50 vuotiaat naiset
Oletko ylpeä vartalosta, kasvoista vai oletko jo luovuttanut?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melko tyytyväinen. Minua luullaan yleensä 30-vuotiaaksi. En ole turvautunut kauneuskirurgiaan enkä muuhunkaan kalliiseen tapaan yrittää näyttää nuoremmalta. On kai hyvät geenit. Mutta tietysti ulkonäkö on alkanut muuttua nyt nopeammin ja hiuksetkin harmaantuvat vauhdilla. .
Kukaan täyspäinen ei livenä luule viisikymppistä kolmikymppiseksi. Nelikymppisestä voi vielä mennä jos on supernuorekas.
Vitsillä sanovat tai sitten haluavat syystä tai toisesta mielistellä sinua kovasti.
Kolmenkymppisenä vaihdoin työpaikkaa. Olin ollut siellä jo pari kuukautta, kun kerran juttelin yhden työkaverini kanssa, jota olin pitänyt itseäni nuorempana. Hän mainitsi jotain teini-ikäisestä lapsenlapsesta, joten kysyin, kenen lapsenlapsesta olikaan kyse. Meinasin lentää perseelleni, kun hän sanoi, että omastaan. Selvisi, että tämä nainen oli 55-vuotias.
Pari viikkoa myöhemmin isäni pistäytyi työpaikallani ja oli kysynyt samaiselta naiselta, missä minä olen. Kysyin isältä, minkä ikäiseksi hän oli tämän arvioinut ja isän vastasi 25 v. Työkaverilla oli kyllä käsittämättömän hyvät geenit, hän ei edes meikannut.
Itse olen aina ollut ikäistäni vanhemman näköinen, joten ei nämä iän myötä tulleet muutokset kummemmin vaivaa. Terveyden kanssa on ollut isompia ongelmia.
Onkohan teidän silmissä jotakin vikaa? En kyllä tiedä ketään viiskymppistä, joka oikeasti näyttäisi kolmekymppiseltä. Vaikka olisi mimmoset geenit ja hyvät elämäntavat! Kolmekymppisen ihokin on aivan eri tavalla sileä ja kiinteä kuin hyvinkin säilyneen viiskymppisen.
Ei ole vikaa. Jos minä olen tavannut tuollaisen henkilön ja sinä et, ei tarkoita sitä, että minä valehtelen. Mutta ihan miten vaan, en ala kanssasi vänkäämään.
Olen lihava ja raihnainen. Mua ei kiinnosta ulkonäkö, ei oma eikä muiden. Elämäni pyörii ihan muissa asioissa. Olen silti onnellinen.
-täällä on siis jollakin tyttösellä pakottava tarve saada viisikymppinen pysymään lestissään; liian nuorelta ei saa näyttää! Uhkana taitaa kokea, raasu- ja kyllähän noita nelikymppisiä eronneita ja karanneita miehenpuolia perässä raahustaakin jos ulos erehtyy naisseurassa menemään...se on se levollisuus ja karisma joka vetää!
Olen tyytyväinen ja ylpeä elettyyn elämääni, niistä lähtökohdista ei olisi ikinä uskonut että näin pitkälle pääsisin! Olen synnyttänyt ja kasvattanut neljä upeaa lasta tolkuiksi veronmaksajiksi.
En ehkä näytä nuoremmalta kuin olen mutta miksi mun pitäiskään?
52v.
Olen vähän yli viiskymppinen ja ulkonäkö ihan ok. Olen hoikahko ja minulla on puolipitkät hiukset, joita laitan ja meikkaan kevyesti ja pidän huolta kunnostani. Kukaan ei ole luullut kolmikymppiseksi eikä ällistellyt minua muutenkaan, mutta ihan hauskannäköinen nainen vielä peilistä vastaan katsoo. Silti on tunne, että tässä nyt näitä viimeisiä viedään ja seuraava rupsahtamisen aalto tekee minut vanhaksi. Minulla ikääntyminen menee aaltomaisin liikkein, näin on ollut jo parikymmentä vuotta. Nyt on ollut muutama vuosi paikallaanoloa eli uusi aalto on odotettavissa ;)
Eli nautin kun vielä voin, hetken.
Musta vanha näyttää vanhalta vaikka itse luuleekin näyttävänsä niin hyvältä. En tiedä yhtään vetävää 50v. vaikka olisikin hyväkuntoinen ja pirteä. Vanhoilta ne näyttää silti.
Ja itse täytän 51v. niin en ole se nuori joka mollaisi teitä vaan kerron sen minkä näen. Toislla on vaan niin isot luulot itsestään.
Luulisi olevan jo muuta sisältö elämässä kuin ulkonäkö. 23
Kun katsoo samanikäisiä miehiä töissä niin olen ylpeä, monella miehellä on jo jatkuvaa paino-ongelmaa. Lisäksi tupakointi näkyy ihossa todella pahasti, saati ne pitkittyneet flunssat...
MJaa. ..en osaa sanoa. En ole koskaan ollutkaan kaunis kropaltani. Pitkälle yli parikymppiseksi olin kauhean laiha, sitten ok nelikymppiseksi ja nyt ylipainoinen.En välitä asiasta tarpeeksi tehdäkseni asialle mitään.
Naamasta olin nuorempana nätti ja onhan se hiukan harmi, että ikääntyy. Mutta kaikilla se on edessä eikä kukaan enää viisikymppisenä ole rypytön. Jos väittää olevansa, tarvitsee uudet silmälasit ja pian!
Iän myötä elämässä alkaa olla niiiiiiin paljon muutakin sisältöä kuin se, miltä näyttää vastakkaisen sukupuolen silmissä. Ei kiinnosta enää kauheasti koko asia. En silti kutsuisi tätä luovuttamisesta, vaan priorisoinniksi ja valitsemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melko tyytyväinen. Minua luullaan yleensä 30-vuotiaaksi. En ole turvautunut kauneuskirurgiaan enkä muuhunkaan kalliiseen tapaan yrittää näyttää nuoremmalta. On kai hyvät geenit. Mutta tietysti ulkonäkö on alkanut muuttua nyt nopeammin ja hiuksetkin harmaantuvat vauhdilla. .
Kukaan täyspäinen ei livenä luule viisikymppistä kolmikymppiseksi. Nelikymppisestä voi vielä mennä jos on supernuorekas.
Vitsillä sanovat tai sitten haluavat syystä tai toisesta mielistellä sinua kovasti.
Kolmenkymppisenä vaihdoin työpaikkaa. Olin ollut siellä jo pari kuukautta, kun kerran juttelin yhden työkaverini kanssa, jota olin pitänyt itseäni nuorempana. Hän mainitsi jotain teini-ikäisestä lapsenlapsesta, joten kysyin, kenen lapsenlapsesta olikaan kyse. Meinasin lentää perseelleni, kun hän sanoi, että omastaan. Selvisi, että tämä nainen oli 55-vuotias.
Pari viikkoa myöhemmin isäni pistäytyi työpaikallani ja oli kysynyt samaiselta naiselta, missä minä olen. Kysyin isältä, minkä ikäiseksi hän oli tämän arvioinut ja isän vastasi 25 v. Työkaverilla oli kyllä käsittämättömän hyvät geenit, hän ei edes meikannut.
Itse olen aina ollut ikäistäni vanhemman näköinen, joten ei nämä iän myötä tulleet muutokset kummemmin vaivaa. Terveyden kanssa on ollut isompia ongelmia.
Onkohan teidän silmissä jotakin vikaa? En kyllä tiedä ketään viiskymppistä, joka oikeasti näyttäisi kolmekymppiseltä. Vaikka olisi mimmoset geenit ja hyvät elämäntavat! Kolmekymppisen ihokin on aivan eri tavalla sileä ja kiinteä kuin hyvinkin säilyneen viiskymppisen.
Ei ole vikaa. Jos minä olen tavannut tuollaisen henkilön ja sinä et, ei tarkoita sitä, että minä valehtelen. Mutta ihan miten vaan, en ala kanssasi vänkäämään.
Kaikella ystävyydellä. Se ei ole mahdollista. Ihminen ei voi elää 20 vuotta ilman, että sen iho ei vanhentuisi lainkaan ja että se ei näkyisi lainkaan päällepäin. Jos väittäisit, että joku näyttää 10 vuotta nuoremmalle niin uskoisin sen ilman muuta. Se on mahdollista kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Musta vanha näyttää vanhalta vaikka itse luuleekin näyttävänsä niin hyvältä. En tiedä yhtään vetävää 50v. vaikka olisikin hyväkuntoinen ja pirteä. Vanhoilta ne näyttää silti.
Ja itse täytän 51v. niin en ole se nuori joka mollaisi teitä vaan kerron sen minkä näen. Toislla on vaan niin isot luulot itsestään.
Luulisi olevan jo muuta sisältö elämässä kuin ulkonäkö. 23
Tässä varmaan tarkoitetaan lähinnä sitä, että näyttävät ikäisekseen ihan hyvältä, tai omissa silmissä vielä siedettävälle. Ei kukaan luule näyttävänsä 20 vuotta nuoremmalle paitsi tuo yksi. ;)
Kaikenikäiset ihmiset näyttävät minusta hyvältä. Olen nähnyt hirveän hehkeän ja karismaattisen näköisiä seitsemänkymppisiä. Tarvitseeko viisikymppisen näyttää kolmekymppiseltä ollakseen hyvännäköinen? Minusta ei. Minusta parhaimman näköisiä ovat ihmiset jotka selvästi viihtyvät omissa nahoissaan, on sisäistä itsevarmuutta. Joka taas ei ole ylpeyttä tai kopeutta. Vaan esimerkiksi sitä ettei tarvitse niin hirveästi pohtia kuinka vanhalta näyttää jonkun silmissä tai pitääkö joku tuntematon itseä hyvännäköisenä tai ei. Itse olen päässyt lähelle tuollaista tilaa. En halua näyttää paljon ikäistäni nuoremmalta, miksi haluaisin? Tietenkin haluan näyttää hyvältä mieheni silmissä ja niin hän vakuuttaakin. Kun itse mietin mieheni (samanikäinen viisikympinen) ulkonäköä niin eihän se viehätys lähde täydellisestä vartalosta tai rypyttömyydestä, vaan juuri niistä tutuista, rakkaista naururypyistä ja hymykuopista. Ja töissäkin, minusta riittää sellainen asiallinen pukeutuminen ja olemus, näyttää, että ottaa asiantuntijaroolinsa vakavissaan, ei siinäkään rypyttömyyttä vaadita, enemmän osaamista ja osikeanlaista persoonaa.
Sain teidän viisaista kommenteista paljon ajateltavaa, kiitos siitä. Oon huomannut, että tyttärille äidin vanheneminen on kova paikka. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Sain teidän viisaista kommenteista paljon ajateltavaa, kiitos siitä. Oon huomannut, että tyttärille äidin vanheneminen on kova paikka. T:Ap
Minunkin tyttäreni toivoisi, että mä laittaituisin enemmän mutta mä olen jo vähän laiska. En ole aikeissa hurmata enää ketään ja itse kestän katsoa peilikuvaani.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et kilpaile tyttäriesi kanssa. Muistan kun isän 50 v. synttärit olivat tulossa, olin ostanut uuden mekon, joka sopi minulle mainiosti. Äidille pukkasi jokin kriisi päälle kun näki mekon, halusi kokeilla sitä, eikä sopinut kovin hyvin. Sitten harmissaan tuhahti mitä ihmettä hän laittaa päälleen, kun omakaan mekko ei enää viehättänyt. Katsoin touhua hieman ihmeissäni, olin 25 v.
Yleensä äidit ilahtuvat, kun tutär on löytänyt itselleen jotain nättiä.
En kilpaile tyttärien kanssa, me painitaan ihan eri sarjoissa:) Mielestäni tässä iässä jo kuuluukin näkyä eletty elämä. Tyttäret haluaa, että värjään hiuksiani, etten näyttäisi mummolta. Itse ne on musta mummon tehnyt, enkä silti saa näyttää mummolta. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No no, minulta on toistuvasti kysytty papereita ravintoloihin vielä yli nelikymppisenä.
Olen 49-vuotias ja täytän 50 ensi syksynä. Olen itseeni ihan tyytyväinen. En näytän nuoremmalta kuin olen, mutta en yritäkkään. Vartalo on ihan ok kunnossa, koska olen urheillut koko elämäni ja katson mitä suuhuni laitan. Hiuksiini olen erityisen tyytyväinen, ovat pitkät, vyötärölle asti ja minulla ei vielä ole harmaita. Hiukset ovat muutenkin hyvässä kunnossa. Ryppyjä ei vielä ole, mutta leukapielet ovat alkaneet veltostumaan. Itse lähinnä ihmettelen niitä ystäviäni, jotka koittavat vimmalla vakuutella, etteivät näytä viisikymppiseltä, kun yleensä kuitenkin näyttävät. Minä olen henkilökohtaisesti ihan sujut sen asian kanssa, että olen alkanut ikääntymään, onhan minun lapsenikin jo aikuisia.
Mitähän sanotte tästä.
Olin kerran parikymppisen poikani kanssa liikkeellä ja muutamat vieraat ihmiset luulivat mua poikani tyttöystäväksi! Olin mä pienesti huvittunut kun korjasin, että eikun tää on mun poika. Meillä on ikäeroa 25 vuotta.
Naama on edelleen nätti, vaikka onkin alkanut vähän "roikkua". Arkisin en hirveästi meikkaa, mutta meikattuna tulee kyllä kehuja. Ryppyjä ei paljon ole. Vartalo näyttää vaatteet päällä hyvältä, olen hoikka, mutta selluliittia on. Ei haittaa, vaikka en näytä kolmekymppiseltä enää. En liikoja ulkonäköäni mieti.
Erehdyksiä sattuu, äsken kaupassa edelläni meni viimeisenpäälle timmissä kunnossa nainen, perä ahdettu tiukkoihin farkkuihin pitkäsäärinen hottis, tummahko punertava tukka, noh viimein tämä hottis kääntyi niin että kasvot näkyi henkilö olikin jotain +kuuskymppinen vähemmän kauniilla kasvoilla oleva mummo.
Mutta voi herraisä että oli timmissä kunnossa mummo kasvoista huolimatta.
Tiedä sitten oliko hänellä alla muotoilevaa alusasua ja muuta sellaista, harvemmin nuoremmillakaan näkee yhtä timmiä runkoa.