman että ikäeroa edes kunnnolla tajuaa. Mutta nettideittaillessa on ilmiselvää, kuka juoksee vain nuorten naisten perässä. Ja se ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen olisi pitänyt kirjoittaa?
- "Olen elähtänyt ukko, en priimakamaa."
- Vanhentunut ennen aikojaan
- "Akka saa nyrkistä"
- PersaukinenKerrohan myös oma profiilisi tiedot! Ja profiilikuvana tietysti tissi-herutus-kuva?
Mitäs jos nuo yli-ikäset kirjottelis niille ikäsilleen? :D
N25Siihen profiiliin varmaan kannattaa määritellä, minkä ikäisistä on kiinnostunut. Vai lukeeko ap:lla, että kiinnostaa 18 - 19-vuotiaat ja silti yhteydenotto tuli?
Vaikka profiilissaan ilmoittaisi, että vain 20-25v miehet kiinnostaa ja uhkaisi esittelyssään leikata yli-ikäisten äijien vehkeet irti, niin siltikin noilta vanhuksilta tulee viesti kuinla heidän kohdallaan täytyy tehdä poikkeus ja blablablaa.
N25
Vierailija kirjoitti:
4-kymppinen on uusi 3-kymppinen. Nykyinen elämäntyyli ja harrastukset ovat sellaisia että miehet ovat nuortuneet. 40-vuotias ei ole enää nykyään pappa.
-mryouth75
Mrikäloppu taas koittaa väittää olevansa nuorekas :'D mee ny pappa bingoon.
Olen 38 v enkä ole pitänyt itseäni pappana. Siitä ei ole kauan kun tädit viimeksi pojittelivat minua ja kaupoissa kysytään vieläkin papereita kun ostan olutta. En yrittäisi nettipalvelussa 21-vuotiasta, tosin siitäkään ei ole hirveän kauan kun kävin treffeillä 26-vuotiaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
-mryouth75
Olet väärässä. Miehet pappaantuvat 45-vuotiaana, melko tarkasti. Yhtäkkiä heiltä hiipuu kaikki innostus elämää kohtaan, ihan sama ovatko sinkkuja vai varattuja, perheellisiä vai ei. Tätä olen seuraillut ihmetellyt, että mikä sen saa aikaan? Naiset näyttävät sen sijaan nuortuvan vauhdilla, johtuu esim. pukeutumisesta, lisääntyneestä liikunnan harrastamisesta, meikkaamisesta jne. Miehet vaan pappaantuu lähes yhdessä yössä; harmaantuvat, lihovat, lösähtävät, lopettavat kaiken aktiiviisuuden, pukeutuvat verkkareihin ja suihkussa käynnilläkään ei ole enää niin väliä. On tietysti joukossa poikkeuksiakin, mutta kyllä ne harvassa on. Viiskymppisillä miehillä on jo kaikilla erektio-ongelmia.
Mikä tämän eron selittää? Naiset opiskelee, harrastaa, liikkuu, tapaa ystäviä, kansoittavat kulttuuritapahtumat ja konserttisalit, miehet makaa sohvalla ja rapistuu. Ei ihme, että kuolevat jo vuosia nuorempana!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 38-vuotias voi iha hyvin olla pappa! Ja se on ajanhaaskaamista lähetellä viestejä ihmisille, joiden ikähaarukkaan ei sovi. Samoin kuin seksiseuran ehdottelu parisuhdetta etsivälle.
Yhtä hyvin 70 vuotias nainen voi olla neitsyt.
Täysin turhaa leukojen louskutusta tällainen "keskustelu".
Itsekehua?
Sain kukkalähetyksiä harva se viikko. Varallisuutta on kiitettävästi, mutta hänen ei tarvitse tehdä siitä numeroa. Hänen lapset ovat molemmat minua vanhempia.