50 vuotiaat naiset
Oletko ylpeä vartalosta, kasvoista vai oletko jo luovuttanut?
Kommentit (77)
On se vaan niin kova paikka joillekin, että ihmiset ikääntyvät eri vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erehdyksiä sattuu, äsken kaupassa edelläni meni viimeisenpäälle timmissä kunnossa nainen, perä ahdettu tiukkoihin farkkuihin pitkäsäärinen hottis, tummahko punertava tukka, noh viimein tämä hottis kääntyi niin että kasvot näkyi henkilö olikin jotain +kuuskymppinen vähemmän kauniilla kasvoilla oleva mummo.
Mutta voi herraisä että oli timmissä kunnossa mummo kasvoista huolimatta.
Tiedä sitten oliko hänellä alla muotoilevaa alusasua ja muuta sellaista, harvemmin nuoremmillakaan näkee yhtä timmiä runkoa.
En ole mikään hottis, mutta farkkuihin pukeudun ja hoikka olen. Viime vuosina on usein sattunut, että nuorukaisten naama on venähtänyt kun ovat nähneet mun kasvot. :D
Mulle on käynyt muutaman kerran samanlailla. :D Terkuin nro 37
Riippuu todella paljon päivästä.
Urheilen, syön hyvin, olen myös ottanut kasvoihini hieman pistoksia (ryppyynnyn siis oikeasti niin herkästi, että päätin kokeilla), mutta silti iän merkit näkyvät liikaa. Enää ei iho ole kimmoisa eikä kroppa samalla tavalla timmi kuin nuorena, rinnat roikkuvat yms.
Silti, olen ylpeä itsestäni ja kehostani, josta näkyy elämän merkit.
Kasvoiltani olen ikäiseni näköinen eli 51, juonteita on tullut ja poskiperät hieman roikkuvat. Vartalo on hyvä ikäisekseni, monet nuoremmat ovat ylipainoisia. En kuitenkaan sanoisi, että olen ylpeä vartalostani. Minulla on hoikat jalat, se tekee hoikan näköiseksi, reisiin ei kiloja kerry. Vatsan seudulla on hieman kiloja. Säästän silmäluomi leikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erehdyksiä sattuu, äsken kaupassa edelläni meni viimeisenpäälle timmissä kunnossa nainen, perä ahdettu tiukkoihin farkkuihin pitkäsäärinen hottis, tummahko punertava tukka, noh viimein tämä hottis kääntyi niin että kasvot näkyi henkilö olikin jotain +kuuskymppinen vähemmän kauniilla kasvoilla oleva mummo.
Tiedä sitten oliko hänellä alla muotoilevaa alusasua ja muuta sellaista, harvemmin nuoremmillakaan näkee yhtä timmiä runkoa.
En ole mikään hottis, mutta farkkuihin pukeudun ja hoikka olen. Viime vuosina on usein sattunut, että nuorukaisten naama on venähtänyt kun ovat nähneet mun kasvot. :D
Sille ei voi mitään että ikä alkaa näkyä kasvoissa vaikka miten yrität hoitaa, en itsekään enää mikään siloposkinen ukko ole mutta runko on kunnossa ja ilman kaljamahaa.
Vieläkin ihmettelen miten voi tuon ikäinen olla noinkin timmissä kunnossa, että huhuh.
40/44
Vierailija kirjoitti:
Musta vanha näyttää vanhalta vaikka itse luuleekin näyttävänsä niin hyvältä. En tiedä yhtään vetävää 50v. vaikka olisikin hyväkuntoinen ja pirteä. Vanhoilta ne näyttää silti.
Ja itse täytän 51v. niin en ole se nuori joka mollaisi teitä vaan kerron sen minkä näen. Toislla on vaan niin isot luulot itsestään.
Luulisi olevan jo muuta sisältö elämässä kuin ulkonäkö. 23
Isot luulot itsestään? Vai olisiko ihan niin että ihminen voi oikeasti olla tyytyväinen itseensä minkä ikäisenä tahansa ja nauttia omasta kehostaam, vaikka sinä et voisikaan. :) itse ainakin haluan olla vanhempana nimenomaan kuin nämä kaikki tähän vastanneet itseänsä onnellisena peilistä katsovat yksilöt. T. N23. Ps. Tiedän itse kyllä paljonkin upeita viisikymppisiä, eli lopulta kyse on silkasta perspektiivistä asioihin!
Tää naurattaa:) Pelästyitkö pahasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelästynyt, yllätyin hämmästyin miten voi olla noin timmi mummo, peukkuja mummolle.
40/44
Enpä ajattele koko asiaa. Tyydyn pitämään huolta terveydestäni, kunnostani ja puhtaudestani sekä ehostan kevyesti. Elämä tuo ne rypyt ja harmaat mitä tuo, se on vain elämää. Hyvä mieli on tärkeämpää kuin se, miltä näyttää muiden silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaksesi sopii itse asiassa täysin yhteen tuttavaani. Hän todellakin on n. 60 ja on kyllä ollut aina kaunis, mutta ihan yhtäkkiä vain on alkanut rypyt nopeasti näkyä. Hoikka ja pitkä on.
Miksei av:lla voi puhua vanhenemisesta niinkuin asia on? Siihen kuuluu ikääntymisen merkit, rypyt, juonteet, kimmoisuuden väheneminen, ihan meillä kaikilla, se on vanhenemisen normaali kuvio meillä kaikilla. Mutta täällä nämä ketjut menevät aina, joka kerta, tällaiseksi ällistyttävästi nuoremman näköisten vakuutteluksi.
Isossa työkaveripiirissäni, ei tuttava-, ei harrastus- tai muissa piireissäni ole ketään sellaista, joita av:lla tuntuu olevan aina hämmästyttävän paljon, eli timmejä, rypyttömiä, todella nuoren näköisiä viis-kuuskymppisiä naisia. Voi ei, miksi, miksi vanheneminen on tällainen tabu?
Vierailija kirjoitti:
Miksei av:lla voi puhua vanhenemisesta niinkuin asia on? Siihen kuuluu ikääntymisen merkit, rypyt, juonteet, kimmoisuuden väheneminen, ihan meillä kaikilla, se on vanhenemisen normaali kuvio meillä kaikilla. Mutta täällä nämä ketjut menevät aina, joka kerta, tällaiseksi ällistyttävästi nuoremman näköisten vakuutteluksi.
Isossa työkaveripiirissäni, ei tuttava-, ei harrastus- tai muissa piireissäni ole ketään sellaista, joita av:lla tuntuu olevan aina hämmästyttävän paljon, eli timmejä, rypyttömiä, todella nuoren näköisiä viis-kuuskymppisiä naisia. Voi ei, miksi, miksi vanheneminen on tällainen tabu?
Oot sä hyppiny kommentteja yli, vai mitä sä keuhkoot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isossa työkaveripiirissäni, ei tuttava-, ei harrastus- tai muissa piireissäni ole ketään sellaista, joita av:lla tuntuu olevan aina hämmästyttävän paljon, eli timmejä, rypyttömiä, todella nuoren näköisiä viis-kuuskymppisiä naisia. Voi ei, miksi, miksi vanheneminen on tällainen tabu?Oot sä hyppiny kommentteja yli, vai mitä sä keuhkoot?
Olen nähnyt ne muutamat kommentit, jotka ovat totuudenmukaisia. Mutta ne muut sitten. Ei kukaan viiskymppinen ole kuin kolmekymppinen tai kaksvitonen tai mikään ällistyttävä tai hämmästyttävä ilmestys. Voi olla toki viehättävä ja hyvin säilynyt.
Täytin viisikymmentä marraskuussa. Olen ylpeä ja tyytyväinen, että saan olla tämän ikäinen kuin nyt olen. Olisi todella kauheaa olla yhtään tätä nuorempi nykyisessä yhteiskunnassa. Olen aina ollut ruma, joten minulla on paljon helpompi olla kuin niillä, joiden elämää kauneus (ja nyt sen katoaminen) on koko ikänsä määrittänyt. Viisikymppisenä elämä on parhaimmillaan. :)
En tollasta huomannut. Ihmiset kirjottaa lähinnä itsensä hyväksymisestä. Tässä iässä on pakko hyväksyä kasvojen ja vartalon muutokset ja odottaa huumorilla huomista. Ei tää kroppa tästä enää paremmaksi muutu, se on fakta. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini (mies) on kotoisin Intiasta ja olisin voinut vaikka lyöda vetoa, ettei hän ole vanhempi kuin 40 v. Olin lentää p..llylleni kun kuulin hänen olevan jo 57v. Myös monet aasialaisnaiset näyttävät lähes "iättömiltä".
Olen ylpeä kaikesta.
Kropasta, kasvoista, varallisuudesta ja itsetunnosta. Ai niin ja nautinnollisesta seksistä ja hyvästä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
En tollasta huomannut.
Vastaukset 6, 7, 13, 19, 36 ja 38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tollasta huomannut.
Vastaukset 6, 7, 13, 19, 36 ja 38
6/59.