Ei voi olla totta kokoomus.
Ehkä mauttomin kommentti mitä Brysselin tapahyumiin viitaten olen nähnyt.
https://twitter.com/kokoomus/status/712214708233891840?lang=fi
Tiedämpähän ainakin ketä en äänestä
Kommentit (72)
Oikeasti. Joku. Raja.
Nämä... Siis...
En löydä sanoja. Kuinka fanaattista tämä rasisminvastaisuus voi olla? Tämä on aivan utopistista. Perspektiivi on TÄYSIN kadoksissa.
Tuo twiitti on siis ilmeisesti aito? Kuulin siitä jo aiemmin tänään, mutta olin varma, että on tekaistu, sillä eihän kukaan nyt OIKEASTI voi noin s****nan tyhmä olla kuin nuo Kokoomuksen k***päät?
Siis... Onko toi sivu ihan oikeasti kokoomuksen virallinen? Ei mikään mustamaalaussivu?
Satanen vetoa että Twiitin teki Susanna Koski.
Vierailija kirjoitti:
Siis... Onko toi sivu ihan oikeasti kokoomuksen virallinen? Ei mikään mustamaalaussivu?
Samaa ihmettilin.
Repesin niin totaalisesti tuossa twiitissä olevaan kuvaan:
Jep. postasin tänään ton twiitin tänne ja kysyin, että eikö tässä nyt helvetti muuta mietittävää ole, kuin että rasismi pitää kitkeä..? Oisko terrorismin kitkeminen nyt vähän ajankohtaisempaa kuitenkin. Mun kommentti siis poistettiin, joten ap sutkin varmaan kohta bannataan tän takia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettilin.
On ihan aito kokomuksen twitteri sivu. Sehän tässä pelottavaa onkin.
Nuo ei oikeesti tajua missä mennään
Vierailija kirjoitti:
Jep. postasin tänään ton twiitin tänne ja kysyin, että eikö tässä nyt helvetti muuta mietittävää ole, kuin että rasismi pitää kitkeä..? Oisko terrorismin kitkeminen nyt vähän ajankohtaisempaa kuitenkin. Mun kommentti siis poistettiin, joten ap sutkin varmaan kohta bannataan tän takia..
Miksi? Ihan julkinen twiittihän tuo on ja eikös näitä twiittejä julkaise nykyisin kaikki iltapäivälehdetkin. Vaikka tuskin tätä julkaisevat
Onko kukaan linkittänyt tuota maailmalle käännöksen kanssa?
Mun kommentti oli poistettu tästä ketjusta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ihan julkinen twiittihän tuo on ja eikös näitä twiittejä julkaise nykyisin kaikki iltapäivälehdetkin. Vaikka tuskin tätä julkaisevat
En todellakaan tiedä.. Olin vain laittanut kommenttiini ton twiitin ja linkin siihen, en mitään muuta tekstiä :D
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan linkittänyt tuota maailmalle käännöksen kanssa?
Ei vielä... :)
Jotensakin tuossa kontekstissa ei edes yllätä moinen typeryys.
Inhottaa, kuinka jokainen puolue yrittää valjastaa tätä omiin tarkoitusperiinsä. Traaginen tapahtuma, ja ensimmäiset onaa agendaansa ajavat (rasistiset ja muut mauttomat) blogikirjoitukset olivat Uudessa Suomessa ennen yhtätoista aamulla?! Missä empatia? Miksi vihan pitää synnyttää lisää vihaa?
Sissus, mihin me täällä Suomessa ollaan polkastu?
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa, kuinka jokainen puolue yrittää valjastaa tätä omiin tarkoitusperiinsä. Traaginen tapahtuma, ja ensimmäiset onaa agendaansa ajavat (rasistiset ja muut mauttomat) blogikirjoitukset olivat Uudessa Suomessa ennen yhtätoista aamulla?! Missä empatia? Miksi vihan pitää synnyttää lisää vihaa?
Tällä ei ole tämän aloituksen kanssa mitään tekemistä, ja lisäksi mielestäni tyhmä näkökulma. On empatiaa suuttua toisen karmeasta kohtalosta, ja on myös empatiaa vaatia siihen muutosta. Ja on täysin inhimillistä olla vihainen siitä, että tällaista tapahtuu, jos on täysin tiedossa että tätä tapahtuu ihmisten tyhmyyden seurauksena.
En haluaisi sanoa pahasti, mutta "jeesustelu sikseen ja toimeen" olisi tähän ytimekkäin vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Sanoma suojelee Kansallista Kokoomusta itseltään.
Syvä hämmennys. Taidan kutoa parit villasukat.