Olisko kolmen H:n hallitus parempi? Hakkarainen, Halla-Aho, Hirvisaari
Kommentit (9)
Pakosti kun huonompi ei voikukaan olla
Riippuu kenen näkökulmasta. Jos on ihmisvihaaja, fasisti, rasisti ja täysin mielisairas väkivallasta haaveileva kuvotus, tuo olisi unelmahallitus. Meidän normaalien kansalaisten näkökulmasta se olisi toki vielä nykyistäkin painajaismaisempi. Minua ei ainakaan huvittaisi päätyä polttouuniin.
Vierailija kirjoitti:
Pakosti kun huonompi ei voikukaan olla
Kuten kaikki hallitukset kautenaan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kenen näkökulmasta. Jos on ihmisvihaaja, fasisti, rasisti ja täysin mielisairas väkivallasta haaveileva kuvotus, tuo olisi unelmahallitus. Meidän normaalien kansalaisten näkökulmasta se olisi toki vielä nykyistäkin painajaismaisempi. Minua ei ainakaan huvittaisi päätyä polttouuniin.
Oletkosiis pedofiili vai päänirrottaja?
Olisi. Nykyinen tie johtaa uuneihin ehkä tulevalla vuosikymmenellä.
Vierailija kirjoitti:
Parempi kuin nykyinen kolmen S hallitus?
Senkin voittaisi Simo Salminen, Vesku Loiri ja Spede.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkosiis pedofiili vai päänirrottaja?
On aika raskas syytös väittää ihmistä pedofiiliksi tai terroristiksi. Menemmekö oikeuteen, ystäväni?
Taitaa James "suvakkihuora" Hirvisaari täällä fantasioida vielä kuolleen poliittisen uransa hebkiinherättämisestä. :D
No varmasti!